Stinzia in Gatti: Cause, Sintomi è Rimedi in Casa

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Stinzia in Gatti: Cause, Sintomi è Rimedi in Casa - Animali
Stinzia in Gatti: Cause, Sintomi è Rimedi in Casa - Animali

Cuntenutu

Se avete un gattu cum'è cumpagnu in casa, avete probabilmente digià amparatu nantu à a cura chì duvete piglià cun ellu o pò esse chì ùn ne avete ancu unu ma pensate à aduttà. Qualunque sia u vostru casu, se avete dighjà spartutu o se state pensendu à spartite a vostra vita cù una figa, hè impurtante esse aggiornatu nantu à l'infurmazioni per offre à u vostru animale domesticu u benessere massimu in a vita quotidiana di u to animali domesticu.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu perrisata di u ventre in i misgi: cause, sintomi è rimedii casani.

stinzia in i misgi

Cum'è assai altri animali, i misgi ponu esse ostaculati da accumulation anormale di feci è avè difficultà à evacuà. Quandu avete un gattu cun stinimentu, duvete esse preoccupatu quandu stu prublema intasca u colon perchè, questu significa chì u felinu ùn hà micca defecatu da parechji ghjorni è hè accumulendu rifiuti chì u corpu hà bisognu à espellere.


Fighjendu a scatula di littera di u vostru misgiu, pudete sapè quanti ghjorni u vostru misgiu ùn hà micca defecatu. Pò esse ancu chì capite ch'ellu hà appena defecatu è osservate chì sò sgabelli duri è secchi. Questu indicherà chì u vostru gattu hà pigliatu ghjorni pruvendu à evacuà ma ùn hà micca successu è dunque soffre di stinzia.

I misgi sò generalmente evacuati ogni ghjornu, allora puderete cunsiderà chì un gattu hè stinatu se hè passatu trà 2 è 4 ghjorni senza defecazione, essendu cunsideratu assai seriu ch'ellu ferma ancu di più ghjorni. Duvete purtà u vostru animale domesticu à u veterinariu appena dui ghjorni o più sò passati dopu l'ultimu muvimentu intestinale. Ùn hè micca bonu per voi di lascià un felinu passà parechji ghjorni tenendu e feci perchè questu puderebbe esse una stipsi occasionale ma puderia ancu esse una stinzia cronica o un effettu in relazione cù altre malatie dunque hè impurtante identificà a causa u più prestu pussibule è curà u più prestu pussibule.


Stinzia in i misgi: cause pussibili

e cause di cat custipatu sò diversi, ma i principali sò:

  1. A dieta hè una di e cause più cumuni per chì un ghjattu soffre di una cumulazione anormale di feci. Quandu a dieta chì li offre hè bassa in fibre, provoca stinzia.
  2. U mancanza d'acqua pò ancu esse un fattore impurtante quandu u vostru misgiu hà difficultà à defecà. L'idratazione di u corpu hè vitale per chì u sistema digestivu funziona bè è, se u ghjattu ùn hà micca accessu à abbastanza acqua, u prucessu di digestione ùn serà micca adeguatu causendu stinzia.
  3. L'obesità hè un altru fattore chì pò fà chì un ghjattu ùn evacuassi micca nurmalmente.
  4. U dulore in u spinu inferiore o una ferita pelvica impedisce à un gattu di arcuà bè per uttene una postura adatta per defecà.
  5. Calchì volta, pò esse ch'ellu hà sviluppatu una paura di a lettiera è, dunque, pò aspittà più longu per pulì, dunque hè pussibule chì dopu à qualchi ghjornu defecassi in altrò in casa.
  6. À palle di pelliccia hè unu di i prublemi principali chì causanu stinzia in i misgi perchè ùn puderanu micca esse capace di espelleli in modu nurmale è frequente, creendu un bloccu chì impedisce u prucessu cumpletu di a digestione da esse realizatu.
  7. Hè ancu pussibule chì u felinu abbia manghjatu un pezzu di ghjocu, un pannu, osse, fili, frà altri. È per via di questu, sta causendu l'ostruzzione.
  8. U infiammazione di u trattu digestivu provoca prublemi in l'evacuazione di e feci.
  9. Alcuni casi più gravi ponu esse u risultatu di a prublema neurologicu. Dunque, hè ancu assai impurtante di portà u vostru animale di casa à u veterinariu per scopre chì sò i sintomi di stinzia postu chì più prestu hè rilevatu u prublema neurologicu, megliu è più faciule serà di risolve u prublema, menu complicazioni ponu accade è u vostru misgiu pò purtà una vita nurmale.

Stinzia in i misgi: sintomi

Un gattu chì hè stinatu hà una varietà di sintomi, ma à volte ùn si pò micca custatà finu à ch'ellu sia passatu parechji ghjorni senza defecà. Per questu, hè cunsigliatu di riviseghjà a litter box ogni ghjornu, per esse sicuri di quale stampa di a salute digestiva è urinaria di u vostru amicu fidu è di pudè risolve u prublema u più prestu.


Quessi sò i sintomi più cumuni di u ghjattu stinatu:

  • Stà assai tempu in u sandbox;
  • Pruvate à defecà fora di u sandbox;
  • Paura o rigettu di u sandbox;
  • Discomfort o dolore addominale;
  • Meow constantemente;
  • Irritabilità;
  • Letargia;
  • Incuranza cù igiene, ùn leccate micca u mantellu;
  • Mancanza o perdita di l'appetite;
  • Vumitu;
  • Perda di pesu;
  • Sgabelli picculi, duri è secchi;
  • Sangue o mucus in e feci.

Stinzia in Gatti: Trattamentu

U trattamentu per a stinimentu in i misgi dependerà di a causa. Hè vitale chì ùn mediciate mai u vostru animale domesticu senza cunsiglii veterinarii chì qualsiasi medicamentu, clistere o lassativu per l'omu pò esse fatale per u vostru cumpagnu felinu. Dunque, l'amministrazione di medicazione deve esse sottu prescrizione veterinaria.

Alcune cause ùn anu micca bisognu di suluzioni farmaculogiche postu chì, solu cù una correzione alimentaria o di cumpurtamentu di u ghjattu, a situazione di un gattu cun stinzia pò esse cambiata. Questi casi più faciuli da risolve sò tipicamente:

  • Dieta inappropriata: in questu casu, u veterinariu raccomanderà una dieta cun più cuntenutu di fibre è più acqua. Noterete chì, à pocu à pocu, a stipsia spariscerà.
  • Obesità: u veterinariu cunsigliarà una dieta per aiutà à calà u pesu di u felinu è spiegà cumu per aiutà à fà più eserciziu di ghjattu. Quandu u ghjattu vi pesa, avverete chì si senterà megliu in generale.
  • Sì u vostru misgiu hà un ostaculu causatu da palle di pelliccia, duvete offre li u maltu per i misgi.
  • O timore o rigettu di u sandbox ponu esse risolti cambiendu u tippu di litter box o u tippu di litter, è cù un rinfurzamentu pusitivu uttenerete à u vostru misgiu di ripiglià fiducia è di turnà à aduprà a litter box.

D'altra parte, ci sò casi più cumplicati induve a stinzia in i misgi hè un sintomu di un prublema più grande, queste sò cause chì richiedenu trattamentu farmacologicu o chirurgicu:

  • Quandu u vostru u ghjattu ingolle qualchì corpu stranu, Ch'ella sia un pezzu di ghjoculu, un ossu, un pannu, filu o altri ogetti, pò facilmente causà un ostaculu in l'intestinu. S'ellu hè qualcosa di grande, probabilmente l'avverete prima di sviluppà a stinzia. Ma s'ellu hè qualcosa di chjucu o s'hè custruitu pocu à pocu, cummincerete à nutà chì u felinu soffre di stinzia è altri sintomi di malessere. U veterinariu deve eseguisce ecografie o radiografie, trà altri testi. Sicondu ogni situazione, pò esse chì cù qualchì medicazione specifica hè pussibile espulsione o una intervenzione chirurgica pò esse necessaria.
  • In altri casi, quandu ci hè una infiammazione di u trattu digestivu, una ferita di u bacinu, un dolore in u lombu o un prublema neurologicu, hè assai impurtante cercà aiutu da un veterinariu di fiducia à i primi sintomi. U veterinariu hà da fà testi finu à chì a causa sia truvata è, una volta rilevata a radice di u prublema, raccomanderà e migliori opzioni di trattamentu chì ponu includere medicazione o chirurgia, secondu a causa è a gravità.

Stinzia in Gatti: Cumu Prevene è Rimedi in Casa

Pudete fà unepoche di cose per aiutà u vostru misgiu à ritruvà u muvimentu intestinale. Eccu alcuni consiglii è rimedii casani per aiutà u vostru cumpagnu:

  • spazzola u pelu di u vostru misgiu ogni ghjornu è offre maltu di ghjattu periodicamente aiuterà à riduce e sfere di capelli è, dunque, i putenziali zocculi.
  • mette à dispusizione acqua dolce, rimpiazzendu ogni volta chì hè necessariu.
  • Eserciziu cutidianu è un bonu arricchimentu ambientale per i misgi sò pratiche fundamentali per mantene a salute di u felinu.
  • Cambia a dieta à una dieta chì cuntene cuntenutu di fibra più altu è varienu cù l'alimenti umidi.
  • Pudete aghjunghje zucca o zucca, cum'è purea, in l'alimentu cutidianu di u vostru felinu per ch'ellu ingerisca più fibre naturali.
  • Moderamente, cunsumazione di pesci grassi cum'è tonnu, sardine o mazzeru, sò benefichi è aiutanu à prevene l'accumulazione di feci cume cuntenenu grassu chì hè bonu per e vie intestinali.
  • Vasellina aiuta à trattà e palle di capelli è a stinzia in i misgi, ma ùn deve micca esse adupratu per un periodu allargatu perchè pò compromettà l'assorbimentu di nutrienti necessarii.
  • L'oliu d'aliva hè unu di i rimedii casani chì funziona megliu contr'à l'accumulazione di feci. Agisce cum'è lubrificante per l'intestini aiutendu l'alimentu à circulà megliu, evitendu cusì a stinzia in i misgi. Per aduprà, duvete aghjunghje una cucchiaiata di oliu d'oliva in l'alimentu cutidianu di u vostru misgiu, sì alimentu seccu o cibu umitu. Ùn duverete micca prolongà l'usu per più di una settimana chì u cunsumu d'oliu d'aliva in eccessu pò causà carenza di vitamina A.
  • Tenite à mente chì quandu u ghjattu invechja, a stinimentu tende à esse più frequente. Dunque, hè impurtante chì stiate attenti è praticate boni abitudini per evità stu prublema.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.