Cuntenutu
- i glánduli anali sò pieni
- Chì sò i glánduli anali? À chì valenu?
- Parassiti interni è diarrea
- Alcuni suggerimenti per aiutà u vostru cane
Sò sicuru chì avete vistu u vostru cane o altri animali nantu à a strada più di una volta trascinendu u culo in u pavimentu in una pusizione appena goffa. Ma duvete sapè chì u vostru cane ùn hè micca trascinendu l'annu attraversu u tarrenu, si strufina e glandule anali o prova à sbarrazzassi di qualchì fastidiu, è per ellu hè un eserciziu assai scomudu è spiacevule chì accade per una ragione, pruritu.
A vera domanda hè: perchè hè pruritu? I cuccioli ponu avè l'anus pruriginoso per una varietà di motivi, è postu chì ùn anu micca mani per alleviare a sensazione, a soluzione migliore chì anu trovu hè di trascinallu in terra. I sacchi anali di i cuccioli à volte ponu esse bluccati, ascessi o infiammati, ciò chì li face prurire.
Se u vostru cane trascina u so ano annantu à a terra, hè impurtante sapè quale hè a vera causa di u prublema è cumu risolve lu. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal induve tratteremu e cause è vi daremu qualchì suluzione in casu di u vostru cane si strufina u culo in terra.
i glánduli anali sò pieni
Cum'è l'accennatu prima, u vostru cucciolu si strotta u culo in terra perchè si sente pruritu. Una di e cause più probabili per quessa accade hè perchè e vostre ghiandole anali sò piene.
Chì sò i glánduli anali? À chì valenu?
Alcuni mammiferi cume i cani è i misgi anu glandule intornu à l'anu chì secretenu una sustanza quandu defecanu. Questu attu fisiologicu hà un scopu specificu: lascià u vostru odore persunale in ogni locu induve facenu i so bisogni, hè cum'è una marca persunale chì indica chì un cane particulare hè statu quì. U liquidu di e glàndule anali di ogni ghjacaru hà un prufumu unicu, hè a so impronta digitale, assai efficace per distingue si da l'altri di a so propria spezia. Servite ancu à lubricate l'anu è permettenu à e feci di ùn causalli fastidiu.
I cani di solitu viotanu sta sustanza quandu defecanu. Tuttavia, à volte queste ghiandole ùn si svuotanu micca cumu si deve è u vostru cucciolu soffre di un pruritu assai scomudu, chì u face trascinà u so ano per alleviare a sensazione. Questu hè un prucessu naturale chì si faci di tantu in tantu.
Sì ste ghiandole ùn si drenanu di tantu in tantu, a sustanza diventa più spessa finu à u puntu di copre l'orifiziu di a ghiandola è questu pò comportà non solu un fastidiu ma ancu prublemi più gravi chì richiedenu assistenza medica cume e ghiandole anali infiammate o l'ascessi.
Parassiti interni è diarrea
Un'altra ragione chì u vostru cane pò trascinà u vostru ano hè perchè hà parassiti interni. A maiò parte di i cuccioli ùn anu micca un filtru quandu sò puzza, lecca è manghja e cose, Ch'ella sia urina d'altri cani, animali vivi è morti, spazzatura, cibu guastatu, ecc. Hè assai cumunu per un cane di soffre di parassiti intestinali à un certu puntu di a so vita.
Questu li causa un pruritu severu nantu à u culo. Arricurdatevi chì questu ùn significa micca chì ùn duviamu micca permessu di annusallu, duvemu simpliciamente parassiteghja regularmente è vaccinate lu secondu u vostru calendariu di vaccinazione. Per sapè se u vostru cane hà una infezzione parasitaria, basta à fighjà e so feci, i parassiti sò di solitu abbastanza visibili (magri, longhi è biancastri).
D'altra parte, a diarrea pò ancu esse una di e cause perchè u vostru cucciolu trascina u so ano annantu à u pavimentu, a moquette o l'erba in u parcu. Alcuni cuccioli chì sò sani è chì anu svuotatu e so ghiandole puderanu trascinà u so ano in una prova di eliminà ogni residu. S'ellu ùn pò micca fà dopu avè strisciatu disperatamente, aiutallu. Pruvate à asciugà i resti cù un pannu umidu caldu (micca troppu caldu) o un pannu umitu per u zitellu.
Alcuni suggerimenti per aiutà u vostru cane
A prima cosa chì duvete fà a prossima volta chì u vostru cucciolu trascina l'anus, è prima di ghjunghje à una conclusione, hè verificate chì ùn ci sia micca qualcosa attaccatu, Cum'è un pezzu di erba per esempiu. I cani amanu manghjà erba, piante è rami. A volte quandu defecanu, un pezzu si ferma in u so ano. Questu ùn hè micca piacevule in tuttu, allora pruvarà à esce lu quantunque. Se vedi qualcosa di stranu, aiutallu à caccià u pezzu di materia urganica prima di trascinà u so ano troppu luntanu.
A soluzione più pratica per i parassiti hè a pillula antiparasitaria una volta ogni trè mesi, cù l'alimentu. In questu modu, ùn l'avete micca è ùn soffrirete micca di u pruritu chì provoca stu tipu d'infezzione.
Più fibra in a dieta di u vostru cane. Per quelli animali chì spessu soffrenu di ùn esse capaci di svuotà e so ghiandole anali, a dieta alta in fibre per aumentà u vulume di feci è fà a pressione nantu à i sacchi anali più grande quandu si defeca. Questu favurizarà l'espulsione di a vostra sustanza persunale. Pudete ancu aghjunghje zucca à a vostra dieta per alleviare u dolore è u pruritu chì si producenu cù una glàndula irritata.
Altri cunsiglii chì pudete seguità:
- Applica compresse calde per alleviare a sensazione pruriginosa.
- Alcuni esperti raccomandanu di alimentà u cane duie volte à ghjornu cù cibu seccu perchè questu pò impedisce à e ghiandole anali di sfregassi.
Infine è qualchì volta u più praticu hè sviutà manualmente e ghiandole di u to cane. Questu pò micca esse di u vostru piacimentu o di ellu è, in certi casi, hè necessaria una visita à u veterinariu. Duvete sempre purtà guanti in lattice è, cù l'aiutu di carta igienica chì ùn hè micca troppu dura o asciugamani bagnati per u zitellu, tenite l'anu di u cane strettu è tiratelu leggermente, affinchì e ghiandole si sbuffinu, cum'è spresse, in a carta.
Qualunque sia a causa chì causa u disagiu in u vostru cane, hè di primura cunsultà u specialistu ogni volta chì hè necessariu. U veterinariu farà un diagnosticu currettu è vi cunsigliarà nantu à u trattamentu chì duvete seguità.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.