Paralisi in i cani: cause è trattamentu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Il Collasso tracheale (della trachea) nel cane. Cosa è e cosa possiamo fare.
Video: Il Collasso tracheale (della trachea) nel cane. Cosa è e cosa possiamo fare.

Cuntenutu

Parechje cause ponu pruduce u paralisi di cane, chì di solitu principia in e zampe di daretu, ancu se l'immubilità pò esse osservata ancu in e pedi anteriori. In questu articulu di PeritoAnimal, parleremu situazione è malatie cumuni chì ponu esse daretu à a paralisi canina. Naturalmente, se u vostru cane hà smessu di camminà, hà e zampe debule, o ùn pò micca move e zampe, duvete andate à u veterinariu u più prestu pussibule. Leghje per amparà di più paralisi in i cani: cause è trattamentu.

paralizia di tick

e zecche sò parassiti esterni chì si nutriscenu di u sangue chì ottenenu da i cani quand'elli si attaccanu à elli. A so volta, e zecche ponu ancu esse parasitate internamente, allora quandu sò in cuntattu cù u vostru cane, ponu trasmette malatie.


Ma in più, a saliva di e tick pò causà una reazione di ipersensibilità è a malattia cunnisciuta cum'è paralizia di tick, in quale u cane soffre di una paralisi ascendente chì, se affetta a respirazione, pò causà a morte. U trattamentu veterinariu hè necessariu è u pronosticu hè riservatu. In certi casi, a cura hè ottenuta toglendu e zecche è eliminendu cusì u neurotossina prisente in saliva, chì hè ciò chì affetta i nervi motori.

Altri organismi parassiti cum'è a neospora, sò ancu capaci di causà paralisi in i cani, di solitu in modu ascendente. Inizialmente, si nota u cane cù paralisi in e zampe di daretu chì seguita a so evoluzione finu à paralizà i fronti. Inoltre, altri morsi ponu ancu causà paralisi, cum'è quelli di alcuni serpi cù veleni neurotossichi chì, in più di e zampe, ponu influenzà a capacità respiratoria è causà a morte.


Hè megliu esse sicuri di dispiacè è pudete fà seguendu u pianu di desparasurazione di i cani per evità zecche, cuntrullendu e uscite in posti periculosi è cuntrollandu dopu à e cavalcate.

Paralisi in i cani per via di un traumu

In altri tempi, a paralisi in i cani hè causata da un colpu duru o un colpu, Cum'è ciò chì pò esse pruduttu da esse attravirsatu o falatu da una grande altezza. Stu impattu danneghja a spina dorsale è a spina dorsale è, di conseguenza, i nervi responsabili di u muvimentu di e gambe sò influenzati. Hè paralizia improvvisa in cane, Cumu hè pruduttu immediatamente dopu a ferita spinali.

Altre volte, sta ferita influenza ancu u cuntrollu di i sfinteri, cù quale pudete nutà chì u vostru cane ùn hè più in gradu di urinà solu o ùn cuntrolla micca a defecazione. Hè necessariu valutà ogni casu è fà un studiu cumpletu, aduprendu veterinarii specializati in traumatologia è esami, cum'è radiografia è CT (Tomografia computerizata).


Sicondu i danni produtti, u cane pò recuperà o mantene a paralisi. In questu secondu casu, averete bisognu sedia à rotelle è riabilitazione per aiutà cù a mobilità. Hè impurtante per impedisce ch'ellu mantene a stessa postura per un bellu pezzu, affinchì l'ulcere di pressione ùn accadinu. Se a paralisi affetta una sola gamba, l'amputazione pò esse u trattamentu di scelta.

Paralisi in i cani per avvelenamentu

Questa paralisi hè prodotta dopu l'ingestione di alcuni prudutti tossichi chì influenzanu u sistema nervosu, cum'è quelli chì ponu cuntene erbicidi, insetticidi, ecc., Alcuni di elli à agisce estremamente veloce. Hè emergenza chì richiede azzione veterinaria immediata, perchè a cundizione pò peghju secondu u pruduttu, a quantità ingerita è a dimensione di u cane, è pò ancu causà morte cun grande velocità.

Se identificate u velenu, duvete segnalallu à u veterinariu. In più di a paralisi, pudete nutà ipersalivazione, vomitu, incoordinazione, dulore addominale o diarrea. U trattamentu dipende da u pruduttu ingeritu, ma di solitu implica l'uspitalisazione di u cane è l'amministrazione di droghe per cuntrullà i sintomi è, se dispunibule, un antidotu. Sia u pronosticu sia a recuperazione dipende da ogni casu particulare.

Paralisi in i cani per via di u distemper

L'animali più ghjovani, in particulare quelli di menu di trè mesi, sò i più affettati da u distemperu caninu, una malattia virale grave chì include u distemperu caninu. paralisi trà i sintomi. Sta malattia si verifica in diverse fasi in cui apparenu segni respiratori, cum'è secrezione nasale è tosse, altri chì affettanu u sistema digestivu, cume vomitu è ​​diarrea, o chì attaccanu u sistema nervosu, cun crisi o myoclonus (cuntrazzioni ritmiche di gruppi musculari).

Di fronte à un suspettu di distemper, duvete circà assistenza veterinaria subitu. U cane duverà generalmente esse ricoveratu in ospedale, sottopassi à una terapia fluida è amministrazione endovenosa di farmaci. U pronosticu dipende da ogni casu, dunque hè sempre cunsigliatu di prevene a malattia seguendu u calendariu di vaccinazione per i cani.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.