Mini razze di cunigliuli, nani o ghjoculi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
COME PREPARARE UN CONIGLIO ALLO SPIEDO. MANGALE. SCIABOLA GRIGLIATA AFFUMICATA. IN CREMA
Video: COME PREPARARE UN CONIGLIO ALLO SPIEDO. MANGALE. SCIABOLA GRIGLIATA AFFUMICATA. IN CREMA

Cuntenutu

I mini cunigliuli, i nani o i cunigliuli di ghjocu sò di più in più pupularità cum'è animali domestichi, essendu unu di i più amati animali domestici per i zitelli. in più di u vostru apparenza affascinante, sti lagomorfi sò animali assai intelligenti, divertenti è capaci di creà ligami assai forti cù i so umani.

Tuttavia, prima di aduttà un cunigliulu cum'è animale domesticu, hè di primura cunnosce megliu questi animali per cunnosce e cure essenziali chì anu bisognu per priservà a so bona salute è furnisce una nutrizione cumpleta è equilibrata. In questu sensu, hè impurtante cunnosce e diverse razze di cunigli nani, postu chì ognunu hà e so caratteristiche fisiche è cumportamentali.


In questu articulu PeritoAnimal, vi mostraremu u 10 razze di mini cunigli nani o di ghjocu u più pupulare in u mondu. Oltre à amparà un pocu di più nantu à e so origini è e so caratteristiche, puderete ancu apprezzà assai belle immagini di sti picculi lagomorfi.

1. Rabbit belier o mini lop o

O mini lop, cunnisciutu ancu cum'è lop nanu o cunigliulu più bellu, hè una di e razze di cuniglii nani più pupulari, ancu s'ellu hè relativamente novu. Alcune teurie affirmanu chì hè una razza francese, mentre chì altre ipotesi indicanu chì u mini lop seria un discendente di u cunigliulu fiamminga, d'origine belga, avendu statu sviluppatu in Germania durante l'anni 70.

Questi mini cuniglii sò carattarizati da u so corpu cortu, ampiu, forma arrotondata è musculatura ben sviluppata, una testa tonda è grande paragunata à a so dimensione di u corpu è arechje longhe, pendenti è arrotondate i bordi.


U mantellu di u mini lop hè densu, lisciu è di lunghezza media, cù una bona quantità di capelli di guardia. Una larga varietà di culori sò accettati in u mantellu di questi cuniglii nani, in mudelli solidi o mischiati. U pesu di u corpu pò varià trà 2,5 è 3,5 kg ind'è l'individui adulti, è a speranza di vita hè stimata trà 5 è 7 anni.

2. Coniglio Nanu Olandese o Nanu Olandese

O cunigliulu nanu olandese hè una di e razze più chjuche di cunigli nani o mini, cun un pesu di corpu chì varieghja trà 0,5 è 1 kg. Ancu se chjucu, u vostru corpu hè solidu è musculatu, chì permette una grande flessibilità in i vostri muvimenti. A so testa hè grande in quantu à a so dimensione di u corpu, mentre chì u so collu hè assai cortu. L'arechje sò chjuche, erette è anu a punta appena arrotondata. U so pelu hè lucente, dolce è invita à u toccu, pudendu prisentà parechje tonalità.


Cum'è u so nome indica, hè una razza di cunigli nanu uriginata in u Paesi Bassi. Tuttavia, l'esempii chì sapemu attualmente di sti mini cunigliuli ponu differisce assai da i so antenati, chì sò stati sviluppati à l'iniziu di u 20u seculu.Dopu esse stati esportati in altri paesi (in particulare Inghilterra), sti picculi lagomorfi sò stati sottumessi à numerosi accoppiamenti per generà caratteristiche estetiche più attraenti, riduce e so dimensioni è varià u culore di u so mantellu.

Ùn ci vole micca cunfundeli cù u cunigliulu Ulandesa, chì hè mediu è uriginariu in Inghilterra.

3. Rabbit Pigmeu di u bacinu Columbia

O Lapin Pigmeu di u bacinu Columbia Hè cunsideratu u tippu più chjucu di cunigli nanu o di ghjocu, postu chì l'individui adulti ùn superanu guasi u 500 grammi di pesu.

Durante l'anni 90, sta mini razza di cunigliulu hè stata guasi dichjarata estinta, ma più tardi sò stati trovati 14 individui chì sò sopravvissuti è chì anu permessu di recuperallu. Tuttavia, sin'à oghje, u cunigli pigmeu di u bacinu Columbia hè cunsideratu cum'è una di e razze di cunigliuli più rare in u mondu.

4. Angora Rabbit (mini) inglese

U cunigliulu nanu inglese Angora hè diventatu assai pupulare per u so aspettu adorabile è caratteristicu. mantellu densu, chì copre tuttu u vostru picculu corpu. Di tutte e razze di cunigli nani, l'Angora inglese hè una di e più grande, chì pò pisà trà 2,5 kg è 4 kg, è pare particularmente robustu per via di u so mantellu abbundante.

Inizialmente, a so creazione era principalmente dedicata à a sfruttamentu ecunomicu di u so pelu, cunnisciutu cum'è "lana di angora". Stu mantellu longu è abbundante richiede una manutenzione attenta per prevene i nodi, l'accumulazione di terra è a furmazione di pilucche in u tractu gastrointestinale di u mini cunigliulu.

Cum'è u nome indica, l'antenati di i cunigli Angora inglesi sò uriginarii in Turchia, più precisamente in a regione di Angora (oghje chjamata Ankara), ma a razza hè nata in Inghilterra. Ci sò ancu altri tippi di cunigli "Angora", chì sò classificati secondu u so paese di ripruduzzione, cum'è u cunigliulu Angora francese. Micca tutti i cunigliuli Angora sò nani o mini, in fattu ci hè un cunigliulu Angora gigante, chì pò pisà finu à 5,5 kg in età adulta.

5. Jersey Wooly o Factor Wooly

Continuendu cù e mini razze di cunigliuli, parleremu di una razza particulari particulare è pocu cunnisciuta: u Jersey Wooly, o cunigliulu lanosu. Sta razza hè stata sviluppata in i Stati Uniti, specificamente in New Jersey. U so grande successu cum'è animali hè duvutu micca solu à a so apparenza adorabile, ma dinò à a so persunalità. estremamente dolce è affettuosu.

In fattu, in u so New Jersey nativu, Jersey Wooly hè cunnisciutu popularmente cum'è "cunigliulu chì ùn pate micca", postu chì hà un cumpurtamentu assai equilibratu è ùn presenta mancu appena sintomi d'agressività in i cunigliuli, essendu assai gentile in l'affari di ogni ghjornu.

Sta razza di cunigli nanu hè nata in l'anni 70, da a traversata di cunigli Angora francese è di cunigli nani olandesi. A maglia hè caratterizata da un corpu chjucu musculatu, testa quadrata è arechje chjuche è erette, chì misuranu solu 5 cm. L'individui adulti di sta razza mini cunigliulu ponu pisà finu à 1,5 chilò, è a so speranza di vita hè stimata trà 6 è 9 anni.

6. Olanda lop

O Olanda lop hè una altra razza di cunigli nanu uriginata in i Paesi Bassi. A so nascita hè attribuita à un allevatore di cuniglii Olandese, Adrian de Cock, chì hà realizatu alcune traversate selettive trà e razze inglese Lop è Nana Olandese (nana Olandese) durante l'anni 1940, uttenendu da elli i primi esemplari di l'Olanda.

I conigli nani Holland lop ponu pisà trà 0,9 è 1,8 kg, mostrendu un corpu compattu è massiccia, chì hè interamente cupertu da abbondanti capelli lisci è morbidi. A testa hè notevolmente piatta, cù grandi orecchie chì sò sempre pendenti, dendu à stu lagomorfu un aspettu assai carinu. U standard di razza accettatu parechji culori per u mantellu di l'olanda loppa, ricunnosce ancu l'individui bicolori è tricolori in sti mini cunigliuli.

7. Britannia Petite

O Britannia Petite hè una altra razza di cunigli nanu uriginata in Inghilterra, da cunigliuli purtati da a Pulonia. Hè una di e razze più vechje di cunigli nani o di ghjocu, chì u so sviluppu si hè fattu à u XIXu seculu, principalmente per via di e mostre chì anu avutu assai successu in Europa à l'epica.

A so caratteristica più caratteristica hè u chjamatu "corpu pienu di arcu", chì era assai pupulare in i salotti di cunigliuli. Ciò significa chì a regione da a basa di u collu à a punta di a coda forma un arcu unicu, chì vistu da u latu hè in forma di quartu di cerchju. A panza hè leggermente trascinata, a testa hè in forma di cunei è l'ochji sò grandi è gonfii. l'arechje sò cortu, appuntitu è ​​di solitu arrittu.

I cunigli nani di sta razza si distinguenu per avè una grande energia, è anu bisognu di una dosi alta di attività fisica cutidiana per mantene u so comportamentu stabile. Grazie à a so piccula dimensione, sti cunigliuli ùn anu micca bisognu di un grande spaziu per risponde à a so necessità di spesa energetica, ma si raccomanda di avè un spaziu apertu induve si possa corre liberamente, saltà è ghjucà cù i so membri di a famiglia.

8. Lion Rabbit o Lionhead

lionhead, o 'Coelho Leão' in purtughesu, hè una di e razze e più culpevuli di cunigli nani. In fattu, u so nome si riferisce à a so caratteristica più caratteristica, chì sò i peli lunghi è armati nantu à a so testa, simile à una criniera di leone. Tuttavia, assai individui perde a "criniera" à ghjunghje à l'adultu.

Un'altra caratteristica impressiunante di questi cunigliuli di ghjocu sò e so orecchie, chì ponu superà i 7 cm di lunghezza, essendu assai grandi paragunatu à a so misura di corpu. Ma ci hè ancu una varietà di capi di leone cù l'arechje più corte è erette.

I cunigli Lionhead sò una di e razze di cunigli nani o di ghjocu chì ponu pisà assai. finu à 2 kg, è parenu particularmente robusti per via di u mantellu abbundante chì copre u so corpu, è ponu esse di una larga varietà di culori. L'ochji sò arrotondati è sò sempre ben separati, u musu hè longu è a testa hè arrotondata.

Questu pò esse cunsideratu una razza di "origini miste", postu chì hè uriginariu in Belgio ma finì per esse sviluppatu in Inghilterra. Si sà pocu nantu à i so antenati, ma si stima chì a testa di leone chì cunniscimu oghje hè stata influenzata da e croce trà a volpe svizzera è a nana belga.

9. Mini lop o cunigliulu belier di capelli longhi

U mini lop, cunnisciutu ancu cum'è cunigliulu belier à longhaired, hè trà e razze di cuniglii nani i più pupulari. Sti picculi lagomorfi d'urigine inglese spiccanu cù un corpu largu, compactu è musculatu, cù una testa larga ancu è cù un prufilu ligeramente curvatu, un collu ritrattu è appena visibile, è ochji grandi è luminosi.

Tuttavia, e so caratteristiche più sorprendenti sò u mantellu longu, densu è abbundante, Chì pò visualizà una varietà di culori solidi è mudelli, è grandi arechje pendenti chì facenu chì u mini lop sia veramente adorabile. A preziosa pelliccia di sta razza di cunigliulu di ghjoculu richiede un mantenimentu attentu per impedisce a furmazione di nodi, l'accumulazione di sporcizia in a pelliccia, è i prublemi digestivi associati à e sfere di pelliccia in u tractu gastrointestinale.

10. Hotot nanu o Hotot nanu

Avemu finitu a nostra lista di razze nane o mini cunigliuli cù u Hotot nanu o Hotot nanu, una razza attribuita à a signora Eugenie Bernhard, è u so nome palesa u so locu d'origine: Hotot-en-Auge, in Francia. Dapoi a so nascita in u 1902, sti cunigli nani anu guadagnatu una pupularità tamanta in u mondu per u so bellu aspettu è u so temperamentu docile è assai affettuosu.

E caratteristiche più caratteristiche di sta razza di nanu o mini cunigliulu sò u so mantellu biancu cumpletamente è u un orlu neru chì circonda i so ochji marroni brillanti. Stu "schema" mette in risaltu incredibilmente l'ochji di u hotot nanu, facenduli apparisce assai più grandi di quelli chì sò veramente. Vale a pena di mette in risaltu e so piccule arechje, chì sò pocu cumuni in tutte e razze di cunigliuli.

Malgradu a so piccula dimensione, u hotot nanu hà un grande appetitu, dunque i so guardiani devenu esse particularmente vigilanti per evità u sovrappesu è l'obesità in i so cunigliuli.

Altre razze di mini cunigliuli o di cuniglii nani

Ne vulete sempre di più? Ancu se avemu digià dimustratu 10 razze di cunigli nani, a verità hè chì ci ne hè assai altri. Cusì, sottu vi mostreremu un'altra 5 mini razze di cunigli:

  1. Mini satin: hè una razza di cunigli nanu uriginaria di i Stati Uniti à a mità di u XXu seculu, prubabilmente da u cunigliulu di l'Avana. Hà guadagnatu assai pupularità per u so mantellu distintivu, chì hà un bellu aspettu di raso. Si stima chì sta caratteristica, cunnisciuta cum'è fattore "raso", apparisca per a prima volta spontaneamente, da una mutazione naturale in i geni chì determinanu u tippu di mantellu di u cunigliulu L'Avana. Hè un genu recessivu, perchè i mini campioni di raso sò di solitu assai rari è anu una alta endogamia.
  2. Luppu sfocatu americanu: a storia di sta razza di cunigli nanu hè intrecciata cù quella di l'olanda lop, postu chì i so primi esemplari emergenu grazia à a prova d'incorporà novi mudelli è cumbinazioni di culori in u mantellu d'olanda lop. Per parechji anni, l'America fuzzy lop hè stata cunsiderata una varietà lanosa di l'olanda lop, guadagnendu a ricunniscenza ufficiale cum'è razza solu in u 1988 da l'Associazione Americana di Criaturi di Coniglii (ARBA). U cunigliulu lop fuzzy americanu hà un corpu compattu di proporzioni equilibrate, una testa arrotondata cù una faccia piatta, un collu assai ritrattu è quasi imperceptibile, è arechje chì pendenu in una linea dritta. U so mantellu hè ancu abbundante è lanosu, ancu s'ellu ùn s'assumiglia micca à i cunigliuli Angora.
  3. Mini rex / rex nanu: u cunigliulu mini rex hè statu sviluppatu in Francia, più precisamente in Luché-Pring, versu l'anni 20. Quandu a razza hè apparsu per a prima volta, tutti i campioni eranu di culore cannella. In seguitu, parechje croce sò state fatte per ottene a larga varietà di culori solidi è di mudelli chì caratterizanu avà sta razza di cunigli nanu o di ghjocu. Malgradu a so piccula dimensione, u mini rex hà un corpu robustu è musculatu, chì pesa trà 3 è 4 kg in età adulta. Hè ancu carattarizatu da arechje grandi è erette, un mantellu di vellutatura è ochji grossi è attenti.
  4. Pulitura nana: si sà pocu esattamente nantu à l'urighjini di sta razza di nanu o mini cunigliulu. Ancu se u nome "pulaccu" significa "Polaccu", in prubabile riferenza à l'antenati di a razza, ci sò parechje teurie nantu à u locu di nascita di u mini pulaccu o nanu. Alcune ipotesi puntanu à e so urigine in Inghilterra, mentre chì altre puntanu à e pussibili radiche tedesche o belgiche. E so caratteristiche più rimarchevuli sò u so corpu longu è arcuatu (longu circa 20 o 25 cm), a faccia ovale è l'arechje corte chì fermanu inseme da a basa à i ponti. Prima di diventà pupulare cum'è animale domesticu, u cunigliulu nanu pulaccu era allevatu per esportà a so carne, chì avia un valore di mercatu assai altu in Europa.
  5. Dwarf Belier (Dwarf lop): hè una razza di cunigli nanu o di ghjocu chì u pesu di u corpu à l'età adulta hè trà 2 è 2,5 kg. U sassu nanu hà un corpu cortu è compactu cù u spinu arrotondatu, spalle larghe è un pettu prufondu. E zampe sò corte è forti, è a testa hè ben sviluppata, soprattuttu in i masci. E so orecchie sò larghe, appese, anu a punta arrotondata, è sò ben cuparti di capelli, per chì e so parti interne ùn si vedinu da alcun angulu.

Leghjite puru: 15 segni di dulore in cunigliuli

Se vulete leghje più articuli simili à Mini razze di cunigliuli, nani o ghjoculi, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Paragoni.