Un gecko hà velenu?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Tekno - Skeletun (Official Video)
Video: Tekno - Skeletun (Official Video)

Cuntenutu

In questu articulu di PeritoAnimal, vi presenteremu alcune informazioni nantu à unu di l'animali chì abita spessu in e nostre case: parlemu di lucertule. Per alcune persone, ùn sò micca un mutivu di preoccupazione. Altri si dumandanu se i gecchi sò velenosi, sì u gecko morde o se i escrementi di gecko ponu trasmette alcuna malattia.

Ed hè esattamente ciò chì avemu da clarificà in questu articulu. Scuprerete ancu chì lucertule sò velenose è chì duvemu esse attenti. Alcuni di sti rettili ponu ghjunghje sin'à 3 metri di lunghezza, à u cuntrariu di e piccule lucertole. Vulete sapè se a lucertula hà velenu? Allora continuate à leghje stu testu.


U gecko morde?

Se avete dubbi se a lucertola morde, sapete chì ùn la face micca, a maiò parte di u tempu a lucertula ùn morda micca nè attacca l'omi umani. U gecko di casa tropicale o gecko murale ùn hè micca una minaccia per a ghjente. Benintesa, se una persona u tene contru à a so vulintà, l'animale u muterà istintivamente.

Ciò chì vale da nutà hè chì a lucertula hè un animale assai impurtante in l'ambiente è ci pò prufittà. Hè perchè u u gecko manghja à bon pattu, zanzara, mosca, cricket è altri insetti chì ponu esse cunsiderati indesiderati in e nostre case.

Alcune di e spezie più cunnisciute di gecko sò:

  • Hemidactylus Mabouia
  • Hemidactylus frenatus
  • Podarcis muralis

E lucertole sò spezie di lucertole chì anu denti, precisamente per via di u tippu di cibu chì anu. Alcune lucertole si nutriscenu micca solu di insetti, ma ancu di ragni, lombrici è ancu picculi roditori.


Sapete ancu chì ci sò lucertole capaci di muzzicà l'omu quandu si sentenu minacciati, cume u Dragone di Komodo, a più grande lucertola di u mondu. Tuttavia, hè una spezia chì ùn vive micca in parechji lochi, essendu limitata à alcune isule in Indonesia è i casi segnalati di attacchi à e persone sò pocu frequenti, ci hè un numeru bassu di vittime registrate.

A lucertula hà velenu?

Innò, u a lucertula ùn hà micca velenu è ùn ci hè nunda cum'è un geccu velenoso.Comu avemu vistu, un gecko nè morde nè attacca l'esseri umani. In realtà, a maiò parte di e lucertule ùn sò micca velenose, solu un numeru assai limitatu di elle anu in realtà velenu. I tippi di lucertuli velenosi sò di solitu di grande dimensione è ùn abitanu micca di solitu in spazii urbani, ciò chì significa chì e lucertole chì pudemu truvà in casa ùn sò micca velenose perchè ùn anu micca alcun tippu di velenu. Più tardi in questu articulu spiegheremu chì tippi di lucertule sò velenosi.


Un gecko trasmette a malattia?

Se ùn site micca sicuru se u gecko hà velenu, avete probabilmente ancu intesu dì chì u gecko trasmette a malattia. È iè, u u gecko pò trasmette alcune malatie - cum'è accade cù parechji altri animali.

Avete mai intesu parlà di a "Malatia di u Lucertula" cum'ella hè cunnisciuta popularmente platinosomu, una malatia causata da un parasite chì si trasmette à i misgi chì anu manghjatu o muccatu gechi o altri rettili chì anu u parasite.

Cum'è i misgi, in particulare e femine, di solitu caccianu lucertole per stintu, a malatia hè più cumuna ch'è trà i misgi masci. Se sò contaminati, i felini ponu avè febbre, vomitu, sgabelli giallastre, perdita di pesu, sonnolenza è diarrea, hè per quessa chì hè raccomandatu evite u cuntattu di i misgi cù i lucertuli. Ma sapemu chì fà questu hè difficiule precisamente per via di l'istintu felinu.

Un'altra questione chì duvemu fà casu hè chì e lucertole marchjanu nantu à u pavimentu, i muri è altri lochi, pudendu cusì calpighjà nantu à e so feci, senza cuntà e discariche è altri lochi cuntaminati, mantenendu cusì a so zampe brute.

Questa hè una di e ragioni per chì hè impurtante ùn lascià manghjà esposti in casa, è sì u fate, lavatelu prima di manghjà, cum'è frutta, postu chì ci ponu esse feci di gecko.

U gecko pò ancu purtà i batteri salmonella è trasmettelu attraversu e so feci. Allora se avete da manighjà una lucertula, ricordatevi lavate bè e mani allora. I batteri Salmonella ponu esse prisenti in ova è carne pocu cotta è, cum'è avemu vistu, ancu in feci di gecko.

Chì sò e lucertule velenose?

Avemu digià vistu chì a lucertula ùn hè micca velenosa. È parechji studii anu identificatu chì e spezie velenose di lucertule si trovanu in u genaru Heloderma, cum'è u Heloderma suspectum, cunnisciutu cum'è u Mostru di Gila, chì stà in u nordu di u Messicu è in u suduveste di i Stati Uniti. Tuttavia, hè un animale chì si move assai lentu è ùn hè micca aggressivu, hè per quessa chì ùn pone micca una minaccia per l'omu à stu riguardu. Una altra spezia velenosa di stu genaru hè Heloderma Horridum, cunnisciutu cum'è lucertola in perline, chì hè ancu nativu di u Messicu, di i Stati Uniti è di u Guatemala.

Per d 'altra banda, hè statu longu pensatu chì e spezie Varanus Komodoensis, u famosu Dragone di Komodo, ùn era micca velenosu, ma quandu morde i batteri in bocca, hà causatu forti infezioni in a so preda, generendu infine una setticemia. Tuttavia, studii più recenti segnalanu chì u U dragone di Komodo hè una spezia velenosa capaci di inoculà una sustanza tossica in a so preda.

In breve, iè, ci sò spezie di lucertule velenose, ma sò pochi è si trovanu di solitu in spazii non urbani è sò di grande taglia, à u cuntrariu di i lucertuli di casa, chì ùn sò micca velenosi.

Una lucertula hè entruta in casa meia, chì devu fà?

Cum'è a sapemu digià, e lucertole anu una certa attrazione per e nostre case perchè anu e cundizioni adatte per campà. Puderanu o allughjassi in lochi più piattati o truvà fonti di cibu. Attenti chì, se avete abitudini igieniche sane, cume lavà i cibi prima di manghjalli, i gechi ùn ponu micca periculu per voi. Inoltre, vi aiutanu à cuntrullà insetti è ragni in a vostra casa.

Ma se ùn vulete micca avè gechi in casa, fate attenzione à sti suggerimenti nantu à cumu spaventà i gechi:

  • Eliminate a vostra fonte alimentaria: se preferite alluntanà i gecchi, tenite u spaziu liberu d'insetti per eliminà a so fonte d'alimentu. Cusì, seranu custretti à lascià u locu.
  • repellente naturale: Se pudete identificà i lochi induve si rifugianu, pudete spruzzà oliu di cade o di ginepro, chì sò ripellenti naturali per questi rettili.
  • catturà lu: Pudete ancu catturalli assai attentamente per ùn dannà li è liberalli in un spaziu apertu cum'è un parcu. Arricurdatevi di lavà bè e mani dopu dopu.

A coda di e lucertole

I Geckos anu una grande capacità di rigenerassi dopu à "lascià andà" a coda. Usanu sta capacità quandu si sentenu minacciati è u so scopu hè di ingannà i predatori. U fenomenu, chjamatu autotomia caudale, ùn significa micca chì duvete ghjucà cù questu animale è feritelu. Arricurdatevi chì u u gecko hè un animale innocu, necessariu in natura è pò esse u vostru alliatu, perchè ricordate chì a lucertula manghja scarafaghji è altri insetti.

Avà chì sapete chì un gecko ùn hà micca velenu, avete pensatu à curà un gecko cum'è animale domesticu? Scuprite cumu cura di un gecko loepardo in questu articulu. In u video sottu, truverete più nantu à u Dragon Komodo.

Se vulete leghje più articuli simili à Un gecko hà velenu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.