Cuntenutu
- Origine di u Mastinu Inglese
- Caratteristiche Mastiff Inglese
- Temperamentu di u Mastinu Inglese
- Cura di mastinu inglese
- Educazione mastinu inglese
- Salute mastinu inglese
- induve aduttà un mastinu inglese
U mastinu inglese, cunnisciutu ancu cum'è mastinu, hè una razza di cane molossoide, vale à dì, caratterizata da u so corpu robustu, musculi forti è una testa grande cù un musu cortu. U mastinu inglese hè assai simile à u dogo, ancu se a dimensione di u primu pò diventà assai grande è sò ancu chjamati giganti. Hè assai rimarchevuli per via di a so struttura, chì, essendu musculosa, hà assai forza, essendu un eccellente tutore. Hè un cane chì hè statu un cumpagnu umanu per un bellu pezzu, chì era prima usatu in e lotte cù altri animali, qualcosa chì cambiò cù u tempu per diventà un guardianu di a banda, un compitu chì ferma finu à oghje.
Se vulete sapè tuttu u caratteristiche di u mastinu inglese, ùn mancate micca questu articulu di PeritoAnimal, induve vi diceremu tuttu ciò chì riguarda sta razza di cani.
Surghjente
- Europa
- Regnu Unitu
- Gruppu II
- musculu
- arechje longhe
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Forti
- Sociable
- assai fidu
- Tenera
- Tranquillu
- Docile
- Zitelli
- Pastore
- Surveglianza
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Cortu
- Liscia
- Duru
Origine di u Mastinu Inglese
A storia di sta razza ricolla à l'epica di i Rumani in Bretagna, forse dighjà à u VI seculu a.C.. Ci sò registri chì mostranu chì i Fenici sò stati quelli chì anu introduttu i primi individui di u mastinu inglese è di u mastinu napulitanu, una razza assai simile à u mastinu. Hè da tandu chì sta razza hè stata aduprata in l'arene di cumbattimentu per via di a so grande dimensione è forza, in più, digià à quellu tempu era un guardianu è un cumpagnu eccellente per u so temperamentu affabile.
À u XIXu seculu hè statu introduttu in i Stati Uniti, ciò chì era di primura per chì a razza ùn sparissi, postu chì cù a fine di a Siconda Guerra Mundiale, u mastinu inglese era praticamente sparitu da tutta l'Inghilterra. Oghje ghjornu, hè una razza vista cum'è guardianu di a banda è hè assai faciule da truvà in a maiò parte di i paesi. In questu post, spieguemu chì tipi di mastinu sò.
Caratteristiche Mastiff Inglese
U nome di gigante per u mastinu inglese ùn hè micca infundatu, postu chì hè un cane chì pò vene à misura trà 70 cm è 1 metru altu, mentre u so pesu hè di circa 100 kg in e femine è quasi 120 kg in i masci. Queste dimensioni ne facenu una di e più grande razze di cani chì esistenu attualmente.
u vostru corpu hè largu è musculatu. A so testa si distingue per esse più grande in relazione à u corpu, larga è quadrata. In cuntrastu, u musu hè assai più cortu. Hà e so mascelle forte, chì si riflettenu in un morsu assai putente chì si pò raramente vede per via di u temperamentu tranquillu di sta razza. E so zampe sò abbastanza longhe è assai robuste, essendu ben separate l'una da l'altra.
Un'altra di e caratteristiche più rappresentative di u mastinu inglese hè a so mantellu cortu è ben attaccatu à u corpu, oltre à esse difficiule à u toccu. A so culurazione pò varià da u marrone, cervu o cannella in tuttu u corpu, ma u musu, u nasu è l'arechje sò di solitu nere.
Temperamentu di u Mastinu Inglese
À u cuntrariu di ciò chì mostranu e so urigine è ciò chì pudemu pensà quandu si vede a so carnagione forte è enorme, u mastinu inglese si distingue per u so temperamentu tranquillu è dolce. Hè assai impurtante d'educallu cum'è cucciolu, postu chì tende à esse un pocu gattivu è manighjà lu pò diventà facilmente un'avventura. Hè una razza estremamente prutettiva è calma, chì si distingue ancu per esse un cane. assai affettuosu è assai curaghjosu. Ùn si distingue per esse altamente intelligente, postu chì agisce di solitu nantu à l'istintu è hè un pocu goffu, dunque una volta di più enfatizemu l'impurtanza di una bona educazione precoce, in più di a socializazione, un altru fattore vitale per u nostru cumpagnu per esse un cane calmu è rispettosu.
Ci hè da nutà ch'ellu hè un cumpagnu leali per i zitelli maiò, avendu molta pazienza cun elli è cù i ghjochi, soprattuttu s'elli anu un spaziu adattatu per a so dimensione, chì li permetterà di fà eserciziu. U so stintu prutettore hè assai evidenti, suspettu di stranieri, ma micca aggressivu, dunque hè ancu assai impurtante di trasmette cunfidenza quandu qualchissia scunnisciutu vene in casa nostra o s'avvicina da a strada. Di solitu ùn hà micca prublemi di comportamentu, ma pò esse assai distruttivu quandu hè annoiatu.
Cura di mastinu inglese
stu cane hà bisognu à fà eserciteghja ogni ghjornu, almenu una ora chì pò esse pigra. Quandu sò cuccioli, un eserciziu eccessivu ùn hè micca raccomandatu, chì sò propensi à sviluppà prublemi ossi, chì durante a stagione di crescita ponu purtà prublemi cum'è distorsioni o ferite.
U so mantellu, essendu cortu è duru, ùn hà micca bisognu di assai spazzolatura, ancu s'ellu hè cunsigliatu un mantellu. bagnu pienu ogni mese è mezu circa. Hè ancu impurtante di mantene a musa pulita, chì ghjè una razza chì tende à sbavà assai è pò esse assai scomoda. Inoltre, cuntrollà e vostre orecchie è mantene li puliti hè di vitale impurtanza per evità infezioni.
È cum'è l'avemu menzionatu, furnisce una educazione (per u più pusitiva) à un cucciolu pò impedisce ch'ellu sia disubbidiente quand'ellu diventa adultu, postu chì essendu un grande animale, pò esse assai difficiule di cuntrullallu. Altrettantu, cumbinà l'eserciziu cù l'educazione aiuterà u nostru mastinu inglese à ùn annoià. Infine, u spaziu induve u nostru mastinu camperà hè veramente un fattore assai impurtante, postu chì sò cani chì anu bisognu di assai spaziu per movesi è corre.
Educazione mastinu inglese
Educà u mastinu inglese da un cucciolu hè di primura per avè una bona relazione, per fà lu amparà à relassi in modu pusitivu cun altri animali è persone è, infine, per uttene un cane equilibratu fisicu è mentale. Per questu, unu deve ricorre à sforzu pusitivu, ricumpinsendu i boni cumpurtamenti è curregendu quelli inappropriati, offre alternative currette. A punizione o a viulenza faranu chì u mastinu sia stressatu è teme, chì puderia sviluppà attitudini aggressivi, qualcosa di negativu in tutti i cani, ma soprattuttu inquietante in i cani cù una taglia è morsu cum'è u mastinu inglese.
Esse un cane un pocu testardu, u pacienza è custanza sò fundamentali. Inoltre, i dolci o pezzi di cibu succulente seranu i vostri più grandi alliati, postu chì sta razza ùn hè di solitu interessata à i ghjoculi o e palle. Benintesa, li piace à ghjucà cù a so famiglia umana è altri cani.
Salute mastinu inglese
Sta razza, per a so natura, hè propensu à certe malatieS, cum'è a displasia di l'anca o a torsione gastrica, sò ancu assai cumuni in altri cani. L'obesità hè ancu un'altra patulugia chì pò esse cumuna in i mastini, questu per via di a so struttura robusta, dunque hè estremamente impurtante ch'elli esercitinu ogni ghjornu. D'altra parte, pudete sviluppà prublemi oculari, cum'è atrofia di a retina. Se anu una dieta curretta è esercitanu bè, u mastinu inglese hà una vita media di circa 12 anni. Ectropion, iperplasia vaginale, displasia di u gomitu, è l'atrofia progressiva di a retina sò ancu cumuni ma menu frequenti.
I Mastini ùn sò micca i più attivi di i cani, ma anu bisognu di una bona quantità di eserciziu ogni ghjornu. Saltà è esercizii assai intensi ùn sò micca cunsigliatu, soprattuttu prima di 2 anni, perchè ponu dannà l'articuli di questi cani pesanti. E passeggiate ogni ghjornu sò una necessità, sia per esercità u cane sia per mantene a so bona socializazione.
Tenite à mente chì u mastinu inglese ùn tollera micca bè i climi assai caldi. Pudete campà à l'aria aperta in clima temperatu è un pocu fretu (micca troppu fretu), ma preferite campà in casa cù a vostra famiglia è aduprà u giardinu solu per esercitassi.
Ancu se u mastinu pò campà in e zone urbane, vive megliu in periferia è in prupietà rurali.
induve aduttà un mastinu inglese
Se avete decisu di incorporà un mastinu inglese in a vostra famiglia, prima di tuttu duvete esse assai bè infurmatu nantu à a razza è tutte e so cure è esigenze è poi scopre i lochi i più raccomandati induve pudete aduttallu. Attualmente, ci sò assai prutettori è associazioni in quasi tutte e cità, è queste sò dedicate à u salvamentu è a cura di cani è misgi. Ancu cusì, ci sò assai chì sò dedicati solu à u salvamentu è a recuperazione di sta razza, dunque vi cunsigliemu di circà sti tippi di posti, affinchì siate cullaburati cù i prutettori è dendu una nova casa à un cucciolu.