U ghjattu ùn pò micca marchjà ghjustu: Cause è Soluzioni

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
U ghjattu ùn pò micca marchjà ghjustu: Cause è Soluzioni - Animali
U ghjattu ùn pò micca marchjà ghjustu: Cause è Soluzioni - Animali

Cuntenutu

In questu articulu PeritoAnimal, parleremu di e cause più cumuni chì ponu spiegà perchè u ghjattu ùn pò marchjà bè. Ancu se e cause chì causanu sta difficultà ùn sò micca sempre gravi, hè di solitu necessariu andà à u veterinariu per pudè prescrive u trattamentu u più adattu dopu avè scupertu a causa chì impedisce à u misgiu di marchjà bè.

Videremu chì a ricuperazione pò necessità qualchì volta di chirurgia, ghjè per quessa chì a cunsultazione veterinaria hè cusì impurtante. In questu modu, se u vostru misgiu cammina stranu o incapace di marchjà, ùn esitate micca à visità u specialistu.

gattu cù debbulezza di a gamba

Prima di cumincià à spiegà i motivi per i quali u ghjattu hà una debbulezza di e gambe, duvete fà attenzione à e caratteristiche di sta compromissione. Un ghjattu pò soffre di paralisi quand'ellu ferma di marchjà cumpletamente. Stu prublema, più cumunu in e zampe di daretu, li impedisce cumpletamente di movesi. Dunque, u ghjattu ùn pò micca marchjà o alzassi.


Altre volte, u ghjattu pò ùn esse capace di marchjà perchè e to ghjambe fiascanu, chì hè ancu più cumunu nantu à e zampe di daretu. In questi casi noterete debolezza. U misgiu riesce à alzassi ma casca è ùn pò move. Certe volte pò ancu marchjà ma cù muvimenti strani, alzendu e so gambe in modu anormale o muvendusi in cerchi. Altre volte, a difficultà à marchjà si face perchè u ghjattu hà tremuli, tic o cunvulsioni tuttu u corpu.

Cause di u gattu cù a paralisi di e gambe posteriori

Una scappata, un impattu, un attaccu di cane, o una caduta da una grande altezza pò fà chì u ghjattu ùn sia micca capace di marchjà drittu. Questu accade quandu ci hè un participazione spinali, cusì chì a cumunicazione nervosa cù e gambe hè interrotta è diventanu immubiliate. Inoltre, questi traumi ponu causà ferite più gravi, chì necessitanu una visita urgente à u veterinariu, sempre trattendu l'animali cù cura.


In generale, quandu si tratta di paralisi traumatica, l'animale tende à circà à movesi cù e so ghjambe intaccate, trascinendu quelli chì sò colpiti. Per questa mutivu, pudete nutà chì u ghjattu trascina e so zampe di daretu o di fronte. È sì tutti i membri sò stati danneggiati, ovviamente ùn si move micca.

Una radiografia o una MRI pò furnisce infurmazioni nantu à u statu di a spina. U pronosticu dipenderà da i danni, a medicazione, a riabilitazione o a chirurgia pò esse necessaria. U ghjattu pò ripiglià o avè sequele. Per prevene questu, duvete impedisce à u misgiu d'avè un accessu senza surveglianza à l'esternu è installà zanzariere nantu à e finestre per ùn cascà.

D'altra parte, u cardiomiopatiaipertròficu pò ancu causà paralisi in e zampe di u ghjattu, in particulare i quarti posteriori è a coda, perchè u sistema cardiovascolare fiasca è di conseguenza diminuisce u flussu di sangue versu queste zone.


Cause di u gattu sbilanciatu quandu si cammina

Ci hè parechje cause quandu un ghjattu ùn pò marchjà per via di a debbulezza di e so piume, a più cumuna in e so zampe di daretu. In u casu di i misgi più vechji pudete nutà chì smettenu di scalà altezze, ancu s'elli sò chjuchi. Questu pò esse un segnu di dulore per via di qualchì prucessu degenerativu, cum'è l'artrosi.Inoltre, i misgi chì si sò recuperati da malatie cum'è a panleucopenia ponu avè sequelle neurologiche chì influenzanu a locomozione. Si tratta di misgi chì ùn marchjanu micca cumpletamente dritti, alzanu e gambe esageratamente per fà un passu, perden u so equilibriu facilmente o manifestanu incoordinazione trà e gambe. Stu dannu pò esse irreversibile, ma ùn ti impedisce micca di fà una vita normale.

U sindrome vestibulare hè un disordine neurologicu chì produce sintomi cum'è inclinazione di a testa, camminendu in cerchi, nistagmus (muvimenti cuntinui di l'ochji), strabismu o atassia, chì produce l'incoordinazione chì impedisce a locomozione di u ghjattu. Stu sindromu pò esse causatu da traumi, otite, malatie infettive, ecc. A soluzione hè un bon esame neurologicu chì permette di identificà a causa. Pò esse guaritu, ma certi misgi anu a testa inclinata cum'è una ferita permanente.

Infine, a mancanza di equilibriu pò ancu esse ghjustificata da u sviluppu di a infezzione di l'arechjaDi novu, visità u specialistu hè ubligatoriu.

Gattu sticchitu è ​​falendu, chì pò esse?

Certe volte u misgiu ùn pò marchjà perchè hà persu u cuntrollu di u so corpu, avendu cunvulsioni, tremuli o tic, qualchì volta accumpagnatu da altri sintomi. Stu quadru currisponde di solitu à a avvelenamentu è richiede aiutu veterinariu immediatu. A pronostica dipenderà da a sustanza chì u ghjattu hè entratu in cuntattu, u tempu di cuntattu è a dimensione di u ghjattu.

Per evità i spaventi, bisogna assicurà chì l'ambiente chì offre à u vostru misgiu di esse sicuru, evitendu l'accessu à sustanzi o piante putenzialmente tossichi. Una grande attenzione deve esse pigliata cù i prudutti antiparasitichi di i cani chì includenu ingredienti attivi chì sò tossichi per i misgi.

Se sapete a sustanza chì hà avvelenatu u vostru gattu, duvete infurmà u vostru veterinariu. Cù u terapia fluida è medicazione, hè pussibule di ricuperà u ghjattu senza sequelae, ancu se u pronosticu hè riservatu. Per più infurmazione, ùn esitate micca à cunsultà u nostru articulu nantu à l'avvelenamentu di i misgi.

U mo misgiu ùn pò marchjà bè, pò esse una ferita?

Calchì volta u ghjattu ùn pò marchjà drittu o marchja cù difficultà per via di una ferita, di solitu in a zampa. Dunque, se suspettate qualchì dannu lucalizatu, fintantu chì u ghjattu ùn hà micca avutu un accidente è ùn hà più sintomi, duvete esaminà bè e dite, unghie è pasticci di e zampe. Se truvate una ferita, duvete avvisà u vostru veterinariu.

Impedisce à u misgiu di pisà nantu à superfici calde è di mantene e gripe ben mantenute pò minimizà sti prublemi. In listessu modu, stabilisce una rutina per verificà u statu di queste zone aiuta à identificà rapidamente ogni ferita, evitendu chì sia infettata è chì u quadru clinicu aggravi.

Altre cause per un gattu cù difficultà à marchjà

Se e gambe di daretu o di davanti di u vostru misgiu fiascanu è nisuna di e cause sopra riprisentate currisponde à a vostra cundizione, siate cuscenti chì ci sò parechje altre ragioni per chì sta cundizione sia un sintomu. Dunque, enfatizemu l'impurtanza di circà u veterinariu u più prestu pussibule chì pudete affruntà una situazione grave di stinimentu, trombosi, ernia discu, displasia di l'anca o un pussibule diabete.

In tutti i casi sopra riportati, hè necessaria una intervenzione veterinaria, altrimenti a vita di l'animali pò esse seriamente compromessa. Allora se vi dumandate chì fà se e gambe di u vostru gattu fiascanu o ùn pò camminà, a prima cosa chì vi raccomandemu hè di verificà eventuali lesioni esterne. Dopu, visitate u specialistu cù tutte l'infurmazioni raccolte per facilità u diagnosticu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.