Cumu accatastà u ghjattu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 16 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
600+ ЧЕЛОВЕК/ получили Вашу ПОМОЩЬ Друзья/ 24 марта Одесса
Video: 600+ ЧЕЛОВЕК/ получили Вашу ПОМОЩЬ Друзья/ 24 марта Одесса

Cuntenutu

Mentre questu pò sembra impossibile, a maiò parte di i pruprietari di animali ùn sanu micca cumu accarezzà un gattu. Parechji sò suspresi di truvà chì u so felinu reagisce "inaspettatamente", cù un morsu o un graffiu ghjustu à mezu à una sessione rilassante. Tuttavia, parechji sò stati prevenuti senza capì.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi spiegheremu cumu accatastà u ghjattu adeguatamente, positivamente è sicuramente. Parleremu di e zone di corpu preferite di u gattu, di u linguaghju di u corpu di u gattu è di cume fà una sessione currettamente, fendu sempre attenzione à u benessere di l'animali. Continuate à leghje!

Cumu accatastà u ghjattu

U ghjattu domesticu (Felis sylvestris catus) hè, cum'è l'altri misgi salvatichi, un animale solu. Tuttavia, a domesticazione hà prumuvutu notevolmente u cumpurtamentu suciale di sta spezia. Questu significa chì un gattu pò esse più o menu tullerente, secondu a so genetica, socializazione è sperienze vissute.


Hè ancu impurtante di sapè chì i misgi ùn mi piace micca a manipulazione eccessiva. Dunque, amparà à interpretà a lingua felina hè di primura se vulete cunnosce megliu u vostru gattu, identificà a so soglia di tolleranza è avè aspettative adeguate quandu ci si riferisce.

Alcuni segni chì un gattu hè felice sò:

  • postura di u corpu rilassatu
  • arechje alzate
  • Coda è testa in sù
  • marchjà sicuru
  • Coda "vibrante"

Identificendu queste posture di u corpu, sapete chì u vostru gattu hè rilassatu, ricettivu è prontu esse accarizzatu. Tuttavia, duvete ancu furnisce fiducia offrenduli un ambiente rilassatu aduprendu un tonu altu è dolce di voce o piglià approcci lenti è prugressivi.

In listessu modu, serà essenziale lascia u ghjattu piglià l'iniziativa cumincià una sessione di cuddling. Attenti à u linguaghju di u vostru corpu per i segni pussibuli di dispiacè, è lasciate andà u ghjattu ogni volta chì vole, vale à dì decide quandu duverà finisce a sessione di carizzi. mai esagerà, è rispettate sempre i vostri limiti.


induve accarizzà u ghjattu

Avà chì cunniscite alcuni basi, vi spiegheremu cumu accarezzà un gattu currettamente, mostrendu ciò chì sò e zone preferite di u corpu di u felinu. Ancu cusì, duvete riservà u tempu ogni ghjornu per cunnosce megliu u vostru misgiu, postu chì ognunu hà e so preferenze.

cumincià à offre carezze longhe è dolci è in direzzione di u pelu, mai contru ad elli. L'ideal hè di andà sempre in a listessa direzzione è evità di pattighjà, di colpisce o di sprime, ancu sì l'intenzione hè bona. In queste prime poche sessioni, duvete esse u più curatu è affettuosu pussibule.

duvete principià da u capu, "pettinendu" a cima di a testa è a volta di u collu cù i ditti. Pudete ancu massà a regione alta è media di u daretu, cuminciendu cù e scapule è finendu vicinu à e vertebre toraciche. In listessu modu, pudete grattà delicatamente e vostre guance è a parte inferiore di u to mentone, ancu se queste zone ponu esse riservate solu per quelli più vicini à u gattu.


Evite di accarizzà u ventre, a coda, e ghjambe o e zampette. Di solitu ùn li piacenu micca queste zone, è puderete nutà segni di disgrazia quandu li tocchi. Se ignorate questi segni, u vostru gattu pò cumincià à aumentà l'intensità di l'avvertimenti attraversu un graffiu o un morsu.

Alcuni segni di un ghjattu arrabiatu sò:

  • postura corpu tensa
  • arechje cascate in daretu
  • coda alzata
  • Coda chì culpisce
  • coda chì si move troppu prestu
  • muvimenti veloci
  • stemma setu
  • corpu arcuatu
  • coda intricata
  • Bocca aperta
  • sbuffa
  • grugnuleghja

Se vedi unu di i segni sopra menzionati, ferma subitu. Tuttavia, hè impurtante tene à mente chì ùn hè mai cunsigliatu per u ghjattu di ghjunghje à u puntu di mustrà sti segni. Dunque, l'ideale hè chì identificate gradualmente ciò chì hè u limitu di toleranza di u misgiu è ùn circate mai di superallu.

In e vostre sessioni di cuddling, pruvate sempre à furnisce un sperienza pusitiva, attentu assai à u benessere di u misgiu è à u linguaghju di u corpu.

Cumu accatastà u ghjattu per chì dormi

Parechje persone si dumandanu cumu accarezzà un gattinu per ellu rilassassi è addurmintassi tranquillamente. Hè impurtante di ricurdà chì dorme hè una di l'abitudini più impurtanti per i felini, in particulare in i primi stadii di a vita, cume l'apprendimentu è u benessere adatti dipendenu da questu.

Per rilassà un gattu è mette lu in sonnu, l'ideale hè di fà lu sopra. carezze longhe è dolce. Inoltre, duvete piglià pause per chì u corpu ùn sia più stimulatu è pò cumincià à ripusà, finu à infine piantà. U calore, u silenziu o a musica dolce sò ancu fundamentali per u ghjattu per addurmintassi.

Cumu accarezzà un ghjattu scittish

Parechje persone si dumandanu cumu fà un gattu si lascia accarezzà. Tuttavia, cum'è menzionatu sopra, una di e chjave per fà sta rutina pusitiva è rispettosa hè di permette à u felinu stessu di principià è finì.

Ùn duverete mai castigà o rimpruverà un gattu chì ùn vole micca esse accarezzatu. In fattu, se avete chì u vostru misgiu hè menu accarezzatu, aggressivu, spaventatu, o chì rifiuta di esse trattatu, pudete suspettà chì ci hè un prublema di stress.

Ùn duvete ancu micca toccà u ghjattu quandu hè rilassatu, addurmintatu o distrattu, perchè quandu u ghjattu ùn vole micca esse accarezzatu è u forzemu, creemu una situazione stressante inutile. Inoltre, ùn fate micca movimenti bruschi o ritirate a vostra manu di colpu.

In i misgi timidi, schittish o aggressivi, a manipulazione deve esse sempre dolce, positiva è graduale. Evite e "zone senza andà" è aduprate un rinforzu pusitivu per rende a situazione pusitiva. Per questu, pudete rinfurzà cù a vostra voce, attraversu un "assai bonu" o offerta trattà per i misgi.

In casi più severi, pò esse necessariu di cunsultà cù u veterinariu per e linee guida di gestione è l'opzione di aduprà feromoni tranquilizanti per migliurà u benessere di u felinu in casa. Hè impurtante di enfatizà chì u stress, soprattuttu quandu si parla di stress crònicu, pò ancu influenzà a salute di l'individuu.

Cumu accatastà un gattu randagiu

Per principià, duvemu fà una sfarenza trà i dui tippi di "misgi stragi" chì esistenu: u misgi salvatichi (chì ùn anu mai socializatu cù l'omu) è u misgi abbandunati (chì una volta appartenia à una famiglia). I primi ùn accetteranu mai a coesistenza è u cuntattu cù a ghjente, mentre chì i secondi ponu ghjunghje à relassi in modu pusitivu.

cumincià à lascià u misgiu puzza a to manu per identificàvi è cusì sentitevi più comodi in a vostra presenza. S'ellu ùn mostra micca interessu, ùn furzate micca a situazione è cercate un momentu più favorevule per ligà cun ellu. Di novu, fate attenzione à u vostru linguaghju di u corpu.

Se vedi segni pusitivi, per esempiu, chì u ghjattu si sfrega contr'à voi o richiede a vostra attenzione, pudete pruvà à accarizzallu prudenza, dulcezza è muvimenti lenti. In listessu modu, fate attenzione sì avvistate una ligna ronronella, cume mentre di solitu hè un segnu di benessere è piacè, pò ancu significà chì u ghjattu ùn hè micca cumpletamente cunfortu.

Benefici di Petting Cats

Per finisce st'articulu nantu à accarezzà un gattu, duvemu mintuvà i numerosi vantaghji di ligà cun è accarezzà un felinu. Sicondu parechji studii[1][2][3], accarizzà un gattu affetta positivamente u nostru statu di salute, riduce u risicu di attaccu di core di 30%.

In listessu modu, l'impattu nantu à i nostri corpi hè stupendu. E persone chì curanu di modu regulare i misgi dicenu chì cumunicanu megliu, sò più attenti è sò più impegnati. Dicenu ancu chì affetta l'umore è riduce l'ansietà.

Dunque ci sò parechje ragioni perchè duvemu accarezzà i nostri misgi, sia per u nostru benessere sia per u so. Fate puru què? Sparte a vostra sperienza cun noi.

Se vulete leghje più articuli simili à Cumu accatastà u ghjattu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.