Cuntenutu
I misgi sò animali assai puliti, anu ancu cura di a so igiene cutidiana. Ma, cum'è noi, ponu ammalassi è quandu si sentenu male a prima cosa ch'elli trascuranu hè a so igiene. In queste situazioni anu bisognu di coccole è di un pocu aiutu cù a so igiene per ùn sentesi micca male. Duvemu valutà parechji punti è cunsultà prima u veterinariu.
In questu articulu di PeritoAnimal rispondemu à a dumanda: Possu bagnà un gattu malatu? Continuate à leghje!
Quandu devu bagnà u mo misgiu
Ancu ùn cunsigliu micca di bagnà un gattu, postu chì si puliscenu, in casu chì sia estremamente bruttu hè cunsigliatu di lavà u nostru misgiu una volta à u mese. Ma ... ogni volta ch'elli sò in perfetta salute.
L'ideale hè di uttene u gattu à bagnassi da chjucu, pudemu ancu bagnà un gattu adultu per a prima volta, ancu se l'esperienza pò esse una sfida, soprattuttu sì simu bruschi è ùn rispettemu micca a so sfiducia in l'acqua. Duvemu ramintà chì l'ideale hè di fà li aduprà dopu à 6 mesi di vita per ùn avè alcun traumu.
Ci ponu esse tempi quandu ellu hà bisognu di un bagnu, per esempiu, se qualcosa hè spulatu nantu à ellu è hè tossicu per i misgi, o quandu si move in i lochi cù assai polvere, grassu o sabbia, è in questi casi, anu bisognu u nostru aiutu.
Possu bagnà un gattu malatu?
Trascendendu per risponde à a domanda, possu bagnà un gattu malatu, hè impurtante enfatizà chì ùn cunsigliu mancu di bagnà un gattu malatu. Arricurdatevi chì questu vi causa assai stress è a nostra unica priorità in questu momentu duveria esse di ritruvà a vostra salute.
I misgi sò assai più sensibili cà i cani à u nivellu di innervazione anatomica di u so corpu, dunque, a maiò parte ùn sò micca fanatichi per u bagnu. Se anu spesu energia in un bagnu, chì duverebbenu risparmià per recuperà da a malatia, pudemu avè una ricaduta o apprufundendu u prublema fisicu.
I prupietarii chì sò assai attenti à i so misgi rilevanu prestu chì qualcosa ùn va micca per via di a so trascuranza cù l'igiene è a pelaccia opaca. L'ideale hè di andà à u veterinariu per valutà ciò chì pò accadere, evitendu cusì prublemi più gravi. A cura chì u nostru misgiu hà bisognu deve esse determinata da u prufessiunale chì a valuta, ma avemu sempre una piccula guida per aiutavvi:
- manghjà: Ùn hè micca u mumentu bonu per fà cambiamenti in a vostra dieta, a menu chì a malatia ne abbisogna. Dà li u so manghjà tutti i ghjorni, cricchetta o fatta in casa, in qualunque modu hè u più faciule per ellu di manghjà. Ùn vulemu micca chì smette di manghjà in ogni casu. Pudete cuntene l'aloe vera in u suchju per aiutà internamente è esternamente.
- Acqua: Hè impurtante di dà abbondanza d'acqua è assicuratevi di beie, altrimenti duverete dà à traversu una siringa. Arricurdatevi chì sta manuvra pò stressà u ghjattu, dunque hè megliu fà la vulinteri.
- riposu è tranquillità: Serà essenziale per a vostra ripresa cumpleta. Duvemu furnisce un ambiente caldu è tranquillu, senza scossa, evitendu di disturballu.
Ùn vi scurdate chì ...
Appena chì u vostru misgiu hà superatu a so malatia, u pudete bagnà. Alcuni misgi amanu l'acqua, ma micca a maiò parte, allora à u principiu ùn li piacerebbe micca bagnassi. Hè impurtante di cumincià pianu è cum'è digià citatu, da 6 mesi di età in quà. Pocu à pocu, manghju molta pazienza è senza fà muvimenti bruschi, chì m'aiuteranu à ùn soffre d'ansietà.
In ogni casu, se avete bisognu chì u vostru misgiu hè assai stressatu, hè cunsigliatu per evità u bagnu è aduprà un shampoo per lavà a secca o salviette per i zitelli.
Aduprate acqua calda cun un tappetino antiscivolo. Ricordate chì duvete aduprà solu prudutti cunsigliatu da u veterinariu, postu chì u pH di a vostra pelle hè diversu da quellu di l'omu. Dopu a doccia, asciugate u megliu pussibule cun un asciugamanu. In i mesi più caldi, u bagnu pò dà un pocu di sollievu, ma in i mesi più freddi vi raccomandemu di optà per bagni secchi.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.