Cuntenutu
- Indicazioni Valerian
- Quandu possu dà à u mo cane a valeriana?
- Cumu dà a valeriana à u mo cane?
- Prima di amministrà a valeriana à u vostru cane ...
Semu di più in più cuscenti di a necessità di trattà i nostri animali in u modu u più naturale è rispettosu pussibule, postu chì questu implica, in a maiò parte di i casi, menu danni à u so corpu è menu cambiamenti in a so fisiologia.
Tuttavia, duvemu esse chjaru chì u termine naturale ùn hè micca sempre sinonimu di innocu, ancu menu quandu si parla di piante medicinali, postu chì cuntenenu unu o parechji principii attivi chì interagiscenu cù u nostru organisimu è sò metabolizati cum'è s'ella fussi una droga.
Per chì e piante medicinali diventinu alliati di a salute di u nostru animale domesticu, duvemu aduprà cun responsabilità, per questa ragione, in questu articulu di PeritoAnimal, lasciaremu risponde à a dumanda di se pudete dà valeriana à u vostru cane.
Indicazioni Valerian
A valeriana hè una erbaccia perenne chì a so radica hè colta in auturnu è hè precisamente à a radica induve truvemu parechji ingredienti attivi chì facenu di sta pianta una di l'erbe medicinali più cunnisciute è e più usate.
E pruprietà principali è l'indicazioni di a valeriana ponu esse riassunte cusì:
- Proprietà sedanti: Hè indicatu in qualsiasi nervosità, ansietà o disordine di u stress, ancu in cumpurtamenti depressivi.
- pruprietà ipnotiche: Hè indicatu per migliurà l'insonnia, soprattuttu quandu ci hè grande difficultà per rilassassi in a fase di conciliazione di u sonnu.
- pruprietà rilassante: Ancu se poche persone sò cuscenti di stu fattu, a valeriana agisce cum'è rilassante musculare, riducendu u dolore è i spasmi.
A radice di valeriana hè stata u sughjettu di più studii è ùn sò stati osservati effetti tossichi o secondarii in umani o animali, ogni volta chì hè stata aduprata currettamente, dunque, ié pudete dà valeriana à u vostru cane.
Quandu possu dà à u mo cane a valeriana?
Trattà i nostri animali cù terapie naturali hè sempre una bona scelta, ma cumu l'avemu menzionatu à l'iniziu, sta decisione deve esse presa cun cunniscenza è responsabilità. a valeriana hè una ottima medicina per i cani in i seguenti casi:
- ansietà
- nervosità
- irritabilità
- stress
Pudemu ancu offre valeriana à u nostru cane in situazione chì generanu un grande stress annantu à u cane (viaghju, in casu di fuochi d'artificiu, ecc.), È ancu per quelli chì soffrenu di difficultà per addurmintassi o di cambiamenti in u ciclu di u sonnu.
Cumu dà a valeriana à u mo cane?
Oghje ghjornu pudemu truvà valeriana in parechje presentazioni, i più cumuni essendu capsule, compresse è strattu liquidu. L'estrattu seccu hè generalmente più forte di u strattu liquidu, tuttavia, l'amministrazione di valeriana in forma liquida diventa assai più faciule da dà à i nostri animali domestici.
Ci sò parechji metudi è raccomandazioni per dose di valeriana per cani:
- 5 gocce, 3-4 volte à ghjornu.
- 10-20% di a dosa per l'omu.
- 10 gocce per cani chjucchi (genere Yorkshire).
- 15-20 gocce per cuccioli chjuchi è mediani (Schnauzer, Caniche).
- 30-40 gocce per cuccioli mediani (Bull Terrier).
- 60 gocce per cani grossi (Siberian Husky, Boiadeiro de Berna).
Se amministrate valeriana à u vostru cane perchè soffre di insonnia, duvete tene contu chì a prima dosa deve esse presa u dopu meziornu è a seconda dose a sera, altrimenti amministrà a valeriana ancu prima di notte, puderia esse controproducente è causà ancu più insonnia, una dosa prima hè necessaria per abbassà a soglia d'alerta.
Prima di amministrà a valeriana à u vostru cane ...
Se avete da amministrà a valeriana à u vostru cucciolu, hè di primura chì teniate contu di e raccomandazioni seguenti:
- Ogni cane merita una attenzione individuale, dunque vi raccomandemu di cunsultà u vostru veterinariu se rilevate cambiamenti in u comportamentu di u vostru animale domesticu. Tenite à mente chì l'ansietà è l'irritabilità ponu mascherà cundizioni più gravi.
- E raccomandazioni in quantu à e dosi di valeriana in cuccioli ùn anu micca un consensu scientificu, a migliore persona per valutà a dose chì u vostru cucciolu richiede hè u veterinariu.
- a valeriana ùn deve micca esse amministratu à e puttane incinte o chì allattanu, a vostra sicurezza ùn hè stata valutata in quellu cuntestu.
- A radice di valeriana hè abbastanza sicura, ma pò interagisce cù alcune droghe, in particulare quelle chì agiscenu nantu à u sistema nervosu centrale. In questu casu, hè necessariu supervisione veterinaria di u trattamentu.
- Cunsultate u veterinariu ogni volta chì site in dubbitu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.