Pudete dà un cane plasil?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Ghjugnu 2024
Anonim
Pudete dà un cane plasil? - Animali
Pudete dà un cane plasil? - Animali

Cuntenutu

Hè assai cumunu per i cuccioli di presentà vomitu è ​​nausea durante tutte e tappe di a so vita, da viaghjà in vittura, ingerendu corpi stranieri, malatie, trattamenti di chimioterapia o intolleranze alimentarie. Indipendentemente da a causa, queste condizioni sò di preoccupazione per ogni tutore dedicatu è, in certi casi, pò ancu esse una emergenza medica.

Ogni tutore interessatu circarà ciò chì pò dà è fà per u so cane per alleviare stu disagiu. Plasil, chì u so ingrediente attivu hè metoclopramide, hè una droga antiemetica chì elimina a nausea è u vomitu, ma pudete dà plasil à u cane? Hè sicuru per i cani?

Per risponde à sta è à altre dumande, continuate à leghje l'articulu di Espertu Animale annantu Plasil per cani.


vomitu in i cani

Prima di tuttu hè impurtante distingue trà regurgitazione è vomitu.

U regurgitazioni custituitu di espulsione di u cuntenutu alimentariu da l'esofago ch'ellu ùn hè ancu ghjuntu à u stomacu o chì ùn hà ancu principiatu à esse digeritu. Si presenta forma tubulare, ùn hà alcun odore, si verifica pochi minuti o dopu l'ingestione di l'alimentu è l'animale ùn mostra micca alcun tippu di sforzu addominale.

O vomitu custituitu di espulsione di cuntenutu stomacu o duodenale (parte iniziale di l'intestinu cunnessu à u stomacu) è a so apparizione varia assai. u vostru odore hè assai più forte, pò cuntene cibu o esse solu fluidu di bile. Inoltre, l'animali presenta sforzu addominale quandu vomita, diventa nauseatu è inquietu.


Tutte e cause possibili di vomitu devenu esse investigate chì, ancu se pò sembrà semplice, pò esse indicativu di una malattia più grave.

U mo cane vomita, chì possu fà?

Prima di piglià l'animali à u veterinariu, scopre ciò chì pudete fà in casa per aiutà u vostru animale domesticu:

  • caccià u manghjà. Inutile l'animali chì ingerisce cibu s'ellu mantene u vomitu, solu causerà più disconfortu à l'animali è a sporcizia intornu à a casa. Durante u prime 12 ore, ùn pasci micca u to animali domesticu. Se u cane ferma u vomitu, cuminciate da furnisce l'alimentu in piccule quantità o sceglite di furnisce a chjamata dieta bianca: Pollu è risu cottu senza spezie, ossa o pelle per stimulare l'appetitu.
  • Equilibra a quantità d'acqua ingerita in e prime ore dopu u vomitu. Hè impurtante chì l'animali ùn si disidratassi, vai furnisce l'acqua in piccule quantità per prevene u vomitu.
  • Valuta è registra e caratteristiche di vomitu: culore, aspettu, cuntenutu, presenza di sangue, odore, frequenza, quantu tempu dopu avè ingeritu cibu hà vomitatu o vomitatu da nunda, s'ellu avia tensione addominale quandu vomitava, se l'animale avia nausea o se babava. Questu aiuterà u veterinariu à scopre e cause di u vomitu in i cani.
  • Aduprate antiemetichi. Questu hè un dettagliu impurtante chì duvete cunnosce. L'antiemetichi sò assai utili, tuttavia, una volta chì sò dati oralmente (sia in pillule sia in gocce) ponu esse espulsi di novu se l'animale vomita incontrollabilmente.

Pudete dà un cane plasil?

Cosa hè Plasil è cumu funziona

Plasil (nome truvatu in medicina umana), Drasil o Nauseatrat (medicina veterinaria), chì u so ingrediente attivu hè metoclopramide cloridrato, sò droghe antiemetiche aduprate per prevene l'emesi (vomitu), prevene a nausea è riduce u reflux acidu in l'omu è l'animali.


U metoclopramide hè un droga procinetica, chì significa chì stimula a motilità gastrointestinale è agisce à u livellu di acetilcolina (un ormone neurotrasmettitore responsabile di a contrazione di i musculi di u trattu digestivu), accelerendu u svuotamentu di u stomacu è u passaghju di l'alimentu per l'intestinu.

U cane pò piglià Plasil?

A risposta hè , pudete dà à u cane plasil di piantà di vomitu, quantunque voi Ùn avete MAI aduprà sta droga senza cunsiglii veterinarii.. Questa droga pò esse data solu à cuccioli cun prescrizione medica è dopu un appuntamentu cù u veterinariu.

Dose è amministrazione

Questa hè una di e dumande più frequenti nantu à Plasil. u dosaje di metoclopramide in cani è misgi hè da 0,2-0,5 mg / kg ogni 8 o 12 ore1 cumu necessariu.

Pudete truvà Plasil in gocce di cane è plasil in pillule per cani. Ci hè parechje manere di furnisce a dosa ghjusta à u vostru animale: direttamente in bocca o mischiatu cù l'alimentariu o diluitu in acqua potabile (à u risicu di l'animali chì vomita a droga, è l'ideale hè di amministrà direttamente in bocca è circa 20 minuti prima di manghjà).

Di solitu cumencia à entrà in vigore in 1 à 2 ore dopu l'ingestione, ma una dose ùn hè micca sempre abbastanza per rimarcà un miglioramentu. Hè di solitu necessariu per a prima amministrazione da fà. da u veterinariu, attraversu a versione inghjettabile di a droga attraversu a via sottocutanea, assicurendu chì cumencia à agisce è l'animali ùn vomite micca a droga.

Hè assai impurtante di ricurdà chì, se vi scurdate è perdite una dose, ùn deve mai duplicà per cumpensà, saltate sta dosa è date la à u mumentu di a prossima dosa nurmalmente.

Contraindicazioni di Plasil per Cani

  • Ùn aduprate micca in cani cù epilessia.
  • Ùn aduprate micca in cani cù ostruzione o perforazione gastrointestinale.
  • Ùn aduprate micca nantu à animali cù sangu.
  • Attenti à l'animali cù prublemi renali (a dosa duveria esse dimezzata).

Effetti Side di Plasil per Cani

  • Somnolenza;
  • Sedazione;
  • Disorientazione;
  • Agitazione;
  • Ansietà;
  • Aggressività;
  • Stinzia / diarrea.

Prevenzione di vomitu in cani

Viaghji

  • Per i viaghji corti, pò esse abbastanza per ùn dà manghjà una ora prima di u viaghju.
  • In i viaghji longhi, ùn furnite micca manghjà duie ore prima di u viaghju è fate fermate ogni duie ore, fendu una breve passeggiata cun ellu in quellu tempu.

manghjà

  • Evite cambiamenti improvvisi di putenza. Se cumprate una razione diversa da l'abitudine, duvete fà una transizione lenta è prugressiva per 10-15 ghjorni. Accuminciannu cù un mischju di l'alimentu vechju è novu, cù a percentuale di u vechju essendu più altu in i primi ghjorni, andendu à 50-50% ogni settimana è finendu cun un mischju chì hà più di u novu chè u vechju. À a fine di sti ghjorni, u vostru animale hà da passà à u novu alimentu, riducendu u risicu di reazioni alimentari è altri disordini gastrointestinali.
  • Fornite l'indemnità ghjurnata raccomandata divisa in parechji pasti (minimu trè) per evità lunghi periodi di digiunu.
  • Verificate dinò a lista di l'alimenti per cani pruibiti.

gestione

  • Cacciate da a portata di l'animale tutte e droghe, chimichi è piante velenose per i cani.
  • Eliminate tutti i picculi ghjoculi, calzini, picculi oggetti chì puderianu esse ingeriti da u cane. I corpi stranieri, una volta ingeriti, ponu causà disconfort addominale, disturbi gastrointestinali è, in casi gravi, ostruzioni chì ponu compromettere a salute è a vita di l'animali.

Droghe

  • E droghe antiemetiche ponu esse aduprate sia cum'è trattamentu sia per prevene u vomitu. Alcune di elle sò: metoclopramide, maropitant è primperan.

rimedii casani

  • Scuprite u nostru articulu nantu à i rimedii casani per u vomitu di u cane.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Pudete dà un cane plasil?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Medici.