A storia di Laika - u primu essere vivu à esse lanciatu in u spaziu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Dicembre 2024
Anonim
The life of Shakyamuni Buddha Speaking of Buddha Dharma in Youtube san ten chan
Video: The life of Shakyamuni Buddha Speaking of Buddha Dharma in Youtube san ten chan

Cuntenutu

Ancu se ùn ne simu micca sempre cuscenti, in parechje occasioni, l'avanzate chì l'omi facenu ùn saranu pussibuli senza a participazione di l'animali è, purtroppu, assai di sti avanzamenti sò solu benefichi per noi. Sicuramente duvete ricordà u cane chì hà viaghjatu à u spaziu. Ma da induve hè ghjuntu stu cane, cumu si hè preparatu per sta sperienza è ciò chì li hè accadutu?

In questu articulu di PeritoAnimal vulemu chjamà stu bravu cane è cuntà a so storia sana: a storia di Laika - u primu essere vivu à esse lanciatu in u spaziu.

Laika, un mutt accoltu per una sperienza

I Stati Uniti è l'Unione Soviètica eranu in corsa di spaziu pienu ma, in nisun momentu di stu viaghju, anu riflettutu nantu à quale seranu e cunsequenze per l'esseri umani s'elli lascianu u pianeta terra.


Questa incertezza hà purtatu assai risichi, abbastanza per ùn esse pigliata da alcun essere umanu è, per questa ragione, decisu di sperimentà cù l'animali.

Parechji cani vagabondi sò stati raccolti da e strade di Mosca à stu scopu. Sicondu e dichjarazioni di l'epica, sti cuccioli serianu più preparati per un viaghju spaziale perchè avianu resistutu à cundizioni climatichi più estremi. Tra d'elli era Laika, un cane randagiu di media taglia cù un caratteru assai socievule, tranquillu è calmu.

A furmazione di i cani astronauti

Questi cuccioli cuncepiti per valutà l'effetti di u viaghju spaziale avianu da esse sottumessi à furmazioneduru è crudele chì pò esse riassuntu in trè punti:


  • Sò stati piazzati in centrifughe chì simulanu l'accelerazione di un razzu.
  • Eranu stati piazzati in macchine chì imitavanu u rumu di a nave spaziale.
  • Progressivamente, sò stati piazzati in gabbie di più in più chjuche per abituassi à a dimensione scarsa ch'elli averianu dispunibule nantu à a nave spaziale.

Ovviamente, a salute di sti cuccioli (36 cuccioli sò stati specificamente cacciati da e strade) hè stata indebulita da sta furmazione. A simulazione di l'accelerazione è u rumu causatu aumenta di a pressione sanguigna è, in più, cume eranu in gabbie di più in più chjuche, anu smessu di urinà è di defecà, ciò chì hà purtatu à a necessità di amministrà lassativi.

A storia chì anu cuntatu è quella chì hè accaduta in realtà

A causa di u so caratteru tranquillu è di a so piccula dimensione, Laika hè stata finalmente scelta u 3 di nuvembre di u 1957 è hà fattu un viaghju spaziale à bordu di Sputnik 2. A storia cuntata piattava i risichi. Presumibilmente, Laika seria sicura in l'internu di u veiculu, basendu si nantu à dispensatori automatichi di alimenti è d'acqua per mantene a so vita sicura per a durata di u viaghju. Tuttavia, ùn hè micca ciò chì hè accadutu.


L'entità rispunsevuli anu dichjaratu chì Laika hè morta senza dulore quandu hà sfruttatu l'ossigenu in a nave, ma ùn hè micca statu ancu ciò chì accadde. Allora chì hè accadutu in realtà? Avà sapemu ciò chì hè veramente accadutu per mezu di e persone chì anu participatu à u prugettu è decisu, in 2002, di dì a trista verità à u mondu sanu.

Purtroppu, Laika hè mortu qualchì ora dopu per cumincià u so viaghju, per via di un attaccu di panicu scatenatu da u surriscaldamentu di a nave. Sputnik 2 hà continuatu à orbità in u spaziu cù u corpu di Laika per 5 mesi. Quandu hè vultatu in terra in aprile 1958, hà brusgiatu quandu hè entratu in cuntattu cù l'atmosfera.

I ghjorni felici di Laika

A persona incaricata di u prugramma di furmazione per i cani astronauti, u duttore Vladimir Yadovsky, sapia perfettamente chì Laika ùn supravviverebbe, ma ùn pudia micca stà indifferente à u caratteru maravigliosu di stu cucciolu.

Ghjorni prima di u viaghju spaziale di Laika, hà decisu di accoglie la in casa soia per pudè gode di u l'ultimi ghjorni di a so vita. Durante questi brevi ghjorni, Laika hè stata accumpagnata da una famiglia umana è hà ghjucatu cù i zitelli di a casa. Senza ombra di dubbitu, questa era l'unica destinazione chì Laika meritava, chì resterà in a nostra memoria per esse u primu esseru vivu per esse liberatu spaziu.