Quantu cuccioli ponu avè un Bull Terrier Inglese

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Quantu cuccioli ponu avè un Bull Terrier Inglese - Animali
Quantu cuccioli ponu avè un Bull Terrier Inglese - Animali

Cuntenutu

U Bull Terrier Inglese hè una razza unica è d'aspettu dolce. U so caratteru amante è primurosu hà fattu sta razza di cani veramente pupulare è apprezzata da milioni di persone in u mondu.

Se pensate à avè cuccioli Bull Terrier Inglese questu articulu hè per voi. Vi spiegheremu quanti cuccioli pudete avè in una lettiera, chì fattori da cunsiderà è quantu hè impurtante a vostra decisione. Pensate à questu cun cura.

In PeritoAnimal vi daremu cunsiglii utili per piglià a decisione curretta, è ancu di ciò chì dipendenu alcune variabili di gravidanza. Continuate à leghje per scopre quanti cuccioli ponu avè un Bull Terrier Inglese.


Quanti cuccioli pudete avè?

A media di i cuccioli Bull Terrier inglesi in a listessa littera hè di 5 cuccioli, tuttavia stu numeru pò varià assai sicondu diversi fattori chì spiegheremu quì sottu.

Per principià, duvete cunsiderà u statu di salute di a mamma, chì duveria esse ideale per fà una gravidanza sana è senza cumplicità. E puttane chì si riproducenu in u so primu caldu anu probabilmente avè un numeru più chjucu di cuccioli.

D'altra parte, u maschile hè ancu pertinente in questu prucessu. I masci più maturi fecunderanu un numeru più grande d'ove è u listessu accadrà s'elli s'accoppianu parechje volte.

Un Bull Terrier Inglese pò avè trà 1 è 15 cuccioli in listessa littera, sicondu sempre i fattori mintuvati.

Gravidanza di u Bull Terrier Inglese

Gravidanza Inglese Bull Terrier Duverebbe Esse survegliatu da u veterinariu in ogni mumentu per escludere possibili prublemi cunnessi. Eseguire un seguitu di a gravidanza settimana à settimana serà di primura per sapè à chì aspittà è cumu piglià a cura di u cane incinta.


Tuttavia, hè assai impurtante di sapè chì a mamma Bull Terrier inglese hè un pocu impaziente, nervosa è eccitabile a differenza di altre razze. Duvete esse prontu à curà i cuccioli s'ella ùn a faci micca bè. Hè essenziale esse chjaru nantu à questu puntu, chì alcune mamme anu digià sfracellatu i so cuccioli, causendu li a morte.

Duvete ancu scopre u pussibule prublemi di nascita chì pò accade è esse pronti à agisce se qualcunu di elli face.

Fattori da tene contu

Prima di pensà à a gravidanza di un Bull Terrier inglese duvete cunsiderà i punti seguenti. A rispunsabilità per a nova vita tocca direttamente à voi, allora informatevi:


  • evitari endogamia: Unisce dui Bull Terrier chì sò parenti ponu avè gravi cunsequenze genetiche in futuri cuccioli. Quandu femu stu tippu d'attività, pudemu osservà mutazioni genetiche, predisposizione à certe malatie o gravi prublemi di salute, è ancu un numeru più chjucu di cuccioli.
  • esemplari sani: Ùn pensate mai à allevà Bull Terriers inglesi malati. E probabilità di una gravidanza problematica aumentanu assai. Inoltre, duvete sapè chì certe malatie ponu esse trasmesse à i zitelli. Altri prublemi di salute cum'è l'artrosi o displasia di l'anca sò veramente gravi è ùn duvete mai allevà cani chì ne soffrenu.
  • difetti fisichi: Se u vostru cucciolu soffre di qualsiasi prublema fisicu, deve evità à ogni costu ch'ellu riproduce. Una mascella malformata, osse mal allineate o altri ponu esse trasmessi à cuccioli cù aggravamenti. Ùn hè micca solu una questione di estetica.
  • spesa ecunomica: Duvete esse prontu à spende assai soldi in casu di complicazioni di nascita, se u vostru cane hà bisognu di una operazione o se tutti i cuccioli sò affettati da una malattia. Tandu pò esse necessariu dà li u latte maternu artificiale è mette un cippu in tutti i cuccioli, tenitelu à mente.
  • taglia maschile: U maschile deve esse sempre più chjucu cà a femina per impedisce chì a prole sia eccessivamente grande è sia intrappulata.
  • Prublemi in partu: Ci sò parechji prublemi chì ponu nasce per dà nascita à una cagna. Duvete esse informatu è preparatu per agisce, per esempiu in a rianimazione di cuccioli è avè sempre u numeru di u veterinariu à portata di mano, in casu chì a situazione si complichi.
  • Cuccioli rispunsabilità: Duvete sapè chì voi è l'altru pruprietariu di u Bull Terrier site rispunsevuli di a vita di i cuccioli. Ùn li pudete micca rifiutà, abbandunà o vende, nè duvete offre li à qualchissia chì ùn ne curerà micca currettamente. Ci hè milioni di Bull Terriers inglesi abbandunati in u mondu, ùn lasciate micca chì unu di i vostri cuccioli finisca cusì.
  • cura di cuccioli: Cumu l'avemu spiegatu, a mamma di l'inglesi Bull Terrier ùn hà micca sempre a bona cura di a so discindenza. In fatti, hè abbastanza prubabile chì duvete piglià cura di tutte e cure chì i cuccioli neonati necessitanu. Svegliate à l'alba, pulenduli è manghjendu li spessu saranu unu di i vostri compiti. U mancatu di rispettà pò causà a morte di i cuccioli.