Myasthenia gravis in cani - Sintomi, diagnosi è trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Myasthenia gravis in cani - Sintomi, diagnosi è trattamentu - Animali
Myasthenia gravis in cani - Sintomi, diagnosi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U myasthenia gravis in cani, o miastenia gravis, hè una malatia neuromusculare rara. In questu articulu PeritoAnimal, vi spiegheremu chì sò i vostri sintomi è chì trattamentu hè u più adattu. U sintimu più caratteristicu di sta malatia hè a debbulezza musculare, chì di solitu hè generalizata. Duvete sapè chì a miastenia gravis hè curabile, ancu se u prognosticu dipende da ogni casu. Alcuni cani si recuperanu, mentre chì per altri, sta pronostica hè riservata. Leghje per amparà di più myasthenia gravis in i cani: sintomi, diagnosi è trattamentu.

Cosa hè a miastenia gravis in i cani

Myasthenia gravis si presenta quandu ci hè un deficit di recettori di acetilcolina. L'acetilcolina hè una molecula di neurotrasmettitore prodotta in neuroni, chì sò e cellule di u sistema nervosu, è chì serve per trasmette l'impulsu nervosu. I so recettori si trovanu, soprattuttu, in e terminazioni neuromuscolari di u sistema nervosu centrale è perifericu.


Quandu u cane vole spustà un musculu, l'acetilcolina hè liberata, chì trasmette l'ordine di u muvimentu attraversu i so recettori. Sì questi sò presenti in un numeru insufficiente o ùn funzionanu micca currettamente, u muvimentu musculu hè influinzatu. È hè ciò chì chjamemu miastenia gravis. Ci hè parechje presentazioni di sta malatia, chì sò e seguenti:

  • Myasthenia gravis focale, chì tocca solu i musculi rispunsevuli di inghjuttisce.
  • Myasthenia gravis congenita, ereditata è descritta in razze cum'è jack russell terrier o springer spaniel.
  • Myasthenia gravis acquistata, chì hè immune-mediata è più cumuna in golden retrievers, pastori tedeschi, labrador retrievers, teckel o terriers scozzesi, ancu se pò accade in ogni razza.
  • Esse mediatizatu da l'immunità significa chì hè causatu da l'attaccu di u cane di anticorpi diretti contr'à i so propri recettori di acetilcolina, chì li distrugge. Questu accade di solitu in dui gruppi di età, da unu à quattru è da nove à tredici.

Sintomi di myasthenia gravis in cani

U sintomu principale di myasthenia gravis in i cani serà u debbulezza musculare generalizata, chì peghju ancu cù l'eserciziu. Questu pò esse vistu più chjaramente nantu à e zampe posteriori. U cane malatu averà difficultà à alzassi è à marchjà. U rimarcherete stupefacente.


In myasthenia gravis, i prublemi focali seranu cuncintrati nantu à ingujata, chì, in questu casu, a malattia tocca solu i musculi implicati in sta funzione. U cane ùn pò inghjuttà solidi è u so esofago si allarga è si dilata. Questi danni ponu purtà à pneumonia per aspirazione, chì accade quandu l'alimentu passa in u sistema respiratoriu invece di u sistema digestivu è ghjunghje eventualmente à i pulmoni.

Trattamentu di myasthenia gravis in cani

Se suspettate chì u vostru cane soffre di miastenia gravis, duvete circà u veterinariu. Questu prufessiunale pò ghjunghje à u diagnosticu dopu avè esaminatu neurologichi. Ci hè parechje prove chì ponu esse aduprate per confermà questu. U trattamentu hè basatu annantu à l'amministrazione di droghe chì aumentanu a concentrazione di acetilcolina in i recettori, chì controllanu a debolezza musculare caratteristica di sta malattia.


O midicina pò esse datu à u cane per bocca o iniezioni. A dosa hè prevista secondu l'attività di u cane, ma deve esse cuntrullata pianificendu un strettu seguitu veterinariu. In certi cuccioli, u trattamentu serà per tutta a vita, mentre chì altri ùn ne anu più bisognu.

In miastenia focale gravis, u megaesophagus deve ancu esse trattatu. Per questu, hè necessariu monitorà a dieta è l'apparizione di complicazioni respiratorii, chì devenu esse osservatu da u veterinariu à u primu segnu. L'alimentu deve esse liquidu o guasi, è l'alimentatore deve esse postu sopra.

In certi casi, myasthenia gravis acquistata hè accumpagnata da l'ipotiroïdismu caninu, chì deve ancu esse trattatu cù ormoni chì rimpiazzanu quelli chì mancanu. Infine, in una piccula percentuale di cani cù myasthenia gravis, hè in relazione cù a tumore di timu, chì hè una glàndula chì face parte di u sistema limfaticu di u cane. In questu casu, a chirurgia hè raccomandata per rimuoverla.

A miastenia gravis in i cani hè curabile?

Myasthenia gravis, se diagnosticata è trattata currettamente, hà una assai bonu pronosticu di recuperu, ancu se dipende da a risposta di u cane. In fattu, a recuperazione pò esse cumpleta. Hè ancu pussibule per u cucciolu di ingolle torna nurmalmente in casu focal myasthenia gravis. Tuttavia, per altri campioni, u megaesofagu implica cumplicazioni chì peghju u pronosticu. Inoltre, certi cuccioli apparentemente cuntrullati cù medicazione ponu sperimentà crisi in cui i sintomi sò aggravati.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Myasthenia gravis in cani - Sintomi, diagnosi è trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Disordini Neurologichi.