Segni chì u mo misgiu hè felice

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Segni chì u mo misgiu hè felice - Animali
Segni chì u mo misgiu hè felice - Animali

Cuntenutu

Quandu un ghjattu hè felice, u so circondu hè in armunia, cumprese i so cumpagni umani. Ma sì i misgi ùn parlanu micca, cumu si pò sapè s'elli sò felici?

In fatti, ci sò parechje manere di cunnosce u statu mentale di u vostru gattu. I misgi sò creature chì esprimenu i so sentimenti per mezu di un ampiu linguaghju di u corpu è di tutti i rumori è meulati ch'elli facenu.

Per sapè un pocu di più nantu à u vostru animale ogni ghjornu è pudè cumunicà megliu cun ellu, cuntinuate à leghje st'articulu da Animal Expert induve vi mostremu alcuni segni chì u vostru misgiu hè felice.

postura di u corpu

A postura di u corpu di un gattu pò palisateci s'ellu hè felice. Quandu u vostru animale hà a testa in su è u tene cusì, vi dice chì si sente veramente bè è sicuru in quellu tempu è in questu locu. Se in listessu tempu a testa punta in avanti significa chì site salutatu è accoltu in modu chì ti possinu toccà è accarezzà. Questu hè u mumentu giustu per allargà a manu in modu chì u vostru misgiu possa sente l'odore è poi mette sopra a vostra testa per salutà.


Hè listessa cù a coda, se hè alzata hè un segnu di cuntentezza è ghjunghjemu à un livellu di emozione quandu, cù a punta di a coda, face un picculu ganciu.

Sapemu chì u nostru misgiu face un bellu sognu è felice quandu dorme cù e zampe calate, perchè hè un segnu ch'ellu hè comodu è totalment rilassatu in questu ambiente. U vostru misgiu si sente in casa.

L'espressione corporale di gioia è pienezza per un gattu hè quandu si trovanu nantu à e spalle cù e zampe in aria. Quandu vedi chì u vostru misgiu hè cusì, avvicinati è dà li assai coccole è esprime a to propria felicità avà.

rumori è soni

Quandu un ghjattu si sente cuntentu vole chì ognunu a sappia è u so modu di spressione serà pruvatu à avè "conversazioni" cun ellu attraversu lunghi miauli. Un fattu: i toni più alti esprimenu gioia è cuntentezza, tuttavia, i toni più bassi indicanu chì unu hè scomudu, scuntentu è riservatu.


i misgi sò animali assai vucale. Non solu cumunicanu cun u miaulamentu, ma a facenu ancu cù rumori chì sò assai specifici à e so spezie, cum'è u ronronnu. Tenite d'ochju se u vostru misgiu ronronna in u stessu tempu chì li accarezzate perchè hè un segnu chì hè felice. Tuttavia, se fate un ronronno mentre vi avvicinate, vi puderete truvà assai assertivu nantu à u prossimu scontru.

l'ochji sò a porta di l'anima

Sì u vostru misgiu vi fighjula cù u ochji mezu chjosi, ùn u fighjula micca in un ton misteriosu, ma u cuntrariu. Questu hè un segnu chì vi piace è chì site felice. Arricurdatevi chì l'ochji di un ghjattu sò una porta d'ingressu à l'espressione emotiva.

Se, per esempiu, quandu si mette u vostru cibo deliziosu, si vede l'ochji di u ghjattu dilatassi, questu significa chì hè assai felice è soddisfattu. U dilatazione subita L'ochji di un ghjattu sò un segnu chjaru di eccitazione è felicità.


Azzioni chì vi rendenu felice

I misgi li piace assai à pulì si, è questu ùn hè micca solu un segnu chì li piace à tene puliti, ma hè ancu un statu di felicità. Se vedi u vostru misgiu chì si pulisce costantemente o pulendu altri misgi o animali chì avete in casa, significa chì site sempre felice.

Un segnu di felicità è apprezzamentu per sè stessu o per un altru essere umanu hè quandu si sfreganu contr'à u corpu di una persona. Questu hè u modu di u salutu di u misgiu è di offre un abbracciu caldu è forte.

Leghjite u nostru articulu cun tutte l'infurmazioni nantu à cumu fà un gattu felice.