pulisce l'arechje di u cane

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
pulisce l'arechje di u cane - Animali
pulisce l'arechje di u cane - Animali

pulisce u orecchie di cane hè qualcosa chì duvemu fà di modu regulare, ch'ellu si tratti di un cucciolu o di un cane adultu.Hè assai impurtante di fà una igiene frequente di l'arechje di u vostru cane per evità l'apparizione di funghi.

Dopu, vi spiegheremu chì prudutti avete bisognu per realizà questu compitu, è cumu si pulisce e cose per fà tuttu bè.

Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopre cumu pulisce l'arechje di u cane passu à passu.

Passi à seguità: 1

Prima di cumincià à pulì l'arechje di u to cucciolu, hè impurtante di riunisce tutti. i materiali necessarii per questu:

  • pasticci di garza sterili
  • tamponi di cuttuni
  • Soluzione salina

Invece di salina, pudete ancu sceglie di aduprà perossidu d'idrogenu o preparazioni specifiche chì truverete in vendita in i magazini d'animali. Ciò chì hè raccomandatu hè di aduprà ancu cuscinetti di garza sterili, perchè sì pruvate à fà cù u cotone, pò entrà in l'arechja di u cane è sfallassi. Infine, per una pulizia più apprufundita pudete aduprà tamponi per i zitelli chì sò più sicuri.


2

Hè impurtante di tene à mente chì uttene u cane à sta rutina à pocu à pocu, soprattuttu s'ellu hè un cane adultu, chì stu prucessu pò fà paura. Aduprate rinfurzamentu pusitivu ogni volta chì site zittu è lasciate u travagliu, cusì puderete distraelu ricumpensendu a so attitudine curretta.

3

Per cumincià à pulisce l'arechje di u cane, cuminciate cù caccià i capelli da l'arechje è per caccià i peli morti chì esistenu. Se avete a cura regulare di sta parte di u corpu di u vostru cane, ùn truverete micca assai sporcizia à l'iniziu.


U secondu passu hè di inumidisce u cuscinettu di garza cù u pruduttu chì avete sceltu. Hè cunsigliatu di applicà qualchì tippu di pruduttu indicatu, chì rende l'igiene più faciule è ùn irriterà micca a pelle di u cane. Cumincià cù a pulizia di i pieghe arechje esterni induve a terra si accumula.

4

Una volta chì avete pulitu l'esternu di l'arechja, vi raccomandemu di cambià u vostru pad è di usà unu novu per pulisce l'internu. Vagnate torna u cuscinettu di garza è inserisci i dita in l'arechja di u cane à pocu à pocu, senza esagerà.

In i cuccioli adulti pudemu andà un pocu più luntanu in l'arechja, ma attenti à i cuccioli. Ùn inserite micca u dettu più di un centimetru di prufundità.

Massate l'internu di l'arechja cù u cuscinettu di garza, à pocu à pocu, fendu casu à ùn move micca u cane. Hè particularmente impurtante di passà per questu prucessu pocu à pocu se ùn cunniscite micca u cane. Inoltre, se u fate lentamente è pianu, pudete analizà megliu a zona di l'arechja.


5

Infine pudemu aduprà un tampone di cotone di cotone per i zitelli (perchè sò più spessi) per finisce di pulì quelli spazii difficiuli à ghjunghje per e nostre dite. Hè impurtante d'andà cun cura cù questu passu, soprattuttu se u vostru cucciolu hè nervosu, chì pò causà gravi danni à l'arechja.

6

Una volta finitu u prucessu di pulizia, basta massà l'arechja di u cane fora per calmassi è vi offre una ricumpensa per quellu mumentu scomudu.

Se pensate chì ùn site micca capaci di fà questu currettamente, pudete cunsultà u vostru veterinariu è dumandà qualchì cunsigliu. Hè ancu di primura cunsultà un spezialistu se si nota una sporcizia eccessivamente scura, odori pessimi è rumuri chì spruzzanu.

7

A cura di un cane in tutti l'aspetti di a so igiene quotidiana hè di primura per prevene futuri prublemi di salute, allora fighjate questi articuli da PeritoAnimal chì ponu esse utili per voi:

  • denti di cane puliti
  • caccià e macchie di lacrime
  • bagna u ghjacaru