Cuntenutu
- Pasta di denti cun bicarbonate di sodiu è acqua
- Ingredienti:
- Pasta di denti cun brodu di pollulu è erbe
- Ingredienti:
- Pasta di denti cù birra
- Ingredienti:
- Pasta di denti cun coccu è stevia
- Ingredienti:
- cunsiglii generali
O cura di i denti di u to ghjacaru hè impurtante quant'è per assicurassi chì hà e so vaccinazioni à ghjornu è esse cuscenti di a so salute. Per questa ragione, nantu à PeritoAnimal pudete truvà parechji articuli nantu à l'importanza di l'igiene dentale canina. Ci hè parechji metudi chì permettenu di pulisce currettamente i denti di u vostru cane è u lavatu hè unu di questi. Una bona spazzolatura dipende micca solu da a vostra tecnica, ma ancu da u pruduttu chì applichi. Parechje persone si dumandanu "pudete lavà i denti di u cane cù dentifriciu umanu?". A risposta hè innò, postu chì i chimichi prisenti in a nostra pasta ponu esse dannosi per u corpu di l'animali.
Hè per quessa chì vi spiegemu cumu fà pasta di denti per cane fatta in casa cù 4 ricette facili, opzioni simplici è ecunomichi chì pudete fà in casa è, sopratuttu, naturali è micca dannose per u vostru animale domesticu. Continuate à leghje è scopre questi 4 ricette casalinghe di pasta di denti:
Pasta di denti cun bicarbonate di sodiu è acqua
Ingredienti:
- 1/2 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu
- 1 cucchiaia d'acqua
In un picculu cuntainer, mischjà i dui ingredienti inseme finu à ottene una pasta liscia. A preparazione hè pronta per esse usata cum'è pasta di denti di cane!
Se pensate chì sta ricetta ùn hè micca assai efficace perchè hà solu dui ingredienti, vi sbagliate. O bicarbonatu di sodiu hà parechje pruprietà chì ne facenu un pruduttu perfettu per a cura di i denti perchè, in più di caccià e macchie è schjarisce l'esmalte, prevene ancu u cattivu rispiru è allevia u disagiu quandu ci sò ulcere in a cavità orale.
Pasta di denti cun brodu di pollulu è erbe
Ingredienti:
- 1 cucchiaia di brodo di pollo (senza sale è senza cipolla)
- 1 cucchiaia di menta in polvere o altra erba aromatica adatta à i cuccioli
- 1/2 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu
- 1/2 cucchiaia d'oliu vegetale
In un contenitore di vetru, mischjà tutti l'ingredienti finu à ch'elli sianu cumpletamente integrati. Conservà in frigorifero per un massimu di 5 ghjorni.
U brodu di pullastru servirà per dà un gustu piacevule à u dentifriciu casanu, postu chì i cani di solitu l'inghjuttinu. In questu modu, u gustu piacevule renderà a rutina d'igiene più faciule.
D'altra parte, l'arbe aromatiche cum'è a menta aiutanu cuntrolla u cattivu rispiru di u to cucciolu, lascendu un aroma sutile. In questa ricetta, l'oliu vegetale agisce cum'è una sostanza chì aiuta l'altri ingredienti à compattassi.
Pasta di denti cù birra
Ingredienti:
- 2 cucchiai di birra
- 1 cucchiaia di caffè di erbe aromatiche macinate (adatta à i cani)
- 1 culletta di scorza di limonu grattata
- 1 cucchiaia di caffè di sale finu
In un contenitore à coperchio, unisci tutti l'ingredienti è mischjà. Ammaistrà in a frigorifera per impedisce chì a biera diventi acidica.
A buccia di limone dà micca solu un gustu piacevule à a pasta, ma dinò imbiancà i denti. Se u ghjacaru hà qualchì infiammazione in e gengive o in altrò in bocca, aghjunghje sali fini aiuta ancu à calmà u dulore è à riduce u disagiu. Inoltre, a frusta di a birra hà pruprietà chì eliminà e batterie, aiutendu à prevene a placca, u tartru è u fastidiu cattivu.
Pasta di denti cun coccu è stevia
Ingredienti:
- 4 cullette di foglie di stevia schiacciate
- 2 cucchiai d'oliu di coccu organicu
- 2 cucchiai di bicarbunatu di sodiu
- 15 gocce d'olii essenziali aromatici commestibili (adatti per cuccioli)
Imbulighjate a stevia cù l'oliu di coccu è u bicarbonate di sodiu finu à chì tutti l'ingredienti sò ben integrati. Aghjunghjite e gocce d'olii essenziali aromatichi pocu à pocu, tastendu u mischju finu à ottene un sapore piacevule è micca troppu intensu.
I batteri fastidiosi chì causanu placca è cattivu fiatu sò eliminati da stevia, grazia à a so capacità di eliminà tutti i tipi di funghi. Inoltre, se ciò chì vulete hè impedisce cavità di u vostru cane, l'oliu di coccu organicu hè l'ingredientu ideale per questu. L'olii naturali agiscenu di listessa manera cum'è a menta, lascendu un soffiu novu.
cunsiglii generali
Avà chì sapete fà un dentifriciu di cane fattu in casa, basta à sceglie una di e quattru ricette, preparendu quella chì pensate hè megliu per u vostru cane. Tuttavia, ùn vi scurdate di sti suggerimenti per fà un pulizia curretta di a bocca:
- Lavà i denti di u to cucciolu prutege contra a placca, a gengivitis, u tartru è u cattivu rispiru. Questu ùn rimpiazza micca a necessità di una pulizia profonda annuale da u veterinariu.
- i cuccioli di razza chjuca tendenu à soffre di malatie orali più cà i cuccioli di grande è media taglia.
- I cuccioli chì manghjanu alimenti cumerciali per animali anu bisognu à lavassi i denti più cà manghjanu diete naturali fatti in casa.
- Lavate i denti di u vostru cane trà 2 è 3 volte à settimana.
- Sia u dentifriciu di u cane cummerciale sia u dentifriciu di u cane fattu in casa ùn necessitanu micca di risciacquu, u vostru cane si ingererà a crema.
- In nisuna circustanza aduprate dentifriciu umanu nantu à u vostru cane.
- U bicarbonate di sodiu pò esse tossicu per i cani, cusì e quantità necessarie per u dentifriciu sò minime. Tuttavia, se dopu avè spazzolatu si nota una reazione in u vostru cane, cunsultate subitu u vostru veterinariu.
- Frà l'olii manghjabili è l'arbe aromatiche chì i cani ponu cunsumà ci sò menta, timu è alta eucalipta.
Ùn vi scurdate chì micca tutti i cuccioli tolleranu chì i denti sianu puliti cù una spazzola. S'ellu hè u vostru casu, ùn vi scurdate chì ci sò altri modi per pulisce i denti di un cane, aduprendu ghjoculi, prudutti naturali o dolci chì sò dispunibili in u mercatu per questu scopu.