Cuntenutu
- Perchè brusgià u pelu di u cane
- Spazzola per cani: cunsiglii per sceglie bè
- Cane à capelli corti: cumu si spazzola
- Cane di capelli mediani: cumu si spazzola
- Cane à peli lunghi: cumu si spazzola
- Capelli ricci: cumu si spazzola
- Benefici di Brushing Your Dog
Brusgialli a pelliccia di i nostri cuccioli hè di primura per a so salute, postu chì elimina a terra è l'apparizione di parassiti esterni. Sicondu u tippu di capelli, a frequenza di spazzolatura hè variabile è u tippu di spazzola dinò. Sì avete dumande nantu à cumu si spazzola a peletta di cane currettamente, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal cù tutte e raccomandazioni necessarie per voi.
Perchè brusgià u pelu di u cane
A funzione principale di spazzolà a pelliccia di un cane hè di Eliminate i capelli morti è e cellule morte di a pelle da u vostru dermis. In generale, hè cunsigliatu di brusgià u pelu di u vostru cane ogni ghjornu per circa 4 à 5 minuti, piuttostu chè un spazzolamentu più minuziosu ogni mese. Questa abitudine hè cum'è lavà i denti, simplice è duvemu fà la ogni ghjornu.
A funzione secundaria di spazzolà u pelu di u cane hè di mantene lu coiffatu è bellu, ma di sicuru tuttu dipende da u tippu di pelu, da chì metudu aduprà, da u tempu è da e caratteristiche principali di u pelu.
Hè impurtante di capisce perchè duvete spazzolà u pelu di u vostru cane è sapè cumu fà sta attività divertente per voi dui.
Spazzola per cani: cunsiglii per sceglie bè
Massaggio, iè! Nisun graffiu! Dunque, vulemu dì chì hè super impurtante di spazzà cù cura a pelliccia di u vostru cane perchè, ancu se ci sò parechji tippi di spazzole per cani nantu à u mercatu, cù grandi differenze di prezzu è di mudelli, u più impurtante hè di truvà quellu ideale per u vostru cane è ùn fate micca chì stu mumentu sia assuciatu à qualcosa di male.
Una spazzola di plastica cù pois nantu à i cunsiglii hè una ottima opzione perchè ùn ferisce micca u to cane è a lasciarà cù una pelliccia dolce è lucente. Stu tipu di spazzola pò esse adupratu nantu à guasi tutti i tippi di capelli, cumpresi i cani à capelli corti.
Cane à capelli corti: cumu si spazzola
In u casu di cani à capelli corti, duvete spazzolà parechje volte in direzzione di u pelu, cù delicatezza, per eliminà ogni tipu di intricciate. Poi duvete spazzolà contr'à i capelli, cù intensità moderata, per massaggiare a derme è eliminà e cellule morte di a pelle mentre attivate a circolazione sanguigna. In l'ultima fase, tornate à lavà u pelu in a direzzione naturale per fà u vostru cucciolo perfettamente coiffed. Spazzole di cane à capelli corti i più adatti sò cù setole di gomma o di plastica.
Cane di capelli mediani: cumu si spazzola
I cuccioli di capelli mediani anu bisognu di una spazzola per sbulicà i nodi pussibuli chì si formanu. I pennelli più adatti sò di plasticu è metallu, ma cù denti di spazzola soffici per ùn grattà a pelle di u cane. In questu tipu di mantellu hè cunsigliatu chì e setole di e spazzole sianu più longhe ch'è in cuccioli à capelli corti.
U prucessu di spazzolatura hè esattamente u listessu chè per i capelli corti di cane. Prima à favore di u pelu, dopu contru à u pelu è infine à favore di u pelu per tenelu ordinatu. Sempre di manera liscia. Cù questi movimenti hè pussibule eliminà ogni tipu di intricciate in u so pelu, ma ricordate, u cane duverebbe gode di u mumentu, allora fate attenzione à ùn ferì lu. Verificate sempre chì fate e mosse currette è chì u megliu spazzola per u tippu di pelu di u cane.
Cane à peli lunghi: cumu si spazzola
In i cani à peli lunghi, a spazzola aduprata duveria esse più specifica, chì in stu tipu di mantellu hè cumunu per voi di avè dubbi cumu sbarrazzassi di i peli di cane. Hè impurtante chì verificiate in anticipu s'ellu hà assai capelli perchè hè necessariu di rimuoverli prima di cumincià à pettinarli.
Una bona punta per spazzolà a cane pelurinu hè di umidificà un pocu i capelli cù un tipu di condizionatore, più i capelli sò lunghi più sò lunghe e setole di a spazzola.
Quandu si spazzola contr'à i capelli, falla cun gentilezza è assai attenzione. À a fine, lasciate chì a pelle di u vostru cane sia completamente secca.
Capelli ricci: cumu si spazzola
In i cani cù u pelu riccio, cuminciate à spazzole cù un pettine largu cù denti separati è estremità arrotondate, adatti per stu tippu di pelliccia, per impedisceli di tirà u pelu è finisci per ferisce u vostru cane. Eliminate i nodi cù e forbici, pruvendu à tene l'uniforme di pelliccia è micca ferisce cane. Dunque, pettinate assai delicatamente contr'à i capelli per impedisceli di custruisce elettricità statica è perde momentaneamente i vostri ricci. Cù a stessa spazzola è liscia, pettinate in favore di i capelli.
Benefici di Brushing Your Dog
Bona pratiche di cura di i capelli di cane risulterà positivamente in a vostra salute, postu chì cusì, pò rilevà subitu s'ella soffre a presenza di un parassita o di una ferita. Se mettite un pannu o una carta sottu à u cane mentre u pettinate, serà assai più faciule da pulì dopu.
Speremu chì ste raccomandazioni nantu à cumu spazzolà currettamente a pelliccia di u vostru cane fussinu utili. Sparte a vostra sperienza in i cumenti.