I cani sentenu catastrofe ambientali?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
[Campo automobilistico]Vento forte in una giornata tempestosa.Accampati nel fiume freddo in montagn.
Video: [Campo automobilistico]Vento forte in una giornata tempestosa.Accampati nel fiume freddo in montagn.

Cuntenutu

I cani, cum'è altre spezie animali, anu una capacità strana di prevene i disastri naturali. Noi umani, ancu cù tutta a tecnulugia chì avemu à portata di mano, ùn pudemu micca currisponde à l'istintu animale chì li impedisce di terramoti, tsunami, inundazioni, frane, valanghe, ecc.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu i motivi, alcuni scientificamente pruvati, perchè a teorizazione nantu à a quistione di se i cani sentenu catastrofe ambientali.

I cani anu una capacità uditiva superiore.

I cani anu una capacità uditiva superiore à l'umani. In più di pudè sente tutti i soni chì l'omu pò sente, sò capaci di catturà ultrasound è infrasound fora di u colpu di l'orella di a razza umana. L'ultrasoni sò soni cusì alti chì l'arechja umana ùn hè capace di rilevallu, ma i cuccioli ponu.


L'infrasunati sò soni cusì prufondi chì a nostra arechja ùn hè micca capace di rilevalli, ancu s'ellu ci hè u paradossu chì simu capaci di ripiglià certi infrasunati attraversu a pelle, o sintendu una spezia di pressione in u stomacu. I cuccioli ascoltanu l'infrasoni senza prublemi, un altru modu chì ci mostra chì i cani sentenu catastrofe, o almenu anu a capacità di fà.

U sensu di l'olfattu caninu ùn hà limiti

L'abilità olfattiva di i cani hè legendaria. Ùn hè micca solu chì questu significatu sia mille volte superiore à a nostra, ciò chì stupisce hè cumu trattanu intuitivamente l'infurmazioni olfattive ch'elli percepenu, è rispondenu currettamente.


Sicondu i raporti scentifichi, i cani sò in gradu di rilevà suttili cambiamenti bruschi in a cumpusizione chimica di l'aria, chì prefiguranu qualchì fenomenu atmosfericu o catastròficu.

un stintu innatu

Capite chì i cani, avendu una arechja è un odore megliu ch'è l'omi, sò capaci di sente è odurà cose chì ùn seremu mai capaci di percepisce, hè faciule da capisce.

Tuttavia, ciò chì hè difficiule à capisce hè cumu u cane traduce questi signali uditivi è olfattivi in forti presunzioni chì li prevenenu di grave periculu ore prima chì ste catastrofe accadinu. Soprattuttu cunsidendu chì datu u pocu tempu chì stanu cù a so mamma, hè impussibile per ella di insegnalli qualcosa in relazione à i disastri.


Pudemu cunclude chì i cambiamenti strani chì i cani nutanu scatenanu una risposta in u so cervellu chì u cunduce à fughje è alluntanassi a zona induve sentenu a catastrofe imminente. Hè prubabile chì u cane ùn sà micca a natura esatta di a so precognizione, ma ciò chì hè chjaru hè chì deve andà luntanu è scappà u più prestu pussibule da u locu induve hè.

Hè u vostru stintu chì vi prevene? I cani sentenu veramente catastrofe?

i cani prevenenu

Un fenomenu chì hè statu spessu osservatu hè chì i cani esse assai inquietu quand'elli sentenu l'imminenza di una catastrofa, pruvendu à cumunicalla à l'omi umani chì li circondanu.

Pruvanu cù i so avvisi chì l'omu si riparanu da a catastrofe è salvate voi stessi. Sfurtunatamente, hè cumunu per l'umani di ignurà sti avertimenti dispirati da i cani.

Geomagnetismu è Ionizazione Atmosferica

Dui altri fenomeni chì sò stati trovati scientificamente chì si verificanu prima di un terramotu sò cambiamenti in geomagnetismu è ionizazione atmosferica.

  • U Geomagnetismu hè u campu magneticu terrestre chì differisce da una zona à l'altra. Quandu si producenu cambiamenti in u magnetisimu di una zona, si verifica spessu un terramotu. I cani è altri animali ponu nutà sti cambiamenti.
  • L'atmosfera hè ionizzata, vale à dì ci sò ioni (atomi o molecule caricate elettricamente). Ogni zona hà un certu tipu di ionizazione in a so ionosfera, una sorta di impronta elettrica in u celu di ogni zona.

Hè statu dimustratu da i satelliti chì, prima di a successione di i terramoti, i cambiamenti si producenu in a ionosfera in e zone chì seranu influenzate. I cani sò sensibili à sti cambiamenti fisichi è chimichi in l'aria. In Cina, in più di altri metudi scientifichi, l'animali è u so cumpurtamentu sò aduprati cum'è fonte d'infurmazione per prevenzione di terramoti.