Cuntenutu
- I misgi albini o i misgi bianchi?
- significatu di i misgi bianchi
- U ghjattu biancu razza cù l'ochji turchini
- selkirk rex cat
- Gattu esoticu di capelli corti
- cat americanu curl
- Angora turca
- Capelli corti Kurilian
- Razze di misgi bianchi è bianchi
- devon rex
- Manx
- U ghjattu biancu razza cù l'ochji verdi
- gattu siberianu
- Peterbald
- Cat. Furesta norvegese
- cat europeu cumunu
- Razze di misgi bianchi di capelli corti
- cat britannicu di capelli corti
- Cornish Rex
- sfinge
- Bobtail giapponese
- Razze di misgi bianchi è grisgi
- Tedesco rex
- Balinese
- longhair britannicu
- Van turcu
- Ragdoll
Ci sò e razze feline di tutti i culori in u mondu: grisgiu, biancu, neru, tigratu, carey, giallu, cù strisce in u spinu o macchie sparse in u corpu. Ognuna di queste varietà hà caratteristiche particulari chì custituiscenu e norme di razza.
Queste norme sò determinate da diverse istituzioni, trà elle a Federazione Internaziunale Feline (Fife, da Fédération Internationale Féline). In questu articulu PeritoAnimal, vi presentemu i diversi razze di misgi bianchi cù e so caratteristiche basate annantu à e norme stabilite da l'istituzioni ufficiali. Continuate à leghje!
I misgi albini o i misgi bianchi?
L'albinismu hè un disordine causata da una mutazione genetica chì affetta i livelli di melanina in a pelle, u mantellu è l'ochji. In tutti i casi, pare quandu i dui genitori portanu u genu recessivu. A caratteristica principale di questi misgi hè un mantellu biancu senza difetti, cù l'ochji turchini è a pelle rosa, cumprese u nasu, palpebre, orecchie è cuscini. Inoltre, i misgi cun albinismu sò propensi à a sordità, a cecità è sò sensibili à una esposizione prolongata è intensa à u sole.
I misgi Albini ponu esse di ogni razza, ancu quelli chì ùn anu micca registratu u mantellu biancu, chì hè un fenomenu à livellu geneticu. Per via di questu, ùn deve micca esse interpretatu chì tutti i misgi bianchi sò albini. Unu gattu biancu micca albinu averete ochji altri cà turchini è a vostra pelle serà grisgia o nera.
significatu di i misgi bianchi
U mantellu di i misgi bianchi hè assai colpante, postu chì hè accumpagnatu da l'ochji chì i so culori spiccanu sopra u mantellu di culore chjaru; u listessu vale per quelli misgi bianchi cù macchie. Alcune persone credenu chì u culore di u mantellu di sti misgi pò piattà qualchì significatu o auguru, allora chì significatu anu i misgi bianchi?
Grazie à u so mantellu immaculatu, i misgi bianchi sò parenti purezza, calma è rilassamentu, cum'è u culore luminosu trasmette a pace è, per a stessa ragione, sò cumunemente associati à u mondu spirituale. Inoltre, in certi lochi sò cunsiderati animali chì portanu bona furtuna à l'imprese.
Malgradu ciò sopra, hè impurtante enfatizà chì ùn duvemu micca aduttà un gattu perchè credemu chì u so culore di u mantellu significa, ma perchè simu veramente pronti à curà un animale è à sparte a vita cun ellu. In listessu modu, fighjemu u vostru parsunalità è bisogni davanti à u culore di u to pelu.
U ghjattu biancu razza cù l'ochji turchini
Alcuni razze di misgi bianchi distingue precisamente per u culore di i so ochji. Avendu un mantellu biancu, ste caratteristiche spiccanu assai di più, è quì sottu mostremu e razze di misgi bianchi cù l'ochji turchini:
selkirk rex cat
selkirk rex hè un gattu da i Stati Uniti, Induva hè apparsu per a prima volta in u 1988. E so caratteristiche principale sò i capelli ondulati, u pruduttu di una mutazione genetica. U so corpu hè di taglia media, ma fermu è musculatu. U mantellu pò esse di lunghezza media o corta, ma sempre dolce, soffice è densu.
In quantu à u culore di u mantellu, ci sò parechje varietà, da neru, rossu è brunu cù o senza macchie, à esemplari cumpletamente bianchi cù ochji turchini.
Gattu esoticu di capelli corti
A varietà bianca di u misgiu esoticu à capelli corti ùn era micca ricunnisciuta da a Federazione Mondiale di Ghjatti, ma era da Fife. Nantu à u fondu biancu di u mantellu, ochji turchini grossi è spressivi spiccanu.
Hè corsa emerguta trà u 1960 è u 1970, pruduttu di attraversà i misgi persiani cù l'Americani à capelli corti. In quantu à a so persunalità, sò gatti affettuosi è familiari chì si portanu bè cù i zitelli è altri animali domestici.
cat americanu curl
U misgiu curl americanu hè una razza uriginaria di California, induve apparsu in u 1981 per via di una mutazione. Una peculiarità di sta varietà felina hè chì l'arechje sò curvate trà 90 è 180 gradi.
Sta razza hè di taglia media, cù un corpu forte è i pedi prupurziunali à a so misura. U mantellu hè finu, setosu è lisciu.
Angora turca
Sta razza hè trà u più vechju di u mondu, e so origini si ponu ricunquistà finu à a cità d'Ankara, Turchia, ma a croce esatta da a quale hè stata creata sta varietà felina hè scunnisciuta. A so ghjunta in Europa hè incerta, chì ci sò solu registri di Angora turca di u XVI seculu.
Si caratterizeghja per avè un mantellu biancu longu, densu è lisciu, chì dà un apparenza soffice. L'ochji, ancu s'elli sò cumuni in culore turchinu, prisentanu ancu eterocromia, dunque ùn hè micca raru di truvà esemplari cù un ochju turchinu è l'altru ambra.
Capelli corti Kurilian
kurilian shorthair hè da l'Isule Kuril, territoriu chì a Russia è u Giappone riclamanu cum'è i soi. E so origini sò scunnisciute è u mantellu pò esse cortu o semi longu. Sta razza si distingue per avè un corpu massiccia è una coda curva.
In quantu à u culore di u mantellu, pare biancu accumpagnatu da l'ochji turchini o cù eterocromia. In listessu modu, i capelli corti kuriliani ponu avè un mantellu neru cù patch bianchi o grisgi, frà altre cumbinazioni chì includenu u biancu.
Sti stessi caratteristiche sò presentati in u kurilian bobtail, eccettu d'avè un corpu più arrotondatu è una coda assai corta.
Razze di misgi bianchi è bianchi
Ci sò parechje razze di misgi bianchi è neri chì ghjè una cumbinazione assai cumuna in issi animali. Tuttavia, quì sottu mostremu dui di i più rappresentativi:
devon rex
u devon rex hè da devon, cità in Inghilterra, induve hè apparsu in u 1960. Hè una razza cù un mantellu assai cortu è ricci, chì palesa u so corpu stilizatu cù e zampe sottili. Hè carattarizatu ancu da u fattu chì i so ochji à forma d'amandula spiccanu, denduli una spressione curiosa è attenta.
U devon rex hè una di e razze di misgi bianchi cù macchie nere, ancu se u mantellu pò apparisce ancu in altre tonalità, cum'è neru, grisgiu, rossu è argentatu, cù o senza macchie.
Manx
Questu hè un razza nativa di l'Isula di Man, situatu trà Gran Bretagna è Irlanda. A distinzione principale di a manx hè chì parechji esemplari mancanu di coda o ne anu una corta assai, chì in a maiò parte di i casi hè duvuta à a presenza di un osso sacru allungatu; alcuni di sti misgi, tuttavia, presentanu una coda di lunghezza standard.
A manx hà un mantellu di parechji culori, frà i quali ci hè u biancu cù macchie nere. In i dui casi, hà una doppia vesta chì sembra soffice è dolce.
U ghjattu biancu razza cù l'ochji verdi
Di listessa manera chì truvemu i misgi bianchi cù l'ochji turchini, ci sò e razze di misgi bianchi cù l'ochji verdi è ancu cù l'ochji gialli. In fatti, hè cumunu di truvà l'Angora turca cù l'ochji gialli.
gattu siberianu
U ghjattu Siberianu hè un razza di mantellu semi-longu originaria di Russia. U corpu hè mediu è massicciu, cù u collu è e gambe forti, musculari. Ancu se e varietà brindle sò e più cumuni, ci sò ancu esemplari chì anu un mantellu biancu densu, in cumbinazione cù l'ochji verdi, blu o ambrati.
Peterbald
u ghjattu peterbald hè da a Russia, Induve hè apparsu in u 1990 in u risultatu di un incruciamentu trà un misgiu urientale di capelli corti è un misgiu sphynx. Grazie à questu, sparte cù ste razze un pelu cusì cortu chì pare inesistente, è ancu ochji spressivi è arechje appuntite.
U peterbald pò avè un mantellu biancu accumpagnatu da ochji verdi, turchini o ambrati. In listessu modu, l'individui cù cappotti neri, cicculati è turchini cù alcune macchie sò ancu ricunnisciuti.
Cat. Furesta norvegese
L'antichità esatta di sta razza hè scunnisciuta, ma apparisce in i miti è legende norvegesi. Hè statu accettatu da Fife in u 1970 è, ancu s'ellu hè pussibule di truvallu in gran parte di l'Europa, u so nome hè pocu cunnisciutu.
U mantellu di u misgiu furestieru norvegese hè più cunnisciutu in a so versione brindle. Tuttavia, Fife include diverse combinazioni, cum'è u neru cù l'oru è u biancu, rossu cù l'oru è u biancu è u biancu puru.
cat europeu cumunu
u cat europeu hè a più diffusa in Europa. Ancu se e so origini esatte sò scunnisciute, a razza hà una grande varietà di mantelli è hè caratterizata da una bona salute è un corpu agile.
A varietà vestita bianca hè cumuna cù l'ochji verdi; però, parenu ancu turchini, ambrati è eterocromichi. In listessu modu, u ghjattu europeu pò avè un mantellu biancu cù macchie nere è biancu cù grisgiu.
Razze di misgi bianchi di capelli corti
U mantellu cortu richiede menu cura cà u mantellu longu, tuttavia, hè necessariu spazzolallu ogni settimana per tenelu in perfette condizioni. Dittu chistu, fighjemu e razze di misgi bianchi di capelli corti:
cat britannicu di capelli corti
u misgiu inglese, chjamatu ancu capelli corti britannichi, hè una di e razze più vechje di u mondu. E so urigine vanu daretu à Gran Bretagna durante i primi seculi nanzu à Cristu, ma hè difficiule d'identificà cun precisione a croce chì hà fattu nasce a razza.
Sta varietà hè più cunnisciuta per u so mantellu grisgiu cortu mischiatu cù l'ochji gialli; in ogni casu, a varietà bianca pò prisentà ochji gialli, verdi è turchini. Inoltre, u britannicu hè ancu una di e razze di misgi bianchi è grisgi.
Cornish Rex
u rex cornu hè un misgiu da Cornwall, regione di l'Inghilterra, induve hè apparsu in u 1950. Hè una razza caratterizata da a presentazione di un mantellu ondulatu cortu assai densu. Inoltre, u corpu hè mediu è massivu, ma à u listessu tempu agile.
In quantu à u culore di u mantellu, u cornish rex pò esse cumpletamente biancu cù l'ochji chjari in sfarenti sfumature o avè diverse cumbinazioni di mantelli chì varieghjanu da u cicculata nera o pura, à sti culori cumbinati cù u grisgiu, l'oru, maculatu o strisce.
sfinge
O sphynx hè corsa da Russia, induve u primu esemplariu hè statu arregistratu in u 1987. Hè carattarizatu da avè un pelu cusì cortu è magru chì si sente cum'è s'ellu ùn hà capelli. Inoltre, hà un corpu magru è magru cù parechje pieghje, accumpagnatu da arechje triangulare è appuntite.
Trà i culori di u mantellu di u gattu di sfinge hè biancu in cumpagnia di l'ochji cristallini; di listessa manera, sò pussibuli cumbinazioni di neru, cicculata è rossu cù macchie o strisce di sfarenti toni.
Bobtail giapponese
Bobtail giapponese hè un gattu à coda corta uriginariu di u Giappone, induve hè u felinu domesticu u più cumunu. Hè statu purtatu in America in u 1968, induve hè diventatu assai pupulare per a so apparizione. In più di ste caratteristiche, produttu di un genu recessivu, hà un corpu dolce è cumpattu cù zampe di lunghezza media.
In quantu à u culore di u mantellu, u bobtail giapponese pò presentà un mantellu cumpletamente biancu accumpagnati da ochji di culori sfarenti, benchì bianchi cù macchie rossu è neru in coda è in testa sò più cumuni. Inoltre, ci sò varietà di mantelli in tutte e cumbinazioni pussibuli.
Razze di misgi bianchi è grisgi
Se amate a cumminazione di grisgiu è biancu, ùn mancate micca e razze di misgi bianchi è grisgi!
Tedesco rex
U rex tedescu hè trà i misgi bianchi cù cenere. Sta razza hè carattarizata da avè un giacca corta riccia in diverse densità, da più dolce à densu. U corpu, à u so tornu, hè mediu, musculatu è forte.
In quantu à u culore di u mantellu, una di e varietà hè degradata argentu cù spazii bianchi. Tuttavia, a razza hà ancu parechje cumbinazioni.
Balinese
U Balinese hè un ghjattu simile à u Siamese. apparsu in Stati Uniti da u 1940 in quà, diventendu una razza relativamente nova. Hè carattarizata da un capu triangulare cù l'arechje dritte è ochji sprissivi in forma di amandula.
In quantu à u mantellu, u corpu balinesu pò esse biancu, cicculatu o neru, cù zone beige o grisgi in coda, testa è pedi.
longhair britannicu
Hè a versione longhair di u shorthair britannicu. Hè da Gran Bretagna, induve hè trà e razze dumestiche più cumuni. Hè carattarizatu da un corpu massicciu è tondu cù una tendenza à l'obesità.
In quantu à u mantellu, hà parechje cumbinazioni di culori, frà i quali hè pussibule arregistrà u biancu cù e zone grisgie, in particulare in u spinu è in parte di a testa.
Van turcu
a van turca hè da Anatolia, Turchia, induve piglia u so nome da u lagu Van. Hè una di e razze più vechje di misgi, postu chì ci sò ricordi di parechji seculi prima di Cristu. Hè carattarizatu da un corpu mediu, longu è pesante.
In quantu à u culore di u mantellu, hà parechje varietà, frà e quali spicca una sfumatura pallida di biancu cù tacchi grisgi o gialli. Hè ancu pussibule di truvà esemplari cù mantelli neri è crema, frà altri culori.
Ragdoll
A ragdoll hè un altru ghjattu chì s'assumiglia à u Siamese è hè forse u più pupulare trà e razze di gatti bianchi è grisgi. Natu in California, Stati Uniti, in u 1960, ma l'associazioni feline ùn a ricunnoscenu micca finu à u 1970. Si caratterizeghja per avè un corpu longu è musculatu, cù un aspettu soffice grazia à a mansa abbundante.
In quantu à u culore di u mantellu, hà diverse tonalità: corpu cù toni beige assai chjari, zone bianche vicinu à e gambe è l'addome, è zone più scure nantu à e gambe, a testa è a coda.
Avà chì avete scontru 20 razze di misgi bianchi, puderete esse interessatu à st'altru articulu nantu à e razze di misgi aranciu.
Se vulete leghje più articuli simili à Razze di Gatti Bianchi - Lista Completa, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Paragoni.