Rimediu di a Casa Ferita

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Neima Ezza - Casa (prod. NKO)
Video: Neima Ezza - Casa (prod. NKO)

Cuntenutu

I misgi sò animali chì amanu l'avventura è, in parechje situazioni, sò in periculu di esse feriti, chì ponu causà ferite à u so corpu. I guardiani di sti picculi felini anu da esse attenti per assicurà chì u vostru gattinu sia sempre u più sanu è felice pussibule.

In tutti i casi di ferita di ghjattu, hè di primura chì ci sia u monitoru di u vostru veterinariu per assicurà chì a ferita ùn ponga risichi per a salute è u benessere di l'animali. Se ùn pudete micca piglià u vostru animali à un veterinariu, o se a ferita hè assai superficiale è pò esse trattata in casa, ci sò alcune opzioni per gattu feritu rimedii casani, è noi in Animal Expert vi daremu più dettagli nantu à elli in questu articulu.


Ferite di ghjattu: passi prima di u trattamentu

Prima di indicà tutti i rimedii casani per e ferite in i misgi, hè impurtante chì u tutore sappia alcune misure precedenti se u vostru gattu hà ferite di a pelle. Prima, bisogna sapè chì ci sò dui tippi di ferite, superficiali è prufonde.

À ferite superficiale sò quelli chì a ferita ùn trapaneghja micca a pelle, sò di pocu dulore è, in a maiò parte di i casi, ponu esse trattati in casa. Un esempiu di ferita superficiale sò i graffi chì u ghjattu pò acquistà mentre ghjoca o caccia. dighjà u ferite prufonde sò quelli chì taglianu a pelle è lascianu esposti altri tessuti, cum'è i musculi. E ferite profonde anu da esse trattate cù un puntu chirurgicu, è se ùn sò micca trattate ponu esse infezioni.

In i dui casi, duvete fà alcune procedure di primu aiutu. Pruvate à mantene l'area di a ferita pulita, libera da impurità è secca. sè avete vistu u vostru gattu cù ferite à u collu, l'ideale hè di aduprà un collu isabelinu per chì u vostru misgiu evite graffi a ferita, chì pò peghju a ferita.


Sicondu u tippu di ferita, a unguentu curativu per i misgi, chì impedirà à a cundizione di u vostru gattinu di peghju. Se a ferita ùn hè micca seria, o ùn avete micca manera di uttene u vostru gattinu à un appuntamentu veterinariu subitu, pudete aduprà qualchì rimediu casanu per e ferite nantu à i misgi (torna, solu per e ferite superficiali!).

Rimedi casani per guarisce e ferite in i misgi

aloe vera

L'Aloe vera o aloe vera hè una pianta cunnisciuta per e so varie pruprietà medicinali. Queste pruprietà copre u prucessu di curazione di ferite in i misgi, cumu prumove a rigenerazione tissutale, chì aiuta in u prucessu di guarigione. Inoltre, l'aloe vera hà altri benefici cum'è: azzione antiinfiammatoria, supportu in i prucessi di rigenerazione di a pelle, azzione antisettica, azzione antibiotica, azione analgesica, trà altri.


Per applicà l'aloe vera annantu ferite in i misgi, duvete eseguisce a seguente procedura:

  1. Pulite a regione cù acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Applica u suchju di aloe vera à a ferita.

Questa prucedura pò esse ripetuta 3 volte à ghjornu. L'applicazione di l'aloe hè cunsigliata solu per ferite superficiale.

Caru

U mele hè un pruduttu naturale adupratu dapoi seculi. Cunnisciutu per e so pruprietà è benefici per a salute, u mele pò esse adupratu cum'è rimediu naturale. Unu di i so vantaghji hè a capacità di prumove a guarigione di e ferite, postu chì stimula a rigenerazione tissutale. Inoltre, u mele hà proprietà antibatteriche, calmanti è antisettiche.

Per applicà u melu à a ferita di u vostru misgiu, duvete fà a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Applica una strata fina di meli d'api puru.
  3. Coperta a ferita cù gasa è fascia è lasciate per 1 ora.
  4. Elimina a fascia è lavate a zona cù acqua è sapone dolce per usu veterinariu.

Questa prucedura pò esse ripetuta duie volte à ghjornu. L'applicazione di u mele hè raccomandata per ferite superficiale.

Camomilla

A camomilla hè stata longu cunsiderata u megliu agente curativu naturale. Stu pruduttu naturale hà a capacità di rigenerà è di guarisce rapidamente a pelle, in più di avè proprietà antiinfiammatorie, antimicrobiche è curative. Tuttavia, duvete esse cuscenti chì alcune varietà di camomilla ponu dannà u vostru animale, questi sò Camomilla romana è camomilla paris, dunque se sceglite stu trattamentu in a ferita di u to misgiu, aduprate u chamomile-recutita (cunnisciutu ancu cum'è camomilla cumuna).

Per applicà a camomilla nantu à a ferita di u vostru misgiu, duvete fà a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Bollite 1 cucchiaina di camomilla, o 1 cucchiaia di camomilla.
  3. Lascià u sachet rinfriscà, o piazzate i fiori cù un pocu di tè di camomilla nantu à un pannu di carta, è lasciate raffreddà.
  4. Pone u sachet o un pannu di carta nantu à a zona di ferita di u vostru misgiu, è appiccate un pocu di pressione per purtà l'acqua in cuntattu cù a pelle.
  5. Coperta l'area cù gasa è fasciati, è lasciate per 30 minuti.
  6. Eliminate u vestitu è ​​lavate a zona cun sapone dolce è acqua per usu veterinariu.

Questa prucedura pò esse ripetuta 3 volte à ghjornu. L'applicazione di camomilla hè raccomandata per ferite superficiale.

U zafranu

A curcuma, chjamata dinò curcuma, hè un rimediu naturale cunnisciutu da tantu tempu. Stu pruduttu hà proprietà antisettiche, antiinfiammatorie, è aiuta à a rigenerazione è a guarigione di a pelle, chì aiuta à trattà a vostra pelle. cat cù ferite. Per applicà a curcuma à a ferita di u vostru ghjattu, eseguite a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Preparate un mischju densu di polvere di curcuma cù alcune gocce d'acqua. Imbulighjate finu à ch'ella abbia una cuerenza di a unguentu curativu per i misgi.
  3. Stendi questu unguentu nantu à a ferita.
  4. Coperta l'area cù gasa è fasciati, è lasciate travaglià per 24 ore.

Inoltre, pudete applicà a polvere di curcuma direttamente à a ferita di u vostru misgiu. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu, è passate a polvere di curcuma sopra a ferita. L'applicazione di u ziferanu hè cunsigliata per ferite superficiale.

Oliu di coccu

L'oliu di coccu prumove a rigenerazione è a guarigione di e ferite, essendu un bonu rimediu di ferita di gattu. Hà azzione antibatterica è antivirale, chì impedisce a ferita d'infettassi, in più di prevene è trattà l'azzione di i funghi. Per applicà l'oliu di coccu à a ferita di u vostru misgiu, duvete fà a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Applica una piccula quantità di oliu di coccu à a zona di a ferita.
  3. Coperta l'area cù gasa è fasciati.

Questa prucedura pò esse ripetuta 3 volte à ghjornu. L'applicazione di l'oliu di coccu hè raccomandata per ferite superficiale.

oliu essenziale di lavanda

L'oliu essenziale di lavanda hè cunnisciutu per e so proprietà calmanti, ma questu pruduttu pò ancu esse adupratu cum'è rimediu naturale per ferite in i misgi, postu chì hà proprietà curative, chì aiuta à a rigenerazione è a guarigione di e ferite, in più di avè azzione antisettica. Per applicà l'oliu essenziale di lavanda nantu à a ferita di u vostru misgiu, duvete fà a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Applica uni pochi gocci d'oliu essenziale di lavanda per copre a ferita nantu à u vostru misgiu.
  3. Coperta l'area cù gasa è fasciati.

L'applicazione di l'oliu essenziale di lavanda hè raccomandata per ferite superficiale.

Succu di Carotta

A carota hè un pruduttu naturale chì pò funzionà cum'è una medicina, chì hà u putenziale di rigenerà è di guarì e ferite, hà azzioni antiinfiammatorie è antisettiche, oltre à esse una opzione per rimediu ecunomicu per e ferite in i misgi. Per applicà u suchju di carota à a ferita di u vostru misgiu, duvete fà a seguente procedura:

  1. Pulite a zona cun acqua è sapone dolce per usu veterinariu.
  2. Cacciate a buccia da mezu carota, è risciacquate cù acqua per caccià i detriti.
  3. Divide e carote in parechji pezzi, è mischjà li in un frullatore cun mezu bicchieru d'acqua.
  4. Dopu questu, averete u suchju di carota prontu à aduprà cum'è rimediu casanu per una ferita di gattu.
  5. Mettite u cotone in u suchju, è applicalu à a ferita di u vostru misgiu.
  6. Coperta l'area cù gasa è fasciati, è lasciate per 15 minuti.
  7. Dopu à 15 minuti, lavate a zona cun acqua è asciugatela delicatamente cun un asciugamanu.

Questa prucedura pò esse ripetuta duie volte à ghjornu. L'applicazione di u suchju di carota hè raccomandata per ferite superficiale.

Ferite di ghjattu chì ùn guariscenu micca

a ferita di u to misgiu ùn guarisce micca cù i trattamenti prescritti da u veterinariu è l'usu di rimedii casani per e ferite in i misgi, u vostru misgiu pò avè una malattia chjamata sporotrichosi felina o altru prublema.

Dunque, mettimu in risaltu dinò u bisognu è impurtanza surviglianza da u vostru veterinariu, per assicurà un trattamentu megliu, salute è qualità di vita per u vostru misgiu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.