Cuntenutu
- Chì hè a rogna è cumu affetta i misgi?
- Passi prima di u trattamentu
- Rimedi casani chì pudete applicà in casa per trattà a scabbia
- - Oli essenziali
- - Sapone di zolfu
- Olii, acidi è aceti
- - Acidu boricu:
- - Oliu di granu:
- - Acitu biancu:
A rogna pò influenzà ogni gattu indipendentemente da a so età, sessu o igiene. Hè una malatia assai dispiaciuta causata da l'infestazione di acari chjamata Notoedris Cati, chì penetranu in i tessuti di a pelle è producenu assai prurito, irritazione, piaghe è ancu cruste nantu à a pelle di u misgiu.
A rogna in i misgi ùn hè micca cumuna cum'è in i cani, tuttavia, hè una malattia curabile è curabile, puru chì sia rilevata precoce è si principia un trattamentu efficace.
Arricurdatevi chì hè di primura d'andà à u veterinariu per un trattamentu efficace, tuttavia è in u frattempu, pudete applicà alcuni trucchi è rimedii per chì u vostru misgiu ùn soffre eccessivamente. Cuntinuà à leghje st'articulu Expert Animal induve parlemu Rimedi casani per curà a mangia in i misgi.
Chì hè a rogna è cumu affetta i misgi?
a scabbia hè una malatia altamente contagiosu. In a maiò parte di i casi, i misgi chì soffrenu di manghja sò stati infettati perchè sò stati in cuntattu cù un altru gattu o animale infettatu. U trattamentu rapidu hè di impurtanza vitale perchè hè una malattia chì pò infettà l'omu è ancu altri animali.
A malatia carattarizatu da pruritu o pruritu severu, crosta è alopecia (perdita di capelli). In principiu, pò apparisce lucalizatu in u collu, l'arechja è a testa, è ghjè quandu duvemu attaccà a malatia. Cù u tempu, se ùn li hè data abbastanza impurtanza, a scabbia pò sparghje in tuttu u corpu di u vostru misgiu è di l'animali. I misgi chì anu manghjatu mostranu i sintomi seguenti:
- Pruritu è ardenti estremi
- si mordenu è si grattanu
- Irritazione è infiammazione di a pelle
- gattivu umore è ansietà
- Perdita di capelli lucalizata
- Perda di pesu
- puzza di pelle
- Aspettu di e croste in e regione toccate
Passi prima di u trattamentu
A prima cosa chì duvete fà hè isolà u vostru misgiu da l'altri animali è mette in quarantena finu à chì u trattamentu hè finitu è hè cumplettamente guaritu. Arricurdatevi chì questu pò piglià settimane è ancu mesi. Soprattuttu se u to misgiu hè longu. Pudete pensà à taglià u to mantellu per chì l'applicazione di u trattamentu sia più favurevule.
Arricurdatevi què l'igiene hè essenziale In questi casi. Pulite accuratamente u vostru gattu prima di inizià u trattamentu, è ancu tutti i vostri articuli persunali: biancheria da letto, coperte, contenitori d'alimentazione, collane è ghjoculi. Ricumandemu chì prima di applicà qualsiasi pruduttu, quantunque naturale possa esse, aduprate guanti in lattice. Arricurdatevi chì a scabbia hè assai cuntagiosa. Mentre seguitate u trattamentu, duvete lavà tutti i vostri oggetti assai regolarmente è fà una pulizia scrupolosa di u vostru circondu.
Rimedi casani chì pudete applicà in casa per trattà a scabbia
- Oli essenziali
Ancu se stu tipu di pruduttu ùn elimina micca cumpletamente a mangia da u pelu di u vostru misgiu, serve ancu cum'è calmante per irritazione, è questu hè dighjà una grande avanzata, chì l'aiuterà à ùn fà male. Applica l'olii essenziali di aliva, amandula è lavanda à e zone affette cù un massaghju dolce cù movimenti circulari. Pudete mischjà l'olii per un effettu più putente. Tuttavia, l'oliu d'amanduli cù vitamina E pò esse assai efficace per uttene ottimi risultati. Imbulighjate l'oliu cù a vitamina è scaldate u cuntinuu à temperatura ambienti. Cù un contagocce applicate a sostanza ogni ghjornu per almenu una settimana. Sta cumbinazione pò tumbà l'acari è pò aiutà à guarisce a pelle.
- Sapone di zolfu
Un rimediu assai efficace hè di bagnà u vostru misgiu cù sapone di zolfu. U zolfu (ancu s'ellu hè un elementu chimicu) hè facilmente ottenibile è hà pruprietà antifungali è antibatterichi chì aiutanu à prevene l'infezzione da a diffusione. Pudete ottene à un prezzu assai bassu in farmacie è bagnà u vostru misgiu duie volte à ghjornu, tenendu sempre grande cura di l'ochji è di e mucose.
Olii, acidi è aceti
- Acidu boricu:
Questu hè un trattamentu assai cumunu perchè aiuta à ristabilisce a pelle di l'animali à a so salute naturale è hà pruprietà antisettiche. Aduprate una soluzione di acidu boricu cù l'acqua per pulisce e zone cum'è l'arechja. Questu almenu una volta à a settimana.
- Oliu di granu:
Torna à l'olii. Stu pruduttu pò attaccà è caccià efficacemente i cattivi acari chì producenu scabbia. Hè à tempu efficace è economicu. Durante 15 ghjorni, massate e zone in quistione cù l'oliu, è assicuratevi di ùn saltà alcuna applicazione.
- Acitu biancu:
L'acitu biancu hè unu di i prudutti più faciuli à ottene. Per ciò chì tocca à a manghja in i misgi, hè assai efficace in e regione di i misgi. arechje uccidendu l'acari presenti è pulendu i resti di infezioni è impurità. Imbulighjate l'acitu cù un pocu d'acqua è aduprate un cuntagocce per appiccicallu, sempre cù molta attenzione. Ùn l'applicà mai direttamente è ancu menu in e zone di ferite aperte, questu pò causà una irritazione ancu più grande.
Tenite à mente chì questi rimedii, ancu se utili per curà a mangia in i misgi, ponu micca travaglià se u diagnosticu ùn hè micca currettu. Dunque hè di primura chì andessi ind'è u vostru veterinariu fiduciale, chì vi pò dì sì hè veramente una scabbia o un altru prublema di a pelle, da pudè raccomandà u trattamentu u più adattu secondu u vostru casu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.