Interpretazione di u linguaghju di u corpu di i cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Come CAPIRE il tuo CANE 🐶 🐾
Video: Come CAPIRE il tuo CANE 🐶 🐾

Cuntenutu

Si sà chì i cani sò animali assai socievuli è chì naturalmente cuncepenu sempre a so vita in u cuntestu di un pacchettu, ch'ellu si tratti di un pacchettu furmatu da altri cani o da a so famiglia umana.

Benintesa, a natura li hà ancu furnitu a lingua necessaria per stabilisce una cumunicazione chì permette di mantene u pacchettu in armunia, è sta cumunicazione hè aduprata sia cù altri cani sia cù l'umani, è se ùn ci ne informemu prima, pudemu Ùn decifranu micca tuttu ciò chì u nostru cane ci vole trasmette.

Per capisce megliu u vostru cane è pudè li furnisce u più grande benessere, in questu articulu di PeritoAnimal spiegheremu cumu interpretà u linguaghju di u corpu di u cane.


segni di calma

Sò sicuru chì avete intesu parlà di u segni di calma in u cane, ancu se l'usu di stu termine pò causà qualchì cunfusione. I cuccioli usanu questi signali per trasmette calma à i so cani, à a so famiglia umana o ancu à se stessi, un signale di calma in a so essenza hè una risposta à un stimulu esternu.

U cane li pò aduprà per minimizà a so eccitazione, per prevene una minaccia, per stabilisce amicizia ... Ma i signali di calma ponu ancu indicà chì un cane hè spaventatu, stressatu o arrabiatu.

I segnali di calma sò una parte assai impurtante di u linguaghju di u corpu di un cane, tuttavia, ùn sò micca i soli quì, cum'è i cuccioli ponu aduprà altri tippi di segnali per trasmette eccitazione, minaccia o aggressione.


Amparate à interpretà i signali di calma più impurtanti

Ci sò circa 30 segnali di calma diversi, è u so significatu pò varià leggermente secondu se u cane li usa cù un altru cane o cù un umanu. Per quessa, hè assai difficiule d'avvicinassi à questu tema in una manera prufonda è cumpleta, ma se questa hè a vostra intenzione, vi ricumandemu u libru "A lingua di i cani: i segni di u calmu"da u scrittore Turid Rugaas.

Tuttavia, dopu dicifemu per voi ciò chì significa u vostru cane quandu usa unu di i signali di calma più cumuni:

  • lampà ripetutamente: Quandu un cane lampa ripetutamente, indica chì si sente forzatu è scomudu di fronte à un stimulu esternu (di solitu un ordine) è ch'ellu vole calmassi.
  • vultà u capu da una parte: Hè un segnu spessu adupratu da i cani quandu un umanu si appoghja eccessivamente annantu à ellu per trasmette un ordine. Cù questu segnu u cane ci dice chì si sente scomodu, u listessu accade quandu guarda di latu per evità u cuntattu visuale.
  • Gira u spinu: Se u cane vi gira e spalle, pò esse principalmente per duie ragioni: o hè assai eccitatu è spaventatu è hà bisognu di riduce sta energia è i stimuli ch'ellu riceve assai prestu, o sente chì vi avvicinavanu arrabbiatu è vogliu rassicurallu.
  • Per sbadiglia: Quandu un cane sbadiglia prova à rassicurassi in una situazione chì percepisce cum'è micca calma, è pò ancu pruvà à rassicurà a so famiglia umana.
  • liccà è liccà: Stu segnu calmu pò avè parechji significati. Quandu un cane vi lecca, pò esse interpretatu cum'è una interazione suciale è una mostra di gioia. D'altra parte, quandu un cane si lecca u musu pò indicà chì hè spaventatu, nervosu o scomudu.
  • stendi nantu à u vostru spinu: Hè unu di i segni chì u vostru cane usa per mostrà una grande fiducia in voi, quandu un cane si mette cusì hè tutalmente sottumessu è si rende totalmente à voi.

Unu di i vantaghji più impurtanti di cunnosce questi segnali di calma hè chì pudete ancu aduprà cù u vostru cane, cusì capisce facilmente ciò chì vulete trasmette.


Segni Corporali Davanti à Un Muccutu

Se parlemu di linguaghju corporeu caninu, una di e cunniscenze più preziose hè sapè cumu identificà quandu un cane pone una minaccia è si prepara per un muccuni, in quale casu i segni sò generalmente cum'è:

  • Mostra l'inconfortu guardendu luntanu, girandosi, sbadigliendu è muvendusi pianu.
  • Gratta è puzza a terra.
  • Mostra segni di stress: i capelli nantu à u vostru lonzu sò in piedi, sbuffulanu, e vostre pupille sò dilatate è i vostri ochji sò spalancati, pudete ancu tremà è scuzzulà. Questi segni indicanu chì u cane s'appronta à fughje o à attaccà.
  • U cane ferma di vede segni, ferma immobile è si cuncentra nantu à a so minaccia s'ellu ùn hè statu capace di neutralizà lu.
  • U cane grugnuleghja è mostra i denti.
  • Infine, face un attaccu è marca o morde in un attu di autodifesa o cum'è difesa di qualcosa o di qualcunu ch'ellu considera appartene à ellu.

Benintesa, se cunniscimu u linguaghju di u corpu di i cani stu prucessu ùn deve mancu accade, postu chì pudemu agisce secondu ciò chì u nostru cane si manifesta, riescendu à calmallu.