Insetti volanti: nomi, caratteristiche è foto

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Topi e Ratti: danni e contenimento
Video: Topi e Ratti: danni e contenimento

Cuntenutu

Ci hè milioni di insetti in a pianeta. Custituiscenu u più grande gruppu d'esseri viventi è anu caratteristiche assai varie, ancu se spartenu alcune peculiarità, cum'è u fattu chì sò animali cù esoscheletru.

Ancu se ùn tutti ùn la facenu, parechji insetti sò capaci di vulà. Pudete dì à alcuni di elli? Se ùn cunnosci micca, cunnosce i diversi tippi d'insetti volanti, i so nomi, caratteristiche è foto in questu articulu PeritoAnimal. Continuate à leghje!

Caratteristiche di insetti volanti

l'insetti sò i soli invertebrati chì anu l'ale. A so apparizione hè accaduta quandu e placche dorsali di u pettu si sò allargate. À l'urigine eranu destinati solu à alzà, ma cù i seculi sò evoluti per permette à issi animali di vulà. Grazie à elli, l'insetti sò capaci di spustassi, di truvà da manghjà, di fughje da i predatori è di accuppià si.


A dimensione, a forma è a struttura di l'ale d'insetti sò cusì sfarenti chì ùn ci hè un solu modu per classificà li. Tuttavia, l'ale ne spartenu alcune particularità:

  • L'ale sò presentate in numeru paru;
  • Sò situati in u mesotorace è u metatorace;
  • Alcune spezie i perdenu quandu ghjunghjenu à l'età adulta, o quandu currispondenu à individui sterili;
  • Sò furmati da l'unione di una membrana superiore è inferiore;
  • Anu vene o costole;
  • L'internu di l'ale hà nervi, tracheas è hemolymph.

Oltre à esse animali cù esoscheletru è ali, l'insetti volanti ponu esse assai diversi l'unu da l'altru, postu chì sò classificati in gruppi diversi è chì ognunu hà e so caratteristiche.

Tipi di insetti volanti

E caratteristiche generali di l'insetti volanti chì sò cumuni à tutti sò quelle menzionate in a sezione precedente. Tuttavia, cum'è avemu dettu, ci sò sfarenti tippi d'insetti volanti, ciò chì li permette di esse classificati secondu vari criteri. Cusì l'insetti alati sò divisi in parechji gruppi o ordini:


  • Orthoptera;
  • Imenotteri;
  • Dipther;
  • Lepidotteri;
  • Blattodein;
  • Coleoptera;
  • Odanate.

Dopu, cunnosce e caratteristiche di ogni gruppu è alcuni di i so esponenti. Aiò!

Orthoptera insetti volanti (Orthoptera)

L'ortopteri apparsu nantu à a terra durante u Triassicu. St'ordine di insetti hè carattarizatu principalmente da e so parti buccali, chì sò di u tippu da mastucà è perchè a maiò parte sò saltatori, cum'è grilli è cavallette. L'ale sò simile à a struttura à a pergamena è sò dritte, ancu se micca tutti l'insetti appartenenti à questu ordine anu ale di listessa taglia. Alcuni di elli ùn anu mancu ale è ùn sò dunque micca insetti volanti.

Mi piace tippi d'insetti volanti di l'ordine Orthoptera, pudemu mintuvà i seguenti cum'è i più cumuni:

  • Locusta migratoria (locusta migratoria);
  • Cricket Domesticu (Acheta domesticus);
  • Grasshopper marrone (Rhammatocerus schistocercoides);
  • Desert locust (schistocerca greca).

locust desertu

Frà l'esempii mintuvati, ci cuncerneremu nantu à stu tippu d'insettu vulante per via di e so peculiarità. U desertu locust (schistocerca greca) hè un insettu cunsideratu una pesta in Asia è Africa. In fattu, questa hè a spezia à quale riferenu l'antichi testi biblichi. In certi periodi di l'annu, si riuniscenu in sciami chì sò rispunsevuli di a sparizione di e culture in parechje zone.


sò capaci di copre finu à 200 km luntanu volendu. I gruppi chì formanu ponu cuntene finu à 80 milioni di individui.

Hymenoptera insetti volanti (Hymenoptera)

Sti insetti apparsu durante u Jurassic. Anu un addome segmentatu, una lingua chì hè capace di stende, ritrattà, è una bocca chì succhia a mastica. Sò insetti chì campà in sucietà e casti sterili ùn anu ali.

L'ordine di imenopteri hè unu di i più grandi esistenti in quantu include più di 150.000 spezie. Dentru stu grande gruppu, truvemu ancu alcuni di l'insetti volanti più cumuni è cunnisciuti, cum'è tutte e spezie di vespe, api, falegnami è furmicule appartene à ellu. Cusì, alcuni esempi di imenotteri sò:

  • Carpinteru ape europeu (Xylocopa violacea);
  • Bumblebee (Bombus dahlbomii);
  • Ape cutter di foglie di luzerna (giratoghju megachile).

In più, l'ape è u mangu orientale, dui di l'insetti i più diffusi in u mondu, sò ancu esempi d'insetti chì volanu è di i quali ne parleremu più in dettu quì sottu.

api

U apis mellifera hè a spezia d'api a più cunnisciuta. Hè attualmente distribuitu in u mondu sanu è ghjoca un rolu cruciale in impollinazione di e piante, in più di pruduce a maiò parte di u mele cunsumatu da l'omu.

In un bugnu, l'ape operaie ponu viaghjà parechji chilometri in cerca di polline. Intantu, a regina piglia solu u volu nuziale prima di accuppià si, un avvenimentu una volta in a vita.

mango orientale

U wasp orientalis o Mangava-Orientale hè una spezia d'insettu vulante chì hè distribuitu in Asia, Africa è parte di l'Europa. Cum'è l'ape, e vespe sò eurosociali, vale à dì, formanu gruppi guidati da una regina è centinaie di travagliadori.

St'insettu si nutrisce di nettaru, d'altri insetti è di certi picculi animali chì necessitanu proteine ​​per u sviluppu di a so discindenza. U so morsu pò esse periculosu per e persone allergiche.

Diptera insetti volanti (Diptera)

Diptera apparsu durante u Jurassic. A maiò parte di sti insetti anu antenne corte, ma i masci di certe spezie anu antenne piumose, vale à dì cupertu di villi. A vostra bocca hè una ventosa.

Una di e curiosità di stu gruppu di insetti volanti hè chì ùn anu micca quattru ali, cum'è a maiò parte. Per via di l'evoluzione, i Diptera anu solu duie ali. In questu ordine, truvamu tutte e spezie di mosche, zanzare, mosche di cavallu è capetails. Alcuni esempi di Diptera sò:

  • Mosca stabile (Stomoxys calcitrans);
  • Drone fly (Bombylius Major).

Inoltre, mettimu in risaltu a mosca di u fruttu, a mosca striata è a zanzara tigre asiatica per a so popularità è parlemu di alcune di e so caratteristiche principali.

mosca di frutti

A mosca di a frutta (Cheratite capitata) hè urighjinaria di l'Africa, ancu s'ella si trova attualmente in e zone trupicale di u mondu. Hè un insettu vulante chì si nutrisce di e sostanze zuccherate di i frutti, un cumpurtamentu chì li dà u so nome.

Questu è tutte e spezie di mosche vola per brevi periodi di tempu, dopu sbarcate per ripusassi è nutrisce. A mosca di u fruttu hè cunsiderata una pesta in parechji paesi postu chì face un grande dannu à e culture. Sì sta spezia hè prisente in casa vostra è vulete sapè cumu fà paura senza dannighjà la.

mosca striata

Una altra spezia in questa lista di insetti volanti hè a mosca striata (Tabanus subsimilis). St'insettu dipteru abita in i Stati Uniti è in Messicu, induve si pò truvà in ambienti naturali è urbani.

A mosca à strisce misura circa 2 centimetri è hà un corpu marrone cù strisce annantu à l'addome. Cum'è altre spezie di mosca cavallina, e to ale sò grisge è grosse, scanalatu da qualchì costale.

Zanzara Tigre Asiatica

A zanzara tigre asiatica (Aedes albopictus) hè distribuitu in parechje zone in Africa, Asia è America. Hè un insettu capace di trasmette malatie à l'omu, cum'è a dengue è a frebba gialla.

Cuntrariu à a cridenza pupulare, solu e femine si nutriscenu di sangue. Intantu, i masci ingestenu u nettaru da i fiori. A spezia hè cunsiderata invasiva è inghjenna emergenze sanitarie in i paesi trupicali o durante a stagione di e pioggia.

Insetti volanti di Lepidoptera (Lepidoptera)

Sò apparsu nantu à a pianeta durante u Terziariu. I Lepidotteri anu una bocca aspirante, simile à un tubu. L'ale sò membranose è anu squame imbricate, unicellulari o appiattite. Questu ordine include u falene è farfalle.

Alcuni esempi di Lepidoptera sò i seguenti:

  • Falena azzurra (morpho menelaus);
  • Pavone (saturnia pavonia);
  • Farfalla a coda di rondine (papilio machaon).

Unu di l'insetti volanti più curiosi è simpaticu hè a farfalla alata d'uccelli, allora ne parleremu un pocu di più quì sottu.

farfalla acellu

U Ornithoptera alexandrae é endemicu di a Papua Nova Guinea. Hè cunsiderata a più grande farfalla di u mondu, postu chì ghjunghje à un'apertura d'ale di 31 centimetri. L'ale di a femina sò brune cù alcune macchie bianche, mentre chì i masci più chjuchi sò verdi è turchini.

Sta spezia campa à 850 metri di altezza in e fureste trupicale. Si nutrisce di polline di diversi fiori ornamentali è ghjunghje à l'adultu à 131 ghjorni di vita. Attualmente, hè in periculu di estinzione per via di a distruzzione di u so habitat.

Se vi piace e farfalle è vulete amparà di più nantu à elle, fighjate st'altru articulu nantu à l'allevu di farfalle.

Blattodea Flying Insects (Blattodea)

Sutta stu gruppu di insetti volanti sò classificati I scarafaghji, insetti piatti chì sò distribuiti in gran parte di u mondu. E scarafaghji ponu ancu volà ancu se hè vera chì micca tutti anu ale. Sò apparse durante u Carboniferu è u gruppu include spezie volanti cum'è:

  • Termite Gigante di l'Australia di u Nordu (Darwiniensis mastotermes);
  • Blatta germanica (Blattella germanica);
  • Blatta americana (Periplanet americanu);
  • Blatta australiana (Periplaneta australasiae).

Cum'è un esempiu di scarafaghju volante, mettimu in risaltu u scarafaghju di Pennsylvania è poi vedemu perchè.

scarafaghju in Pennsylvania

U parcoblatta pensylvanica hè una spezia di scarafaghju chì si trova in l'America di u Nordu. Hè carattarizatu da un corpu scuru cù strisce più chjare nantu à u spinu. Abita e fureste è e zone cù assai vegetazione, in più di e zone urbane.

A maiò parte di e scarafaghji volanu à poca altitudine è sò capaci di aduprà e so ale per lampassi da lochi alti à altre superfici. In tutte e spezie, cumpresa a Pennsylvania, solu i masci anu l'ale.

Insetti volanti Coleoptera (Coleoptera)

I coleotteri sò insetti volanti chì, invece di ali cunvinziunali, anu dui eliters duri chì servenu di prutezzione quandu l'animali hè in riposu. Anu una parte bocca succhjante è e zampe allungate. I fossili scrivenu chì esistianu finu à u Permianu.

In l'ordine di Coleoptera truvemu scarabeci, coccinelle è lucciole, frà altri. Dunque, alcuni di i nomi di insetti volanti coleotteri i più riprisentativi sò:

  • Scarabeu di l'ora di a morte (Xestobium rufovillosum);
  • Scarabeu di patata (Leptinotarsa ​​decemlineata);
  • Elm beetle (Xanthogaleruca luteola);
  • Coccinella rosa (Coleomegilla maculata);
  • Coccinella di colonBipunctate Adalia).

coccinella à sette punti

Frà l'insetti volanti chì facenu parte di sta lista cù nomi, caratteristiche è foto, hè ancu pussibule di mintuvà a coccinella à sette punti (Coccinella septempunctata). Questa hè a spezia chì ispira a maiò parte di i cartoni animati, postu chì presenta u tipiche ale rosse brillanti cù punti neri.

Questa coccinella hè distribuita in tutta l'Europa, è migra per invernà. Si nutrisce di afidi è altri insetti, essendu intruduttu in e culture per cuntrullà e pesti.

cerambicidae giganti

U cerambicidae gigante (titanus giganteus) hè un animale chì abita a furesta amazzonica. Hà un corpu, pinzette è antenne marrone rossu rossu, ma u più interessante di questu scarabeu hè a so dimensione, chì misura 17 centimetri.

A spezia stà in l'arburi, da induve hè capace di vulà in terra. I masci facenu dinò soni per intimidà i so predatori.

Scuprite stu articulu è scopre di più nantu à i tippi di scarabeci.

Insetti volanti Odonata (Odonata)

Sti insetti apparsu durante u Permian. Anu ochji assai grandi è corpi cilindrici allungati. E vostre ale sò membranose, magre è trasparente. L'ordine di odonatos hè cumpostu da più di 6.000 spezie, trà e quali truvemu libellule o damicelle. Cusì, alcuni di l'esempii di insetti odonati sò:

  • Libellula-Imperatore (Anax imperator)
  • Libellula verde (Anax Ghjunius)
  • Blue Piper (Calopteryx virgo)

Libellula cumuna turchina

L'ultimu esempiu di insetti volanti hè u Enallagma cyathigerum o libellula turchina cumuna. Hè una spezia chì stà in una grande parte di l'Europa è in alcune zone di l'Asia, induve hè distribuita in zone vicine à l'acqua dolce cù un altu livellu di acidità, perchè u pesciu, i so principali predatori, ùn sopravvive micca in queste condizioni.

Questa libellula hè distinta da u culore turchinu luminosu di u so corpu, accumpagnatu da alcune strisce nere. Inoltre, hà l'ali allungate chì pudete piegà quandu vulete riposà.

Se vulete leghje più articuli simili à Insetti volanti: nomi, caratteristiche è foto, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.