Cammina un cane prima o dopu manghjatu?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*
Video: E’ TORNATO L’INFERMIERE PAZZO! * cosa vorrà da mammagiulia e figliachiara?*

Cuntenutu

Se vive cun un cane, duvete sapè chì camminallu ogni ghjornu hè un attu sanu per ellu, per voi, è per a vostra unione. E passeggiate sò un'attività essenziale per u benessere di u cane.

A quantità di eserciziu raccomandatu varieghja secondu e caratteristiche fisiche o a razza di u cane. Ma, senza dubbitu, tutti i cani anu bisognu di esercità in e so pussibilità è limitazioni perchè questu hè u megliu modu per prevene l'obesità canina periculosa.

Inoltre, hè di primura sapè cume riduce i risichi chì ponu nasce da l'eserciziu fisicu, cum'è a torsione gastrica. Dunque, in questu articulu di PeritoAnimal, risponderemu à a seguente domanda: Cammina un cane prima o dopu manghjatu?


Camminà u cane dopu avè manghjatu ùn hè micca sempre appruvatu.

Camminà u vostru cane dopu avè manghjatu vi permette di stabilisce una rutina per pudè urinare è defecà regolarmente. Questa hè a ragione principale perchè parechji tutori passeghjanu u so cane subitu dopu à i pasti.

U prublema principale cù sta pratica hè chì aumentemu u risicu di u cane chì soffre una torsione gastrica, a sindrome chì provoca dilatazione è torce di u stomacu, affettendu u flussu di sangue in u trattu digestivu è pò causà a morte di l'animali s'ellu ùn hè trattatu à tempu.

A causa esatta di a torsione gastrica hè sempre scunnisciuta, ma si sà chì stu prublema hè più frequente in i cani maiò chì ingestiscenu una grande quantità di fluidi è cibu. Ancu se sapete chì u eserciziu dopu manghjatu pò facilità l'iniziu di stu prublema..


Dunque, un modu per prevene stu prublema seriu ùn hè micca di marchjà u cane subitu dopu à i pasti. Tuttavia, se avete un cane chjucu anzianu chì hà poca attività fisica è manghja una quantità moderata di alimentu, hè difficiule per ellu di avè un toccu gastricu per via di una leggera camminata à stomacu pienu.

Caminate u cane prima di manghjà per prevene a torsione gastrica

Se u vostru cane hè grande è richiede assai attività fisica ogni ghjornu, hè megliu ùn marchjà dopu avè manghjatu, ma piuttostu prima, per prevene a torsione gastrica.

In questu casu, dopu a spassighjata lasciate chì u vostru cane si calmessi prima di manghjà, lascialu ripusà una stonda è dà li da manghjà solu quandu hè calmu.


À u primu, pò avè bisognu di piglià cura di ellu stessu in casa (soprattuttu s'ellu ùn era micca abituatu à fà una spassighjata prima di manghjà) ma quandu si abitua à a nova rutina, regulerà l'evacuazione.

Sintomi di torsione gastrica in u cane

Pigliate u cane per una spassighjata prima di manghjà ùn elimina micca cumpletamente u risicu di torsione gastrica, dunque hè impurtante chì ricunnoschiate u segni clinichi di stu prublema:

  • U ghjacaru face eruzioni (eruzioni) o soffre di crampi addominali
  • U cane hè assai inquietu è si lagna
  • Vomite saliva schiumosa in abbundanza
  • Hà un addome duru è gonfiu

Se rilevate qualcunu di sti segni, andate da u vostru veterinariu per urgenza.