Mange demodettica in cani: sintomi è trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
Mange demodettica in cani: sintomi è trattamentu - Animali
Mange demodettica in cani: sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U mange demodettica hè stata discritta per a prima volta in u 1842. Dapoi quellu annu finu à oghje, ci sò stati assai avanzamenti in medicina veterinaria, sia in u diagnosticu sia in u trattamentu di sta malatia.

Malgradu esse statu descrittu cum'è una di e malatie dermatologiche più difficiule da curà è assai persistente, oghji specialisti in dermatologia veterinaria indicanu chì circa u 90% di i casi ponu esse risolti cun trattamentu aggressivu, ancu se pò piglià pocu tempu. finu à 1 annu per risolve cumpletamente u prublema.

Se u vostru cane hè statu diagnosticatu di mange demodettica di recente, o vulete semplicemente sapè di più mange demodettica in cani, cuntinueghja à leghje!


chì ghjè a scabra nera

U mange demodettica, cunnisciutu ancu cum'è demodicosi o scabra nera, hè u risultatu di a proliferazione di l'acari Casali Demodex(acari più cumuni di sta malatia). Sti acari nurmalmente è in modu cuntrullatu abitanu a pelle di u cane, ma quandu si perde stu cuntrollu, l'acari si riproducenu troppu è questu porta à cambiamenti in a pelle di u cane.

animali cù menu di 18 mesi sò più propensi à sviluppà sta malatia perchè ùn anu micca sviluppatu cumpletamente u so sistema immune. Alcune razze anu una predisposizione più grande, cum'è Pastore Tedescu, Doberman, Dalmata, Pug è Boxer.

Mange demodettica: sintomi

Ci hè dui tippi di demodicosi, generalizata è lucalizata. Sti dui tippi di scabbia devenu esse cunsiderati diversamente postu chì anu sintomi differenti è dunque approcci diversi per u trattamentu.


Scabbia in cani demodicosi lucalizati

A forma lucalizata hè carattarizata da zoni alopecia (zone senza peli), chjuche, delimitate è rossu. U a pelle diventa più spessa è scura è ci pò esse crustule. Generalmente, l'animali ùn pica micca. E zone più cumunemente affette sò u collu, a testa è e membra anteriore.

Hè impurtante menziunà chì si stima chì circa u 10% di i casi ponu avanzà à demodicosi generalizata. Per questa ragione, hè estremamente impurtante chì ancu dopu a diagnosi è trattamenti definiti, u cucciolu sia purtatu à u veterinariu regolarmente, per scopre sempre ogni evoluzione negativa di a situazione clinica.

Scabbia in cani demodicosi generalizata

E lesioni sò esattamente listesse à a demodicosi lucalizata, ma spargugliatu in tuttu u corpu di u cane. L'animale hà di solitu assai pruritu. Questa hè a forma più seria di a malatia. Apparisce u più spessu in animali di razza di menu di 18 mesi. A volte, l'animali cù sta malattia anu ancu infezioni cutanee è infezioni à l'udite. Altri segni clinichi chì ponu accade dinò sò nodi ingrandati, perdita di pesu è frebba.


Tradizionalmente, a demodicosi lucalizata hè caratterizata da a presenza di menu di 6 lesioni cù un diametru di menu di 2,5 cm. Quandu simu di fronte à un cane cù più di 12 lesioni sparse in tuttu u corpu, u cunsideremu cum'è una demodicosi generalizata. In situazioni induve ùn hè micca chjaru quale sò i dui, u veterinariu valuta e lesioni è prova à ghjunghje à un diagnosticu definitivu. Hè impurtante di nutà chì ùn hè micca sempre faciule di distingue a forma lucalizata da a forma generalizata. Sfurtunatamente, ùn ci hè evidenza cumplementaria per distingue e duie forme di demodicosi.

Scabbia nantu à i cani demodex injai

malgradu l'acari canili demodex esse u più cumunu ùn hè micca u solu. Cani cun demodicosi da demodex injai anu sintomi ligeramente diversi. I cani di solitu anu un dermatite seborreica in a regione dorsolumbare. Sicondu i spezialisti, i cani i più prubabili di sviluppà sta demodicosi sò u Teckel è Lhasa Apso. A volte, sta demodicosi apparisce cunsequenza di l'ipotiroïdismu o l'usu eccessivu di corticosteroidi.

Mange demodettica: cause

Hè u sistema immune di u cane chì cuntrolla u numeru di acari prisenti nantu à a pelle. u mite demodex hè naturalmente in a pelle di u cane senza causallu dannu. sti parassiti passanu direttamente da a mamma à i cuccioli, per cuntattu fisicu direttu, quand'elli anu 2-3 ghjorni.

Alcuni studii anu dimostratu chì i cani cù demodicosi generalizata avianu una alterazione genetica chì hà influenzatu u sistema immunitariu. In casi cum'è quelli discritti in stu studiu, in cui hè dimustratu chì esiste un'anormalità genetica, i cani ùn devenu micca esse allevati, per evità di trasmette u prublema à a so discindenza.

I fattori più impurtanti implicati in patogeneesi di demodicosi sò:

  • Inflammazioni;
  • Infezioni batteriali secondarie;
  • Reazzioni d'ipersensibilità di tipu IV.

Questi fattori spieganu i segni clinichi tipici di alopecia, prurite è eritema. Altri fattori chì ponu attivà sta malatia sò:

  • Nutrizione scarsa;
  • Partu;
  • Estru;
  • Stress;
  • Parassitismu internu.

Oghje, hè cunnisciutu chì sta malatia hà una forte componente ereditaria. Stu fattu, assuciatu à ciò chì si sà di u calore chì pò aggravà a cundizione di l'animali, porta à esse forte castrazione cunsigliata.

A Scabia Demodettica hè Contagiosa per l'Umani?

A diversità di a rogna sarcoptica, a rogna demodettica micca cuntagiosu per l'omu. Pudete rilassassi è tene accarezzendu u vostru cane perchè ùn avete micca a malattia.

Diagnosticu di Mange Demodettica

Generalmente, quandu suspetta una demodicosi, u veterinariu comprime forte a pelle trà e dita per facilità l'estrusione di l'acari è face una grattatu prufonda in circa 5 lochi distinti.

A cunferma è u diagnosticu definitivu si producenu quandu un gran numeru di adulti vivi o altre forme di parassita (ova, larve è ninfe) sò osservati à u microscopiu. Arricurdatevi chì solu unu o dui acari ùn implica micca chì u cane abbia mangia, cum'è sti acari facenu parte di a flora nurmale di a pelle di l'animali., in più di esse vistu in altre malatie dermatulogiche.

U veterinariu identifica l'acaru da a so apparizione. O Casali Demodex (vede l'imagine) hà una forma ingrandita è hà quattru paia di gambe. E ninfe sò più chjuche è anu u listessu numeru di ghjambe. E larve anu solu trè paghje di zampe corte è spesse. Stu acaru si trova generalmente in u follicle pilu. O demodex injaid 'altra banda, abiteghja di solitu in e glàndule sebacea è hè più grande di u Casali Demodex.

Prognosi di mange demodettica

U pronosticu di sta malattia dipende da l'età di u paziente, da a presentazione clinica di u casu è da u tippu di Demodex rigalu. Cum'è l'accennatu, circa u 90% di i casi si recuperanu cun trattamentu aggressivu è adattatu.In ogni casu, solu u veterinariu chì seguita u casu pò dà un pronosticu per u casu di u vostru cane. Ogni cane hè un mondu diversu è ogni casu hè diversu.

Mange demodettica: trattamentu

Circa u 80% di i cani cù mange demodettica lucalizata sò guariti senza alcunu trattamentu. U trattamentu sistemicu ùn hè micca indicatu per stu tipu di scabbia. Per questa ragione, hè assai impurtante chì sta malattia sia diagnosticata currettamente da u veterinariu. L'alimentazione affetta direttamente u sistema immunitariu di l'animali, per questa ragione, una valutazione nutrizionale serà parte di u trattamentu di un animale cù stu prublema.

Mange demodettica: trattamentu cù immersione in amitraz

Una di e scelte più populari per u trattamentu di demodicosi generalizata hè u dip di amitraz. Amitraz hè adupratu in parechji paesi per trattà sta malattia. Hè cunsigliatu chì u cane faci bagni cù questu pruduttu àogni 7-14 ghjorni. Se u vostru cucciolu hà una pelliccia longa, pò esse necessariu di rasassi prima di inizià u trattamentu. Durante e 24 ore dopu à u trattamentu, u cane ùn pò esse sottumessu à nunda altru chì u stress (ricordate chì ciò chì causa stu prublema hè una alterazione in u sistema immunitariu è u stress hè una di e cause principali di alterazioni in questu sistema). Inoltre, hè impurtante ricurdà chì amitraz hè una droga chì pò interagisce cù altre droghe. Se u vostru cane hè sottupostu à qualsiasi trattamentu, avvisate u veterinariu.

Mange demodettica: trattamentu cù ivermectina

Ivermectina hè a droga a più aduprata per u trattamentu di a demodicosi generalizata. Di solitu u veterinariu sceglie di prescrive l'amministrazione da urale, cù l'alimentu di u cane, aumentendu progressivamente a dose. U trattamentu deve esse continuatu finu à dui mesi dopu d'ottene dui rasci negativi.

Alcuni segni clinichi avversi à sta droga sò:

  • Letargia (perdita tempurale o cumpleta di u muvimentu);
  • Ataxia (mancanza di coordinazione in i muvimenti musculari);
  • Midriasi (dilatazione di e pupille);
  • Segni gastrointestinali.

Se u vostru cane mostra unu di i sintomi sopra citati o qualsiasi altri cambiamenti in u so comportamentu è in a so situazione normale, duvete cercà aiutu immediatu da un veterinariu.

Altre droghe chì sò ancu cumunemente aduprate in u trattamentu di sta malatia dermatologica sò a doramectina è a moxidectina (cumbinate cù imidacloprid), per esempiu.

In breve, se u vostru cane soffre di rogna da canili demodex, a probabilità chì si guarisci hè assai alta. A cosa più impurtante hè chì, cum'è qualsiasi altra malattia, visitate u veterinariu à u primu segnu chì qualcosa ùn va micca, perchè dopu un diagnosticu currettu, un trattamentu adattatu pò esse iniziatu.

U trattamentu più tardu hè iniziatu, più hè difficiule di risolve u prublema! Fate visite regulare à u vostru veterinariu di fiducia. A volte, picculi segni passanu inosservati à l'ochji di u tutore è di u veterinariu cù solu un esame fisicu pò rilevà una alterazione.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.