Cuntenutu
- Perchè u vostru cane pienghje quandu surtite?
- Amparate à gestisce a solitudine
- Altri cunsiglii per impedisce à u cane di pienghje
Certe volte quandu surtimu di casa per andà à u travagliu o per fà una missione simplice, i cani sò assai tristi è cumincianu à pienghje, ma sapete perchè accade què? I cani sò animali suciali è ùn si sentenu micca à gustu passendu a ghjurnata solu.
In più di pienghje, certi cani quand'elli sò soli tendenu à muzzicà è à fà picculi detriti in casa. In questu articulu di PeritoAnimal vi daremu alcuni consiglii per impedisce chì sta situazione accada è vi insegnerà cumu gestisce a vostra solitudine.
Continua à leghje è scopre perchè u mo cane pienghje quandu hè solu.
Perchè u vostru cane pienghje quandu surtite?
Cum'è i so parenti più stretti, i lupi, u cane hè un animale suciale chì in natura stà in un pacchettu. Ancu essendu in una casa, u cane sente chì femu parte di stu circulu suciale è quandu surtimu è simu cumpletamente soli u cane hè di solitu solu è in casi estremi soffre di l'ansietà di separazione cunnisciuta.
Questu hè dovutu à a troppu attaccamentu chì u cane hà cun noi di fronte à a so paura di ùn vultà micca ad ellu. À u cuntrariu, un cane mentalmente sano hè capace di gestisce a so solitudine è amparà à ùn pienghje quandu si ne và. Chì pudete fà? Continuate à leghje.
Amparate à gestisce a solitudine
Hè assai impurtante chì u vostru cane amparà à esse solu dunque ùn soffre micca di stress è pudete mantenervi divertitu ogni volta chì surtite. L'ansietà di separazione o solu u pienu hè una attitudine negativa chì ùn si vole in alcun esse vivente.
U primu passu per insegnà à u vostru cucciolu à gestisce a solitudine è esse solu hè di lasciallu cun diversu ghjoculi cusì chì l'animali principia à gode di stà solu, divertendusi:
- ghjochi d'intelligenza
- osse
- ghjoculi
- biters
U strumentu più adattu hè senza dubbiu kong, chì tratta in modo efficace l'ansietà di separazione. Ùn sì micca sicuru cumu funziona? Hè un ghjoculu cumpletamente sicuru è affidabile induve introdite patè o cibu seccu dentru. L'animale ùn pò mette a so bocca sana in u kong, allora inserirà a so lingua à pocu à pocu per caccià l'alimentu.
Ùn hè micca una attività simplice, u cane averà bisognu di un bellu pezzu per caccià tuttu u manghjà da u ghjoculu è questu u face sente divertitu è occupatu per più longu. Questu hè un trucu adupratu in u mondu sanu ancu in i rifugi, induve i cuccioli soffrenu di a mancanza di stabilità emotiva chì necessitanu.
Altri cunsiglii per impedisce à u cane di pienghje
Oltre à aduprà u kong è i vari ghjoculi chì duvete sparte intornu à a zona induve u cane sarà, ci sò altri trucchi chì puderianu travaglià (o almenu aiutu) in questu mumentu assai cumplicatu:
- Un ambiente cunfortu, u caldu è u rumu di fondu vi feranu sente cunfortu è sicuru. Lascià una radiu o un rilloghju chjachjaru accussì per ùn sentesi micca solu solu.
- Camina sempre prima di parte per sente stancu è per dorme quandu surtite, pudete ancu pensà à un eserciziu attivu cù u vostru animale domesticu.
- nutrisci prima di parte è sempre dopu a spassighjata, mai prima, per evità una pussibile torsione gastrica.
- adopra un altru cane un rifugiu per tramindui per interagisce è cunnessione pò esse a migliore medicina di tutti. Inoltre, pigliate u tempu di presentà l'altru per chì l'adopzione sia un successu è diventanu i migliori amichi.
- un lettu cunfortu è ancu unu in forma di grotta l'aiuterà ancu à esse più comodu passendu stu mumentu solu.