U ghjattu vomita dopu avè manghjatu - chì pò esse?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
U ghjattu vomita dopu avè manghjatu - chì pò esse? - Animali
U ghjattu vomita dopu avè manghjatu - chì pò esse? - Animali

Cuntenutu

Di tantu in tantu, i guardiani scontranu stu prublema assai ricurrente, chì vomita in i misgi. U vomitu pò esse ligatu à fattori di salute più gravi è à altri chì ùn sò micca cusì seri, postu chì dipenderà da u livellu è a frequenza di vomitu, e cundizioni generali di u misgiu, è una cundizione clinica chì, investigata in più da un prufessiunale, contribuisce à migliurà accertendu a vera causa di u vomitu.

Prima, hè necessariu determinà se u vomitu hè dovutu à una malattia, in quale casu hè un sintimu di un prublema di salute più seriu. Or, se u vomitu vene da una rigurgitazione chì di solitu ùn comporta alcun sforzu fisicu postu chì hè una cuntrazione passiva è u ghjattu vomita manghjà indigestitu o saliva pocu dopu avè ingeritu l'alimentu. Cuntinuate cù l'Espertu Animale per scopre perchè u vostru misgiu vomita dopu avè manghjatu razione.


Gattu cù rigurgitatu o vomitu?

A volte, subitu dopu avè manghjatu o ancu qualchì ora dopu avè manghjatu l'alimentu, i misgi ponu vomità quasi tuttu l'alimentu chì manghjanu è questu pò esse dovutu à regurgitazioni, chì hè l'attu di mette l'alimentu fora, qualchì volta, mischiatu cù saliva è mucus, per via di reflux. Perchè a rigurgitazione hè un riflessu passivu, in u quale ùn ci hè micca cuntrazione di i musculi addominali, è l'alimentu micca digeritu vene da l'esofago. Hè u vomitu stessu, hè quandu l'alimentu vene da l'internu di u stomacu o di l'intestinu tenue, ci hè una sensazione di nausea, cun a cuntrazione di i musculi addominali per spinghje l'alimentu fora, in quale casu l'alimentu ùn pò ancu esse digeritu per avè ghjustu intrutu in u stomacu o in parte digeritu.


À palle di pelliccia, furmatu in u stomacu, è chì di solitu sò più cumuni in i misgi cù cappotti mediani o lunghi, ùn hè micca ligatu à a rigurgitazione alimentaria è hè un prucessu nurmale, basta chì ùn sia micca frequente, chì u ghjattu stessu hà a capacità di furzà u vomitu attraversu cuntrazzioni addominali solu per mette ste sfere di capelli fora, chì ùn ponu micca esse digerite. Ci hè parechji cunsiglii per impedisce a furmazione di queste palle, leghjite u nostru articulu nantu à questa materia.

Cause per Regurgitation Cat

Se l'episodi sò frequenti, è accadenu ogni ghjornu o parechje volte à u ghjornu, hè necessariu investigà se u vostru misgiu ùn hà più prublemi di salute gravi, cum'è malatie o ferite chì affettanu u esofago, o ancu ostruzzioni in l'esofago, chì rendenu inghjuttibile impossibile. O, se u ghjattu vomita verde, giallu o biancastru, hè necessariu investigà s'ellu ùn ci hè nisuna malatia grave in u stomacu o in l'intestinu chì rende impossibile digerisce l'alimentu, soprattuttu se u vomitu hè assuciatu à a perdita di pesu di l'animale.


Dopu avè verificatu chì l'animali hè in bona salute è l'episodi di vomitu continuanu à accade, u vostru gattu pò avè prublema di reflux, parechje volte, per esse manghjà troppu prestu. Generalmente, quandu ci sò dui o più misgi in l'ambiente, unu d'elli pò esse più propensi à a cumpetizione per l'alimentariu, è questu hè istintivu. I misgi ùn anu micca l'abitudine di masticà cibu, allora inghjuttenu tutta a crocchetta è quand'elli facenu troppu prestu ingerenu ancu una quantità più grande di bolle d'aria. Queste bolle d'aria in u stomacu aumentanu a probabilità di reflux, è cù l'aria, u gattu regurgita l'alimentu micca digeritu.

A transizione di l'alimentu troppu rapidamente pò ancu aumentà a probabilità di rigurgitazione.

Inoltre, vi ramintemu chì ci sò una quantità di alimenti pruibiti per i misgi, chì ponu causà vomitu, diarrea ecc. In particulare prudutti casgili, dolci, ecc.

Vomitu di u ghjattu - chì fà?

Parechji tutori si dumandanu "u mo misgiu vomita, chì possu fà?". Pudete pruvà à offre u manghjà in porzioni più chjuche parechje volte à u ghjornu è monitorà s'ellu ci hè una diminuzione in a frequenza di l'episodi.

È quandu cambiate l'alimentu di u vostru misgiu à una marca diversa di alimentu, a transizione deve esse fatta gradualmente. Tuttavia, cunsultate sempre u vostru veterinariu prima di cambià l'alimentu di u vostru gattinu.

Una altra soluzione seria d'investisce in un alimentatore specificu per l'animali chì anu stu tipu di prublema. Invece di aduprà teghje prufonde è chjuche, sceglite teghje piatte, larghe è più grande. Questu ferà chì u ghjattu piglia più tempu da manghjà, diminuendu l'ingressu d'aria. Oghje, in u mercatu di l'animali, ci sò alimentatori specializati chì imitanu l'ostaculi durante i pasti per precisamente stu scopu.