Cuntenutu
- Base di shampoo
- shampoo d'avena
- shampooing à l'aloe vera
- Shampoo Miele è Acetu
- L'impurtanza di lavà è asciugà
A volte i nostri cuccioli anu allergii. A grande maggioranza di e allergie si manifestanu in l'epidermide di u cane, è quandu accade duvemu fà una attenzione particulare à a pelle di u nostru migliore amicu.
Ci sò shampoo ideali in vendita per i cani allergii, ma u più cumunu hè chì sò assai cari. Per questa ragione, in questu articulu PeritoAnimal vi daremu alcune opzioni da fà shampoo fatti in casa per cani allergii, simplice è economicu.
Base di shampoo
Quandu elabure e formule seguenti per fà shampoo adatti per cani allergici, a prima cosa chì duvete fà hè un shampoo di base di baking soda.
U bicarbonu di sodiu hè un elementu assai bactericida è deodorante, ghjè per quessa hè ampiamente adupratu per pulì vari accessori è apparecchi in casa. Tuttavia, per i cuccioli pò esse tossicu s'ellu hè maltrattatu o micca lavatu bè dopu u trattamentu. A formula hè a seguente:
- 250 g di bicarbunatu di sodiu. Se u cumprate in u supermercatu, hè più prezzu chè cumprà in farmacia.
- 1 litru d'acqua.
Imbulighjate bè i dui prudutti è conservate in una buttiglia luntanu da a luce. Questa soluzione sarà allora mischiata cù u pruduttu vegetale cù pruprietà anti-allergiche di a vostra scelta.
shampoo d'avena
O shampoo d'avena per i cuccioli hè assai calmante è faciule da preparà. Seguitate sti passi:
- Mettite 100 g di fiocchi d'avena interi in un frullatore finu à ch'elli diventanu farina. Se vulete, pudete ancu cumprà farina d'avena subitu.
- In un contenitore, mischjà a farina d'avena cun mezu litru di shampoo à base di bicarbonatu (scuzzulate a buttiglia o a buttiglia induve avete tenutu u shampoo prima).
- Battite è mischiate a farina d'avena cù u shampoo base.
- È u shampoo d'avena hè prontu à aduprà in u bagnu di u cane.
Un mezu litru di shampoo d'avena hè più cà abbastanza per bagnà un cane maiò. Se u cane hè chjucu, dividite a quantità. Durante l'estate u shampoo pò esse adupratu à temperatura ambiente, d'inguernu hè cunsigliatu di scaldà un pocu u mischju prima di applicallu.
Dopu avè annaffiatu u cane, appiegate u shampoo d'avena sfregendulu bè in a so pelle. Ùn applicate micca à l'ochji o à i genitali. Lascialu accende per 4 o 5 minuti è risciacqua assai bè u shampoo in modo chì ùn resti micca residui di bicarbonatu nantu à l'epidermide di u cane. Asciucate bè u cane.
shampooing à l'aloe vera
O shampooing à l'aloe vera per i cani allergii hè assai pulente è faciule da fà. Seguitate e istruzioni sottu:
- In un frullatore, mischjà mezu litru di shampoo di base in bicarbonatu cun una cucchiaina di oliu essenziale di aloe vera.
- Batte bè finu à chì tuttu sia ben mischjatu.
- Seguitate u metudu di bagnu da u puntu precedente, applicendu u shampoo aloe vera invece di u shampoo d'avena.
Duvete scartà ciò chì ferma. Diminuite a quantità in modu proporzionale in casu di cuccioli chjucchi.
Shampoo Miele è Acetu
O shampoo à u mele è à l'acitu per i cuccioli hè assai nutritivu è disinfettante per a pelle di u cane. Per fà questu seguite questi passi:
- Pour in un contenitore cun mezu litru di shampoo di base in bicarbonatu, una cucchiaina di meli è un bichjeru d'acitu di sidru di mela.
- Batte è mischjà tuttu bè bè.
- Dumandà di listessa manera cum'è in i punti precedenti.
Duvete risciacquà u cane bè dopu u bagnu, chì u mele hè appiccicatu. Stu shampoo casanu ùn hè micca cunsigliatu per i cuccioli à capelli lunghi. Ricurdate di dividisce a quantità se u cane hè chjucu. Scaricate u mischju restante.
L'impurtanza di lavà è asciugà
O risciacquu finale di i shampoo fatti in casa per i cani allergii hè di primura, postu chì i residui di bicarbonatu ùn devenu micca esse lasciati nantu à l'epidermide di u cane. Inutili, puderia irrità a pelle di u cane dopu avè disinfettatu durante u bagnu.
Hè ancu assai impurtante di asciugà bè u cane, eccettu per un cane d'acqua portoghese o spagnolu, in quale casu devenu asciugà si.
Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à l'allergii di i cani.