Cuntenutu
- Chì sò esattamente?
- Chì sò e cunsequenze di ùn svuotà e glàndule anali
- chì duvete fà
- Cumu sviutà e glàndule di u cane
- Quantu volte si deve sviutà e glàndule
À glànduli anali di i cuccioli anu una funzione principale chì hè di lubrificà u rettu per una migliore defecazione.
S'elli ùn sò micca curati cù a rigularità curretta è, soprattuttu s'ellu si tratta di un cane più grande, pudemu patisce cunsequenze cum'è un'infezzione, un cattivu odore è ancu un ascessu.
Ma, cumu deve esse pulita è quantu spessu? Cuntinuà à leghje stu articulu PeritoAnimal nantu à ghjacaru glandule anali è scuprite tuttu ciò chì avete bisognu di sapè.
Chì sò esattamente?
In l'anatomia di i cani è di i misgi truvemu e glàndule anali, sò situate da i dui lati di l'annu è sò circa a dimensione di un marmaru. A funzione principale di e glàndule anali hè magazzini una sustanza lubricante usanu quandu si svuotanu o defecanu per una migliore defecazione.
L'aspettu di u liquidu hè di solitu giallu o ancu marrone di culore, se avete trovu tracce in u lettu di u vostru cucciolu o in terra, u vostru cucciolu hà da soffre di un eccessu di liquidu accumulatu.
In più di a funzione menzionata sopra, e ghiandole anali furniscenu à ogni cane un'identità unica, eccu perchè i cuccioli tendenu à sente l'odore. identificà si attraversu l'odore stessu.
Chì sò e cunsequenze di ùn svuotà e glàndule anali
Ancu se i cuccioli generalmente svuotanu e so ghiandole anali da soli, ponu avè difficultà cun questu, cum'è età, gravidanza o altre circustanze.
Se decidite di ùn fà nunda è u vostru cucciolu ùn hè micca capace di svuotà e so ghiandole, pò esse un gran prublema cumu pò esse:
- Infezzione
- Inflammazione
- Disconfort
- Cattivu odore
- Abscesu
- Cisti
- adenoma
- adenocarcinoma
chì duvete fà
Benchì u vostru cucciolu ùn secreti alcunu tipu di liquidu intornu à a casa, ciò ùn significa micca ch'ellu ùn abbia micca una cumulazione significativa di liquidu. Per quessa, avemu duie opzioni se ùn vulemu micca fà noi stessi: andate ind'è un veterinariu o un parrucchiere caninu. Entrambi i spezialisti sò abituati à realizà stu compitu è saperanu senza dubbitu cume procedere.
Ma se preferite realizà questu compitu da voi stessu, vi ricumandemu di sorte nantu à a terrazza è di mette un paghju di guanti. Cuminciamu identificendu li:
Cumu sviutà e glàndule di u cane
Una volta chì sapemu induve sò e ghiandole, simu pronti à principià. Duvete aduprà a gasa chì metterete in l'anu per chì a secrezione (chì pò volte esce cun forza) ùn salta micca nantu à a vostra faccia o vestiti.
Vi cunsiglemu d'avè l'aiutu di qualcunu altru per tene u cane, postu chì a tendenza naturale hè per elli di pruvà à pusà quandu cumincianu u prucessu. Arricurdatevi chì pò avè un forte odore.
Massate a coda di u vostru cane cù una pressione dolce finu à truvà e ghiandole è, una volta identificate, aumentate a pressione per u liquidu per esce attraversu l'annu. È basta!
Quantu volte si deve sviutà e glàndule
Duvemu esse attenti à quelli cuccioli chì anu prublemi di cumulazione di fluidi in e so ghiandole anali cume i cuccioli anziani ponu esse, altrimenti pudemu facilità i prublemi seri sopra menzionati.
A frequenza di sviutà e glàndule anali deve esse una volta à u mese circa, dipende sempre da l'accumulazione di fluidu chì soffre u cane.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.