Sindrome vestibulare caninu: trattamentu, sintomi è diagnosi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Sindrome vestibulare caninu: trattamentu, sintomi è diagnosi - Animali
Sindrome vestibulare caninu: trattamentu, sintomi è diagnosi - Animali

Cuntenutu

Se avete mai vistu un cane cù a testa storta, falendu faciule, o camminendu in cerchi, avete probabilmente pensatu chì era fora di equilibriu è vertiginoso, è avete effettivamente capitu bè!

Quandu un cane hà questi è altri sintomi, soffre di ciò chì hè cunnisciutu cum'è sindrome vestibulare, una situazione chì affetta u sistema di u listessu nome. Sapete ciò chì hè stu sistema è per chì serve? Sapete cumu questa sindrome affetta i cani?

Se site interessatu à sapè tuttu què è assai di più, continuate à leghje st'articulu da Animal Expert, perchè in questu spiegheremu ciò chì hè u sindrome vestibulare in cani, chì sò e cause, cumu identificà i sintomi è chì fà per elli.


Sindrome vestibulare: chì hè

U sistema vestibulare hè ciò chì dà i cani equilibriu è orientazione spaziale cusì ponu spustassi. In questu sistema, l'arechja interna, u nervu vestibulare (serve da ligame trà l'arechja interna è u sistema nervosu centrale), u nucleu vestibulare è u trattu posteriore è anteriore mediu (chì sò parti di u sistema nervosu centrale) travaglianu inseme in stu sistema.i musculi di u globu oculare. Tutte queste parti di u corpu di u cane sò cunnesse è impegnate in u compitu di uttene l'animale di spustassi è di orientassi senza intoppi. Dunque, stu sistema permette di evità a perdita di equilibriu, cadute è vertigini in l'animali. Hè precisamente quandu alcune parti o cunnessioni fiascanu chì si verifica u sindrome vestibulare.

U sindromu vestibulare hè un sintimu chì una parte di u sistema vestibulare ùn funziona micca bè. Dunque, quandu a rilevemu, suspettemu prestu chì u cane abbia qualchì patulugia in relazione à u sistema vestibulare chì provoca a perdita di equilibriu, frà altre cose.


A malatia pò manifestassi in una o più manere. Pudemu differenzà u Sindrome vestibulare perifericu in cani, chì nasce da u sistema nervosu perifericu, cunnisciutu ancu cum'è sistema nervosu centrale esternu, è hè causatu da qualchì disordine chì tocca l'arechja interna. Pudemu ancu rilevallu in a so forma cunnisciuta cum'è sindrome vestibulare centrale, dunque, a so origine si produce in u sistema nervosu centrale. Quest'ultima hè più severa chè a forma periferica, tuttavia, è per fortuna, hè assai menu cumuna. Inoltre, ci hè una terza opzione per l'occurrence di stu sindrome. Quandu ùn pudemu micca identificà l'urigine di u sindrome vestibulare, simu di fronte à a forma idiopatica di a malattia. In questu casu, ùn ci hè nisuna origine specifica è i sintomi si sviluppanu di colpu. Pò smarisce in qualchì settimana senza cunnosce a causa o pò durà assai è u cane duverà adattassi. Questa ultima forma hè a più cumuna.


Di solitu, U sindromu vestibulare perifericu mostra rapidu miglioramentu è recuperu. Se a causa hè trattata prestu è bè, ùn permetterà micca a malatia di prugressà per longu. D'altra parte, a forma di core hè più difficiule da risolve è qualchì volta ùn pò micca esse rimediata. Ovviamente, a forma idiopatica ùn pò esse risolta senza un trattamentu currettu, postu chì a causa di u sindrome hè scunnisciuta. In questu casu, duvemu aiutà u cane à adattassi à a so nova situazione è cunduce a migliore vita pussibule, mentre a sindrome duri.

sindrome vestibulare pò accade in cani di ogni età. Sta cundizione pò esse prisente da a nascita di u cane, cusì serà congenita. U sindromu vestibulare congenitu cumencia à esse vistu trà a nascita è trè mesi di vita. Queste sò e razze cù a predisposizione più grande à soffre di stu prublema:

  • Pastore Tedescu
  • Doberman
  • Akita Inu è Akita americana
  • Cocker Spaniel Inglese
  • beagle
  • fox terrier capelli lisci

Tuttavia, stu sindromu hè più cumunu in i cani anziani è hè cunnisciutu cum'è sindromu vestibulare geriatricu caninu.

Sindrome vestibulare caninu: sintomi è cause

E cause di u sindrome vestibulare sò diverse. In a so forma periferica, e cause più cumune sò otite, infezioni croniche di l'arechja, infezioni ricorrenti di l'orechja interna è media, pulizia eccessiva chì irita assai a zona è pò ancu perforà un timpanu, frà altri. Se parlemu di a forma centrale di a malatia, e cause seranu altre cundizioni o malatie cum'è toxoplasmosi, distemper, ipotiroïdismu, sanguinamentu internu, un traumu da una ferita cerebrale, colpu, polipi, meningoencefalite o tumori. Inoltre, stu statu più severu di sindrome vestibulare pò esse causatu da certi medicamenti cum'è antibiotici aminoglicosidi, amikacina, gentamicina, neomicina è tobramicina.

Sottu, elencemu u sintomi di sindromu vestibulare caninu più cumunu:

  • Disorientazione;
  • Testa torciata o inclinata;
  • Perdita di equilibriu, casca facilmente;
  • Marchjà in circuli;
  • Difficultà à manghjà è à beie;
  • Difficultà à urinate è defecate;
  • Muvimenti oculari involuntarii;
  • Sturdimentu, mareosità è nausea;
  • Saliva eccessiva è vomitu;
  • Pèrdita di l'appetite;
  • Irritazione in i nervi di l'arechja interna.

Sti sintomi ponu cumparisce di colpu o apparisce à pocu à pocu mentre a cundizione avanza. Sì avete qualchissia di sti sintomi, hè assai impurtante. agisce prestu è pigliate u cane à un veterinariu di fiducia u più prestu pussibule per identificà a causa di u sindrome vestibulare è trattallu.

Sindrome vestibulare caninu: diagnosi

Cum'è l'emu menzionatu, hè di vitale impurtanza di portà u nostru animale domesticu à u veterinariu appena cuminciamu à rilevà unu di i sintomi descritti sopra. Ghjuntu quì, u specialistu serà un esame fisicu generale nantu à u cane è eseguirà alcune prove specifiche per verificà u bilanciu., si cammina in circuli o sà di chì manera inclina a testa, chì questu serà nurmalmente u latu di l'arechja influenzata.

L'arechja deve esse osservata sia esternamente sia internamente. Se sti testi ùn ponu micca diagnosticà in modo affidabile, altri testi cum'è i raggi X, analisi di sangue, citologia, culture, trà assai altri ponu aiutà à truvà a diagnosi o almenu eliminà e pussibilità. Inoltre, se si suspetta chì pò esse a forma centrale di a malattia, u veterinariu pò urdinà scansioni CT, scansioni MRI, biopsie, ecc. Cum'è l'avemu dettu prima, ci sò casi induve ùn hè micca pussibule identificà l'origine di u cambiamentu di equilibriu.

Appena u spezialistu rileva a causa è pò sapè s'ella hè una sindrome vestibulare periferica o centrale, u trattamentu adattatu deve esse iniziatu u più prestu pussibule è sempre sott'à a supervisione è u seguitu periodicu di u prufessiunale.

Sindrome vestibulare caninu: trattamentu

Trattamentu per sta cundizione dependerà cumpletamente di cume si manifesta è di quali sò i sintomi.. Hè vitale chì, in più di a causa principale di u prublema, i sintomi secondarii sò indirizzati per aiutà u cane à passà u prucessu u megliu pussibule. In u casu di u sindrome vestibulare perifericu, cum'è menzionatu sopra, hè probabile chì sia causatu da otite o infezioni croniche di l'arechja. Per questa ragione, u trattamentu più cumunu serà per infezioni di l'arechja, irritazioni è infezioni difficili di l'arechja. Se truvemu a forma centrale di a malattia dipenderà ancu da a causa specifica chì a causa. Per esempiu, se hè ipotiroidisimu, u cane deve esse medicatu cù a supplementazione indicata per l'ipotiroïdismu. S'ellu hè un tumore, e pussibilità di operà annantu à questu devenu esse valutate.

In tutti i casi sopra menzionati cum'è possibili cause di a malattia, se trattatu u più prestu pussibule, videremu cumu si risolve u prublema principale o si stabilizza è u sindromu vestibulare si correggerà ancu finu à chì sparisce.

Quandu si tratta di a forma idiopatica di a malattia, postu chì a causa ùn hè micca cunnisciuta, ùn hè micca pussibule di trattà u prublema principale o u sindrome vestibulare. Tuttavia, duvemu pensà chì, ancu se pò durà assai, quandu si tratta di un casu idiopaticu, hè assai probabile chì si ne và dopu qualchì settimana. Dunque, ancu se decidemu di continuà à fà più testi per pruvà à truvà qualchì causa, prima o poi, duvemu fighjà nantu à rende a vita più faciule per u nostru cumpagnu pelutu durante u prucessu..

Cumu aiutà u vostru cane à sentesi megliu

Mentre u trattamentu dura o ancu se a causa ùn si trova, u nostru cane hà bisognu à abituassi à campà cù a malatia per un pezzu è serà a nostra rispunsabilità per aiutà vi sentite megliu è fà a vostra vita più faciule durante stu periodu. Per questu, hè necessariu cercà di liberà e zone di a casa induve u cane hè normalmente, separà i mobuli cume l'animali sò abituati à colpì contr'à elli spessu per via di u so disorientamentu, aiutendulu à manghjà è à beie, dandulu da manghjà da manu.è pigliendu a funtana à bocca in bocca o, sempre, dendu l'acqua cù l'aiutu di una siringa direttamente in bocca. Duvete ancu aiutallu à chjinassi, à alzassi o à muvassi. Serà spessu necessariu per aiutà a defecazione è urinate. Hè di vitale impurtanza per calmallu cù a nostra voce, fendu carezze è rimedi naturali è omeopatichi per u stress, postu chì da u primu mumentu u nostru amicu pelutu cummencia à esse sturditu, disorientatu, ecc., Ellu soffre di stress.

Cusì, pocu à pocu, si migliurà finu à u ghjornu chì a causa hè cunnisciuta è u sindrome vestibulare sparisce. S'ellu hè di lunga durata, seguitendu tutte e raccomandazioni di sopra, aiutaremu l'animale à abituassi à a so nova situazione è à pocu à pocu rimarcheremu chì cummencia à sentesi megliu è puderà cunduce una vita normale. Inoltre, se u sindromu hè congenitale, i cuccioli chì crescenu cun questa cundizione sò generalmente abituati rapidamente à sta realtà chì implica chì portanu una vita perfettamente normale.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.