I misgi mancanu i so patroni?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Miyagi & Andy Panda - Патрон (Official Audio)
Video: Miyagi & Andy Panda - Патрон (Official Audio)

Cuntenutu

Di i numerosi miti chì circulanu nantu à i misgi, forse u più cunnisciutu hè quellu chì li dà una grande indipendenza. Ciò significa chì e persone senza scrupuli ùn anu micca rimorsu quandu si tratta di lascialli à l'azardu in ogni strada, dendu per scontu ch'elli saranu capaci di sopravvive senza u sustegnu umanu. Tuttavia, questu ùn hè micca propiu u casu. I misgi sò animali domestichi, vale à dì, dipendenu di i so guardiani. Hè per quessa, cum'è avemu da vede in questu articulu PeritoAnimal, i misgi mancanu i tutori è da a so casa.

Cumu u ghjattu ricunnosce u so patrone (o piuttostu, u so tutore)?

I misgi sò animali di un'intelligenza rimarchevuli chì, cum'è i cani, anu evolutu inseme cù e spezie umane. Cusì mentre mantenenu alcune caratteristiche, dicenu salvatichi, chì ci fascinanu, anu sviluppatu ancu una parte domestica da a quale sò cunnessi cù a so famiglia umana. I misgi si riferenu à noi aduprendu tutti i so sensi, è cun tuttu què inventanu una maghjina è elaboranu i so ricordi.


Inoltre, sò assai attaccati à e so rutine è hè faciule per elli esse stressati da cambiamenti chì ci parenu insignificanti. Dunque, i misgi ricunnoscenu perfettamente sia a so famiglia sia u so ambiente.. I misgi mancanu i so pruprietarii è, in generale, a so casa, se sò separati da elli. Per questa ragione, sò ancu animali chì ùn reagiscenu micca bè à i cambiamenti o esse luntanu da i so guardiani quandu partenu in vacanze, per esempiu. S'ellu hè u casu per voi è vulete sapè se i misgi mancanu i guardiani per pudè urganizà e vostre vacanze senza disturbà u so benessere, ùn mancate micca l'articulu: "Partu in vacanze - induve lascià u mo misgiu ? "

I misgi mancanu i guardiani?

I misgi mancanu i so patroni è da a so casa à tal puntu chì si ponu ancu lascià more quandu sò abbandunati, cum'è l'associazioni di prutezzione di l'animali chì raccolgenu i misgi in questa situazione sò ben sappiuti. Micca tutti, ma una percentuale nutevuli di st'animali soffrenu tantu da l'abbandonu chì sò supranati da u stress. Smettenu di beie è di manghjà è finiscenu per ammalassi è more.


Se capimu l'impurtanza di e rutine per sta spezia è avemu l'uppurtunità di vede a reazione di un gattu prima di un cambiamentu in u so ambiente, cum'è l'arrivu di un altru gattu in casa, hè faciule capisce u stress chì l'animali face perde tuttu u so riferimenti à i figuri di u locu è di l'attaccamentu, cum'è i misgi, ancu se micca di listessa manera chì i cani quand'elli ùn sò micca animali da imballaggio, stabiliscenu una cunnessione impurtante cù a so riferenza umana. In una famiglia, sta persona hè di solitu quella chì spende u più tempu, l'alimenta, ghjoca cun ellu, ecc. U ghjattu, invece, mostra a so dedicazione sfregendusi contr'à a persona è purgendu, principalmente. Altri misgi sò ghjunti à corre à a porta subitu chì u so care hè ghjuntu in casa è u salutanu, ancu ellu, cù meulati di salutu.


Cusì, in generale, i misgi scelenu i so guardiani, o piace più di una persona, secondu u ligame chì stabiliscenu.

Un gattu si scorda di u so patrone o tutore?

I misgi arricurdatevi di i so anziani patroni tutta a so vita. Grazie à u ligame stabilitu è ​​a capacità cognitiva chì mostranu, sò capaci di riparà a memoria di a persona cù a quale campanu è di mantene la per anni. Hè per quessa, quandu sò separati da elli, i misgi ponu mancà e persone è esse cusì affettati da l'abbandonu. Fortunatamente, ancu se ùn scurdanu mai di a so vechja famiglia, assai sò capaci di accettà di fà parte di un'altra famiglia è esse felici di novu.

Ancu se i misgi ùn si scordanu, pudemu vede chì, cù l'età, perdenu e so facultà cognitive. Hè u listessu prucessu chì pò ancu influenzà l'omu in modu inevitabile quandu hè assuciatu à l'invecchiamentu. In questi casi, pudemu nutà chì sò fora di locu, chì i so mudelli di riposu è attività sò alterati, chì perdenu l'appetitu, chì smettenu di pulì da sè, ecc. In ogni casu, ancu se sospettate chì i cambiamenti sò dovuti à l'età, duvete cunsultà un veterinariu per escludere chì sò causati da una malattia fisica curabile.

Adattà un Gattu in una Nova Casa

Cum'è l'avemu digià dettu, i misgi mancanu i so pruprietari è li ricordanu per tutta a so vita, ma hè pussibule aduttà un misgiu adultu, ancu s'ellu hè vechju, è avè adattatu à una nova casa. Per questu, hè essenziale per offre ciò chì hè cunnisciutu cum'è un ambiente arricchitu, in u quale pò fà attività tipiche di e spezie, cum'è ghjucà, scalà, grattassi, scalà in lochi alti da i quali si pò curà u so territoriu è, benintesa, dorme è riposa, ancu megliu s'ellu hè à u sole. Una scatula di letti o dui, sempre dispunibili acqua pulita fresca è cibu di bona qualità, oltre à a parassita, vaccinazioni è cuntrolli veterinarii pertinenti sò e chjave per assicurà una bona vita per elli.

Dopu, hè solu una questione di esse pazienti, di ùn furzà u cuntattu è di dà spaziu à l'animale per adattassi à a vostra nova casa è stabilisce un novu ligame felinu-umanu cun voi. In principiu, se vi vedemu stressatu, pudemu aduprà feromoni calmanti per pruvà à calmà vi. Offre cibu cum'è ricumpensa pò fà li associà u tutor cù elementi pusitivi. Ind’è l’associ di prutezzione di l’animali è e casce, hè pussibule di sceglie, trà un gran numeru di misgi, quellu chì ci pare u più adattatu à e nostre cundizione di vita.

Se vulete leghje più articuli simili à I misgi mancanu i so patroni?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.