Gravidanza di i misgi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa
Video: 600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa

Cuntenutu

À i misgi sò eccellenti mamme è allevatori. In regula generale, parturiscenu è allevanu i so cuccioli senza prublemi. Prima di u primu annu di età anu u so primu caldu è ponu incinta s'elli sò cù un masciu. Se ùn avete micca sterilizatu u vostru misgiu, ancu s'ella hè un misgiu di casa, hè prubabile chì qualchì volta scappa da casa sia incinta. In ogni gravidanza, i misgi ponu avè trà 1 à 6 gattini è ponu avè più di una nascita à l'annu.

Avè una littera in casa pò esse assai gratificante è bellu, ma duvemu dinò pensà à a quantità di animali abbandunati, dunque deve esse una decisione presa cù responsabilità. S'ellu hè u vostru primu misgiu o sè ùn avete mai pigliatu cura di i gattini, questu articulu vi aiuterà à amparà un pocu di più a gestazione di i misgi.


Se suspettate chì u vostru misgiu sia incinta, cuntinuate à leghje st'articulu di PeritoAnimal induve amparerai tuttu ciò chì hè ligatu à a gravidanza è a nascita di cuccioli.

u calore in u misgiu

Tradizionalmente, u calore di i misgi hè accadutu per via di e stagioni è l'ore di luce di u ghjornu. Tuttavia, in questi ghjorni i misgi domestichi ponu avè u calore praticamente tuttu l'annu. U primu caldu di u ghjattu apparisce di solitu trà 6 è 9 mesi, secondu ogni cat.

Durante u calore i misgi sò inquieta, miaula più forte cà nurmale è ponu strufinà u so ventre contr'à a terra inclinendu e so anche. Ghjè in questi ghjorni chì attirà i masci da u circondu è pruvarà à lascià a casa per scuntralli. Ghjè in questi scontri romantichi chì sintemu u tippu urlamentu di i misgi chì traversanu.

Se ùn vulete micca chì u vostru misgiu diventi incinta, duvite evità di lascià a casa durante sti ghjorni, ma siate cuscenti ch'ella mughjarà di ghjornu è di notte finu à chì u calore passi. Duvete esse pazienti è aspettà uni pochi di ghjorni. Scopri di più nantu à u calore di i misgi in u nostru articulu.


Se ùn vulete micca chì u vostru misgiu abbia cuccioli, cunsiderate u sterilizazione. Durante l'estru u gattu soffre, soprattuttu s'ellu ùn si faci micca copulazione. Se vulete sapè più nantu à u tema, leghjite u nostru articulu nantu à i benefici di sterilizà un gattu.

fasi di gravidanza

A gravidanza in i misgi dura apprussimatamente 2 mesi. Sicondu ogni ghjattu, pò varià trà 60 è 67 ghjorni. Spessu ùn sapemu micca esattamente quandu hà cuncipitu, allora da u 60 in poi, duvemu aspettà a consegna:

  • 10 ghjorni: In i primi 10 ghjorni, nausea è vomitu ponu cumparisce.
  • 4a settimana: À parta da stu mumentu, a panza di u ghjattu cummencia à esse rimarcata. L'embrioni anu un mese è misuranu circa 2 pollici di lunghezza è circa 7 o 8 grammi di pesu. In i ghjorni è settimane chì seguitanu aumenteranu considerevolmente a so dimensione. I petti si gonfianu è diventanu più rosati in preparazione per l'allattamentu.
  • 5a settimana: U ghjattu pò cumincià à avè dolore è disconfort. A nausea pò accade da i cambiamenti produtti in u vostru corpu per via di l'ormoni di gravidanza.
  • 7a è 8a settimana: Hè a tappa finale di a gravidanza. U misgiu hà aumentatu significativamente in pesu è si pò nutà i muvimenti di i cuccioli in u so ventre.
  • Ghjorni 60-67: Durante questi ghjorni hè quandu u parturimentu accadrà. Se a gravidanza dura più di 67 ghjorni cunsultate u vostru veterinariu. Hè cunsigliatu di tuccà è di carezzà u vostru ventre cù delicatezza per rimarcà u muvimentu di i cuccioli. Se a consegna ùn si faci micca è ùn osservate micca i muvimenti, ponu esiste complicazioni.

Cumu possu sapè se u mo misgiu hè incinta?

In i primi stadii di a gravidanza pò esse difficiule da rilevà. Inoltre, micca tutti i misgi sò i listessi, alcuni passanu a gravidanza cù a normalità è altri mostranu cambiamenti di comportamentu più evidenti.


Duvemu esse attenti à cambiamenti di cumpurtamentu, Chì pò indicà u novu statutu:

  • perdita di l'appitittu: Manghjate in quantità più chjuche, pudete dumandà cibu è dopu solu tastallu, cumpresu u vostru preferitu. Hè nurmale è in pochi ghjorni manghjarete nurmalmente.
  • dorme per più ore: Diventa più listless, ùn hè dispostu à ghjucà. A noterete se vivite cun più misgi, pruvarete à esse solu è ripusassi.
  • Diventa più affettuosu è casanu: Dopu avè scontru u masciu, u ghjattu ùn vole spessu sorte di casa. Hè un segnu chì a copulazione hè accaduta, perchè cume vi ricorderete durante u calore, a vostra priorità hè di sorte è di scuntrà un maschju. Dumanderà più carezze è serà più cuglionu di l'usu.
  • Pò diventà cranky: A situazione opposta pò accade ancu, u vostru misgiu pò diventà di più umore è ùn vole micca avè una relazione. I misgi chì ùn sò micca casalinghi o chì entrenu è surtenu liberamente di a casa ponu esse menu affettuosi ch'è prima. Dipende cumpletamente da a personalità di u ghjattu è da a so rilazione cù u so pruprietariu.

Da a quarta settimana di gravidanza, puderete rimarcà i cambiamenti fisichi causati da a gravidanza:

  • Cumencia à esse rimarcatu u panza spuntiva.
  • I petti si infiammanu, diventanu più grossi è acquistanu un ombra più rosa chè di solitu. Hè segnu chì si preparanu à dà u latte. Durante e settimane noterete cumu i petti si riempenu di latte è aumentanu di dimensioni.

Preparazione per u partitu

U mumentu di dà a nascita accadrà da u 60esimu di gravidanza ma cume hè spessu difficiule di determinà u mumentu hè impurtante esse preparatu. Ricumandemu di cunsultà u veterinariu per un ultrasound di u misgiu incinta. Questu ci aiuterà à sapè quanti cuccioli sò in strada, s'ellu ci puderebbenu esse cumplicazioni in a nascita, ecc.

appronta u nidu

Per dà a nascita, i misgi cercanu di solitu lochi isolati, caldu, silenziu è poca luce. Se a vostra casa hà una mansarda o un garage, hè pussibule chì u misgiu sceglie un locu per dà a nascita. Di regula, cercanu un locu chì li piace, duvete osservà la è sceglie un locu tranquillu, luntanu da induve a ghjente pò passà è duve u ghjattu passa i primi ghjorni dopu avè parturitu u più tranquillamente pussibule. Alcuni cunsiglii:

  • preparalli unu scatula di cartone o lettu cù cuverte o panni. Tenite à mente chì si macchierà di sangue è di liquidi, allora hè megliu chì ùn sia micca u lettu nantu à u quale dormi di solitu.
  • In questu locu u ghjattu deve avè l'acqua hè alimentu. Se u sandbox hè troppu luntanu, pigliate quì per i primi ghjorni. Parechji misgi femini ùn volenu micca esse separati da i so gattini, soprattuttu s'ellu ci hè parechje persone in casa.
  • Idealmente, avete un locu preparatu per u mumentu di a nascita è per i primi ghjorni, è poi li pudete piglià in altrò. Per piacè nutate chì u i cuccioli nascenu cù l'ochji chjusi, allora ùn li esponi micca à fonti di luce. Hè megliu stà in lochi pocu illuminati finu à avè apertu l'ochji. In i primi mumenti evitate ancu di piglià ritratti cù u flash troppu vicinu, atti cusì ponu dannà i vostri ochji in i primi ghjorni di vita.

Sintomi chì u mumentu hè ghjuntu

Ci hè parechji segni chì ponu indicà chì u vostru misgiu parturiscerà in e prossime ore:

  • cambiamenti di cumpurtamentu: U ghjattu hè inquietu, si chjina è si alza spessu. Lecca i so genitali è cambia a so pusizione cum'è s'ellu ùn andessi micca bè.
  • Rapidu: Ore prima di a festa ùn manghjerà micca. Questu impedisce u vomitu durante e contrazioni.
  • A visione: Parechji misgi quandu u tempu s'avvicina cercanu u so pruprietariu è u miaulu chjamendu a so attenzione. Pò esse ch'ella mi voglia d'andà cun ella in u locu sceltu per dà a nascita. Dipende da a relazione chì avete cù u vostru misgiu, in altri casi si ritirerà sola, senza avvertimentu. Duvete rispettalla, soprattuttu s'ellu hè a vostra prima nascita.
  • cuntrazzioni: E cuntrazioni ripeteranu ogni pochi minuti. Ci sò picculi spasmi in u ventre di u ghjattu.
  • Espulsione di u tappu di mucus: Ci hè una espulsione di una mucosa biancastru o giallastra attraversu a vulva. Hè un segnu chì a consegna hè imminente.
  • bassa temperatura di u corpu: A temperatura di u vostru corpu scende sottu à 39 ° C prima di parturisce.

a nascita

I misgi tendenu à avè i so gattini senza difficultà. Dopu à l'espulsione di u plug mucus, minuti o ore ponu passà prima chì u primu cucciolu esca. Tuttavia, ùn hè inutile preparà u numeru di telefonu di u veterinariu d'urgenza se avete decisu chì anderete à parturisce in casa. Duvete ancu sapè chì fà per aiutà u ghjattu à parturisce.

U mamma aiuta i cuccioli per esce, liccalli è eliminà i resti di sangue è di placenta. Cù i vostri denti tagliate u cordone umbilicale di ogni cucciolu.

di solitu passanu parechji minuti trà un cucciolu chì parte è u prossimu, ma pò accade chì iscinu tutti in fila. In questu casu è se osservate chì a mamma hè assai stanca è ùn pò micca piglià cura di tutti i cuccioli, pudete aiutà. Cù un asciugamanu umidu, pulite u cucciolu cù carezze dolce. Hè megliu per a mamma di taglià u so curdone, ma sì nò, a pò fà ligendu dui cordi in dui punti nantu à u cordone ombelicale, separati da u ventre di u criaturu, è tagliendu cun cura cù e forbici disinfettate.

Dopu chì tutti i cuccioli sò partuti, u ghjattu espulserà a placenta. S'ellu ùn hè micca, pò causà una infezzione. Quandu hè espulsu, u ghjattu u manghjarà, hè normale è porta ancu assai più nutrienti dopu à avè parturitu.

qualchì volta un misgiu pò piglià una notte sana per fà nasce tutti i so cuccioli. L'ore ponu passà trà l'unu è l'altru. Hè megliu se a lasciate sola durante queste ore è di tantu in tantu pudete cuntrullà per vede se tuttu va bè.

Se dopu a notte o tutta a ghjurnata vedi chì ci hè sempre un cucciolu dentru, ma pare ch'ella abbia appena parturitu, andate cun ella à u veterinariu. A volte ponu dà nascita à cuccioli morti è ponu piglià u tempu per espelleli.

Immagine: Riproduzione / @ EuDavidThomaz

i cuccioli

Quandu i cuccioli nascenu cercanu i petti di a so mamma per i so primu manghjà. Se hè presente, pudete riunisce per infermiera. Hè megliu chì in ste prime ore ùn pigliate micca i cuccioli, ùn pigliate foto o li muvianu. Averete u tempu di ghjucà cun elli quand'elli eranu più vechji, pensate chì u misgiu li puderia ricusà.

I primi pasti sò assai impurtanti, chì a femina in i ghjorni dopu à a nascita pruduce u calostru, un latte speziale pienu di nutrienti è anticorpi chì pruteggerà i cuccioli.

parechji misgi ponu diventà scruccunatu si qualchissia tocca i vostri cuccioli. Cun voi, u vostru cumpagnu umanu hè nurmale per sentesi cunfortu ma hè megliu chì e persone chì visitanu o chì ùn cunnoscenu micca u misgiu ùn piglinu nè entrinu in u spaziu di u misgiu durante i primi ghjorni.

A relazione chì avete cù u vostru misgiu serà rinfurzata durante sti ghjorni. I misgi sò eccellenti mamme è puderanu gode di ellu è di i cuccioli in pochi ghjorni.

i cuccioli à a nascita ùn pò micca vede o sente, sò assai dilicati è ùn si alluntaneranu micca di a mamma è di i fratelli per tene u caldu. À partesi da a prima settimana di vita o da una settimana è mezu, anu da cumincià à apre l'ochji. A vostra vista migliurà gradualmente è da 10 settimane puderete vede perfettamente.

U ghjattu serà incaricatu di curà i cuccioli, basta à cunfirmà chì tuttu va bè. In qualchi settimane averete i vostri cuccioli chì correnu per a casa è cuminceranu à svezzà da 3 settimane di età.

A cura particulare di a mamma

manghjà

Durante a gravidanza, i misgi devenu mantene un dieta equilibrata identicu à u restu di l'annu ma aumentendu alcuni 25-35% a so quantità sopratuttu da a mità di a gravidanza. Ci sò e razioni specifiche per i misgi incinta chì vi daranu i nutrienti necessarii. Hè cunsigliatu di avè sempre alimenti dispunibuli perchè, in certe fasi di a gravidanza, tendenu à manghjà pocu o vomità.

Durante u periodu di lattazioni u valore di calorie, proteine ​​è calciu deve esse più altu. I misgi immagazzinanu una quantità di grassu chì serà adupratu dopu à dà nascita à allattà i so gattini. Durante questu periodu pudete dà supplementi di vitamina. Verificate cù u vostru veterinariu per sapè quale hè u megliu.

U svezzu si ferà circa 3 settimane dopu à a nascita di i cuccioli.

Deworming

A desparasita hè assai impurtante per tutta a vita di u vostru misgiu ma soprattuttu durante a gravidanza. Duvete assicurassi chì u vostru misgiu sia liberu di parassiti interni è esterni. S'ellu ùn hè micca u casu, cumplicazioni ponu accade durante a gravidanza è l'infezzione di cuccioli à a nascita. In un gattu zitellu, i parassiti interni ponu esse assai periculosi per a so salute.

Se vulete sapè più nantu à u tema, verificate u nostru articulu nantu à a parassita in i misgi è scopre cumu prutege u vostru misgiu da i parassiti.

Se vulete leghje più articuli simili à Gravidanza di i misgi, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di gravidanza.