Gattu cù l'ochju bianchicciu - Cause è trattamenti

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Gattu cù l'ochju bianchicciu - Cause è trattamenti - Animali
Gattu cù l'ochju bianchicciu - Cause è trattamenti - Animali

Cuntenutu

L'ochju hè unu di l'Organi i più sensibili è impurtanti organi di un animale domesticu. I tutori felini sò spessu preoccupati perchè ùn sò micca sicuri se u so migliore amicu, chì hà certe anomalie, ne hà unu o micca. malatia di l'ochji.

Unu di i sintomi i più cumuni prisenti in sfarenti prublemi oculari hè l'apparizione di una tacca o "tela bianca" in l'ochju. Cusì, l'ochju bianchicciu in i misgi ùn hè micca una malattia in sè, hè un sintomu chì mostra chì l'animali soffre di qualchì patulugia o prublema. Sè avete rimarcatu chì u vostru misgiu hà un gattivu ochju è chì avvidite stu tippu di nebbia, leghjite attentamente st'articulu da PeritoAnimal chì parleremu gattu cù l'ochju bianchicciu, e so cause è e suluzione pussibule. Tuttavia, ricordate chì tali soluzioni devenu sempre esse fatte da un veterinariu.


glaucoma in i misgi

U Glaucoma si riferisce à un inseme di patulugie chì causanu a aumentu di pressione intraoculare (IOP) accumpagnatu da una degenerazione progressiva di u nervu otticu in l'ochju affettu. In questa patologia, a dinamica di l'umore acquoso hè influenzata da una varietà di cause, in modo chì u so drenaggiu sia riduttu, ciò chì provoca a so cumulazione in a camera anteriore di u globu oculare è dà un aumentu di IOP.

U glaucoma felinu cum'è malattia primaria hè pocu cumunu, essendu u sindromu di misdirezzione acquosa (SDIHA) a so causa principale. Hè carattarizatu da l'umore acquoso chì entra in u corpu vitrosu per mezu di piccule lacrime nantu à a so superficia anteriore, accumulendu in modi diversi (diffusi o in picculi spazi o trà u vitrore posteriore è a retina), spiazzendu a lente versu l'iris è, infine, ostruendu u drenu di l'umuri acquoso. Hè una malatìa chì tocca i misgi di medità è vechjaia cù una media di 12 anni. E femine tendenu à esse e più tocche.


O glaucoma secundariu hè a forma di presentazione a più frequente, di solitu assuciata cun uveite cronica prima, seguitata da neoplasmi intraoculari è di uveite traumatica in relazione cù lesioni graffiate, dunque hè assai impurtante di monitorà i felini per prevene l'evoluzione glaucomatosa.

I sintomi

Siccomu a so evoluzione hè insidiosa è lenta, i segni clinichi sò assai suttili, per i quali l'anamnesi è l'esame fisicu sò assai impurtanti. Quelli chì sò evidenti in prima istanza sò i segni di uveite, in modu chì si osserva rossu, dulore è sensibilità à a luce. I sintomi chì portanu à u suspettu di u dolore cronicu si stabiliscenu progressivamente, cume cambiamenti di comportamentu, bufali (aumentu patologicu di a dimensione di l'ochji), anisocoria (pupulari asimmetrici) è a congestione oculare, chì hè un segnu di povera prognosi. Certamente, tuttu què si traduce in rimarcà chì u ghjattu hà un ochju bianchicciu, cù scarica è infiammazione.


U diagnosticu include l'esaminazione di u fundu di l'ochju è, principalmente, a misurazione di a pressione intraoculare, è hè di primura di fà lu in entrambi l'ochji.

Trattamentu

Cum'è cù tutte e malatie, dipenderà da a causa è duveria sempre esse applicata da u veterinariu. Ci hè una larga varietà di trattamenti medichi chì a facenu più faciule. drenaggiu d'umore acquoso, cume inibitori di anidrasi carbonica, beta-bloccanti, colinergici, ecc., chì in certi casi ponu esse cumbinati tra di elli. Se ùn ci hè micca miglioramentu clinicu, sceglemu di fà trattamentu chirurgicu.

Un altru articulu chì vi puderia interessà hè questu nantu à u ghjattu cù l'ochji rossi.

Cataratta

A cataratta si verifica quandu a lente (lente chì permette à l'uggetti di focalizassi) perde a so trasparenza parzialmente o cumpletamente è, dunque, s'ellu ùn hè trattata à tempu pò causà cecità in l'ochju affettatu. Hè un prublema assai cumunu in i misgi anziani è hà parechje cause, a principale hè a degenerazione senile di a lente causata da un prucessu di degenerazione è dessiccazione. Pò esse ancu ereditaria o congenita, ancu s'ellu hè assai pocu frequente. In listessu modu, e malatie sistemiche cum'è u diabete o l'ipocalcemia, traumi, uveite cronica, tossine è / o ulcere ponu ancu causà l'apparizione di cataratta in i misgi.

I sintomi

A prima evidenza hè chì u ghjattu hà un ochju bianchicciu, cum'è s'ellu avia un tacca grisgia, cù chì u diagnosticu pò esse stabilitu da una semplice ispezzione. In certi casi, quandu solu un ochju hè influenzatu, u felinu ùn mostra micca segni di visione alterata, ma ùn hè micca u più frequente. L'altri sintomi sò:

  • Cammina lenta
  • inciampendu nantu à l'ogetti
  • Ochji insolitamente umidi

A diversità di u casu precedente, l'ochju cumpletamente bianchicciu ùn hè micca osservatu quì, ma a tacca pò esse più o menu grande.

Trattamentu

Ancu se pò esse diagnosticatu da ispezione in certi casi, un esame oculare cumpletu deve sempre esse effettuatu per identificà u gradu di perdita di vista. U trattamentu definitivu per a cataratta hè u resezione chirurgica di a lente, tuttavia, l'applicazione di gocce antiinfiammatorie pò causà un miglioramentu sintomaticu.

clamidiosi felina

Questa hè un'altra causa di l'ochju bianchicciu in i misgi è hè causata da batteriu chlamydia felis, chì tocca soprattuttu i misgi domestichi è si trasmette facilmente trà di elli cù un periodu d'incubazione di 3 à 10 ghjorni. In listessu modu, a trasmissione à l'omu hè descritta, ma hè estremamente rara. Affetta principalmente i giovani misgi è quelli chì campanu in gruppi, indipendentemente da u sessu.

I sintomi

si prisenta cum'è un cungiuntivitis lieve persistente, accumpagnatu da rinite (starnutisce è secre nasale), lacrime acquose o purulente, frebba è perdita di l'appitittu. Meno spessu è secondu u statu immunitariu di u felinu, l'infezzione pò passà à i pulmoni. S'ellu ùn hè micca diagnosticatu è trattatu à tempu, a cungiuntivitis pò esse cumplicata da ulcere corneali è edema cunghjuntivale, chì hè precisamente quandu l'ochju pò esse vistu biancu o tappatu.

Cum'è i sintomi sò assai pocu specifici, u diagnosticu hè basatu nantu à suspetti clinichi, basati nantu à a cungiuntivite cum'è sintomu principale, è suspetti epidemiologichi quandu parechji misgi campanu in una casa. Tuttavia, hè l'apparizione di secrezioni chì cunferma a presenza di i batteri chì lascia l'ochju di u ghjattu biancu.

Trattamentu

U trattamentu di a clamidiosi felina hè basatu annantu à l'assistenza generale, vale à dì, a pulizia quotidiana di a secrezione oculare è nutrimentu adeguatu, è ancu antipiretichi per a frebba è antibiotici per l'eliminazione di u microorganisimu.

Cheratoconjunctivitis felina eosinofilica

Hè una malatia cronica assai cumuna in i misgi (ancu cavalli), chì u principale agente causale hè herpesvirus felinu tipu 1. I cambiamenti strutturali chì si verificanu in a córnea sò immune-mediati da eosinofili in risposta à stimuli antigenici, chì ponu influenzà unu o i dui ochji. Cusì, in questu casu, ùn hè micca solu pussibule di custattà chì u vostru misgiu hà un gattivu ochju, ma hè ancu pussibule d'avè dui ochji bianchi.

I sintomi

A prima infezzione hè una cungiuntivitis inespecifica è autolimitata accumpagnatu da lacrimazione è, in certi casi, affettu à e palpebre. Cum'ella hè una malatia crònica, ci sò ricurrenze chì solitamente cumpariscenu in forma di cheratite dendritica (una lesione in forma di rami situati in l'epiteliu corneale simile à i nervi di una foglia). Dopu parechje ricurrenze, una o più placche bianchissime / rosate si stallanu nantu à a córnea ochju di ghjattu o cunghjuntiva o i dui è chì ponu ancu esse assuciati cù ulceri corneali dolorosi.

A diagnosi di stu tippu di cheratite in i misgi hè fatta identificendu e lesioni tipiche è identificendu eosinofili in citologia cornea o biopsia cornea.

Trattamentu

U trattamentu di sti animali pò esse fattu in a attualità, sistemica o una cumbinazione di tramindui i metudi, è devenu esse mantenuti per lunghi periodi di tempu è in certi casi ancu per a vita. Iniezioni subconjunctival ponu esse aduprate per rinfurzà u trattamentu in certi casi. Cum'è spiegatu, e recurrenze sò frequenti in sta malattia, hè per quessa chì u trattamentu deve esse effettuatu constantemente è esse cuscenti di l'apparizione di nuove lesioni.

Per tuttu què, se si nota qualchì cambiamentu in l'ochji di u ghjattu, s'ellu hè biancastru, torbitu, acquosu è / o infiaratu, hè di primura andà à u veterinariu per fà un diagnosticu è stabilisce u trattamentu u più adattu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Gattu cù l'ochju bianchicciu - Cause è trattamenti, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi ochji.