Caratteristiche di i misgi gialli

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Il racconto giallo
Video: Il racconto giallo

Cuntenutu

I misgi anu una bellezza innegabile. Qualcosa di assai interessante nantu à i misgi domestici sò e diverse combinazioni di culori pussibuli. Dentru a listessa littera pudemu truvà gatti cù varietà di culori sfarenti, ch'elli sianu mongrelli o micca.

Unu di i culori più apprezzati da i patroni di ghjatti hè giallu o aranciu. Sì avete unu di questi misgi è vulete cunnosce u caratteristiche di u ghjattu giallu, cuntene à leghje st'articulu PeritoAnimal chì vi ferà sapè tuttu di i misgi aranci.

Chì razza sò i misgi gialli?

I culori di i misgi ùn definiscenu micca a so razza. Per questa ragione, a dumanda "Chì razza sò i misgi gialli?" ùn hà tantu sensu è PeritoAnimal spiegherà perchè.


Ciò chì definisce una corsa sò i caratteristiche fisiulogichi è genetichi, determinatu da un mudellu. I culori di i misgi sò definiti da e cundizioni genetiche è in a listessa razza ci ponu esse misgi di culori sfarenti. Micca tutti i misgi di listessu culore sò di listessa razza. Per esempiu, micca tutti i misgi bianchi sò persiani. Ci sò parechji mutti chì sò bianchi ancu.

cumpurtamentu di i misgi gialli

Ùn ci hè ancu micca studii scientifichi chì dimustranu chì ci hè una influenza di u culore di u misgiu nantu à u so cumpurtamentu è a so persunalità. Tuttavia, alcune persone credenu chì u culore di i misgi influenza a so persunalità.

In quantu à u cumpurtamentu di i misgi gialli, i tutori li riferiscenu cum'è estremamente simpaticu è affettuosu. Sì avete unu di questi misgi è u descrivi cum'è dolce è ancu un pocu pigru, sapete chì ùn site micca l'unicu. In u 1973, George Ware, pruprietariu di un centru di misgi, hà stabilitu una teoria in quantu à e personalità di i misgi secondu u so culore. George Ware hà descrittu i gattini gialli o aranci cum'è "Rilassati finu à u puntu di esse pigri. Li piaci à esse cuddati ma ùn li piace micca esse abbracciati o abbracciati".


Ogni misgiu hà a so propria parsunalità è parechji sperti credenu chì a parsunalità secondu u culore hè solu un stereotipu. Un esempiu eccellente di stu stereotipu di u gattu aranciu pigru hè Garfield. Quale hè chì ùn cunnosce micca u gattu aranciu, u tossicodipendente è l'amante di a televisione?

In u studiu di Mikel Delgado et al., Da u Dipartimentu di Psiculugia di l'Università di California, publicatu in a rivista Anthrozoos, i participanti anu trovu i misgi aranci più amichevuli cà l'altri culori.[1]. Tuttavia, ùn ci hè nisuna spiegazione scientifica per questa relazione è l'autori sustenenu chì stu fattu pò esse influenzatu da idee rinfurzate da a cultura pupulare è i media. Ciò chì hè sicuru hè chì questi misgi sò assai più prestu aduttatu cà i misgi d'altri culori in rifugi d'animali[2].


misgi gialli brinduli

Ci sò parechji culori assai sfarenti dentru u culore giallu in i misgi. Da un beige più dolce, passendu per bicolore giallu è biancu, aranciu è ancu guasi rossu. A culurazione a più cumuna hè quella di i misgi gialli brinduli, cunnisciuti ancu cum'è "tabby aranciu".

Ogni masciu gattu giallu o aranciu hè maschile?

Parechje persone credenu chì tutti i misgi gialli o aranci sò masci. Tuttavia, questu hè solu un mitu. Ancu se a probabilità chì un misgiu aranciu sia maschile hè più alta, unu in trè gatti aranci sò femine. U genu chì produce u culore aranciu si trova annantu à u cromusoma X. I misgi femini anu dui cromusomi X è, per questa ragione, per sprime u culore aranciu anu bisognu d'avè i dui cromusomi X cun questu gene. D’altronde, i masci anu solu bisognu di avè u so cromusomu X cù quellu gene, postu chì anu cromusomi XY.

Hè per questi mutivi genetichi chì solu e femine ponu esse tricolore, chì dui cromusomi X sò necessarii per chì a culurazione sia tricolore. Leghjite u nostru articulu per quessa chì i misgi tricolori sò femine per capisce megliu ste cumbinazioni genetiche.

Gatti gialli - chì significatu ci vole?

Cum'è cù i misgi neri, ci ne sò mitiassuciatu à i misgi gialli. Tuttavia, i misgi gialli sò generalmente associati à situazioni o fatti pusitivi.

Alcune persone credenu chì i misgi gialli portanu assai. Altri credenu chì dà bona furtuna è prutezzione.

Ci n’hè unu vechju racontu chì dice chì una notte Ghjesù, chì era sempre un zitellu, ùn pudia dorme è un gattu giallu brindle s'avvicinò da ellu, s'hè arricchitu è ​​hà cuminciatu à ronrone. À Ghjesù li piacia tantu u misgiu chì Maria, a so mamma, basgiò u gattinu in fronte è u ringrazia d'avè curatu u so criaturu Ghjesù chì ùn pudia dorme, prutegendulu. Issu basgiu hà lasciatu un segnu "M" in fronte à u gattinu. Ch'ellu sia veru o micca stu mitu, ciò chì hè sicuru hè chì a "M" in fronte hè una caratteristica assai cumuna in i gattini aranci.

Hè impurtante di enfatizà chì ogni ghjattu hà a so propria personalità, indipendentemente da u so culore. Se vulete chì u vostru gattinu sia amichevule, calmu è affettuosu, hè impurtante chì fate una socializazione curretta cum'è cucciolu. In questu modu uttene u vostru animali domestici per esse sucievuli sia cù e persone sia cù l'animali di altre spezie.

Se avete recentemente adottatu un gattinu aranciu, date un'occhiata à u nostru articulu cù nomi per i misgi aranci.