gastrite in i cani

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
La gastrite nel cane: cause, sintomi e rimedi
Video: La gastrite nel cane: cause, sintomi e rimedi

Cuntenutu

A gastritis hè una di e cundizione gastrointestinali più cumuni in i cani è si compone di inflammazione di a mucosa gastrica è pò esse acutu (improvvisu è di corta durata) o crònicu (lentu à sviluppà è persistente). In i dui casi, sta malatia ùn manca generalmente di cuccioli quandu si seguita un trattamentu currettu.

Cusì pudete detectallu à tempu è impedisce a situazione clinica di u vostru cucciolu di peghju, in questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu u sintomi di gastritis in i cani, e cause più frequenti chì u causanu, trattamentu è metudi di prevenzione, frà altri dati d'interessu.

Sintomi di gastrite canina

sintomi principali di gastrite in i cani includenu vomitu è ​​dolore addominale, ma altri segni di a malattia ponu ancu cumparisce. I sintomi i più cumuni di sta malatia in i cani sò:


  • Vòmitu severu è persistente in gastrite crònica. Puderanu bile (giallu), sangue frescu (rossu scuru) o sangue digeritu (hà fasgioli scuri cum'è i semi di caffè).
  • Vòmitu subitu è ​​frequente in gastrite acuta. Puderanu ancu bile, sangue frescu, o sangue digeritu.
  • Vumite cù sciuma bianca - quandu l'animali ùn hà più nunda in u stomacu
  • Dolore addominale chì pò varià da lieve à severa.
  • Perda di l'appitittu.
  • Perda di pesu.
  • Diarrea.
  • Disidratazione.
  • Debbulezza.
  • Letargia.
  • Presenza di sangue in e feci.
  • Mucosu pallidu per a perdita di sangue.
  • Mucosa gialla per via di ingestione di tossine.
  • Nanny.

Cause è fattori di risicu

U gastrite acuta hè guasi sempre assuciatu à u ingestione di sustanzi dannosi per u cane. Pò accade perchè u cane manghja cibu in un statu di decomposizione, ingerisce sostanze tossiche (veleni, medicinali per l'omu, ecc.), Ingerisce più di cibu, manghja feci di altri animali o manghja sostanze non digeribili (plastica, tessuti, ghjoculi) , ecc). Accade dinò per via di parassiti interni, infezioni batteriche o virali, o malatie d'altri organi cum'è i reni è u fegatu.


S'ellu ùn hè micca trattatu currettamente, a forma acuta di a malattia pò sviluppà per gastrite cronica. Quest'ultima hè causata da danni à longu andà à a mucosa gastrica è a flora batterica di u trattu digestivu. Alcune cose manghjate da u cane chì ùn sò micca digeribili ponu stà in u stomacu senza passà per tuttu u trattu digestivu, causendu irritazioni è infiammazioni. Hè u casu di e plastiche, pezzi di tappetti, carta, ghjoculi di gomma è altri elementi chì sò spessu ingeriti da i cani.

Altre cause di gastrite canina cronica sò malatie. Infezioni batteriche, infezioni virali, distemper, parvovirus, cancru, prublemi renali, malatie di fegatu è allergie alimentarie ponu tutti scatenà gastrite in i cani. I chimichi persistenti in l'ambiente, cum'è fertilizanti è pesticidi, ponu ancu causà sta forma di a malattia.


A gastritis affetta i cani indipendentemente da a razza o u sessu, ma ci hè un fattore di risicu in u cumpurtamentu di i cani è a tendenza irresponsabile di certi pruprietari. I cani chì manghjanu da i rifiuti, chì vaganu liberamente per e strade è chì spessu manghjanu e feci di l'altri animali, sò più propensi à soffre di gastrite. I cani chì manghjanu spessu l'erba sò ancu propensi, principalmente per via di a presenza di fertilizzanti è pesticidi.

Diagnosticu

U diagnosticu iniziale hè basatu annantu à a storia clinica è i sintomi di u cane. Inoltre, u veterinariu vularà cunnosce l'abitudini alimentari di l'animali, s'elli piglianu cibu fora di i rifiuti, se mordenu mobuli è vestiti, s'elli avianu accessu à i lochi induve sò avvelenati veleni o medicinali, cum'è a so dieta normale è anu altre malatie. esse trattati. ancu esaminerà fisicamente u cane, guardendu in a bocca è sintendu u collu, u pettu, u ventre è i fianchi.

Per diagnosticà a gastrite canina, a analisi di sangue per vede s'ellu ci sò tossichi o patologii chì ùn sò micca stati cunsiderati. Inoltre, i raggi X è l'ultrasoni ponu esse necessarii per vede s'ellu ci hè un corpu straneru in u stomacu. Quandu a gastrite cronica hè suspettata, u veterinariu pò urdinà una biopsia di a mucosa gastrica.

Trattamentu per a gastritis canina

U trattamentu di a gastrite canina di solitu principia cù caccià l'alimentu da l'animali per un certu periodu di tempu, chì pò varià da 12 à 48 ore. In certi casi, u veterinariu pò ancu raccomandà di limità a quantità d'acqua senza drenallu cumpletamente. Inoltre, u veterinariu raccomanderà una dieta adatta chì di solitu deve esse data in piccule razioni frequenti, finu à chì a gastrite sia guarita.

Quandu hè necessariu, u veterinariu prescriverà antibiotici, corticosteroidi, antiemetici (per prevene u vomitu) o altri medicamenti cunsiderati adatti per ogni casu. Se a gastritis hè causata da un oggettu straneru in u stomacu, a sola soluzione hè di solitu chirurgia.

A maiò parte di i casi di gastrite in i cani hà un bon pronosticu dopu u trattamentu. Tuttavia, a gastrite causata da u cancheru è altre malatie sistemiche ponu avè un pronosticu menu favorevule.

Prevenzione di gastrite in cani

Cum'è cù a maiò parte di e cundizioni, u megliu trattamentu hè sempre prevenzione. Hè per prevene a gastrite canina, in PeritoAnimal vi cunsigliemu di piglià in contu i seguenti cunsiglii:

  • Impedisce à u cane di rubà cibu da a spazzatura.
  • Ùn lasciate micca u cane sorte solu è girandulà per u quartieru.
  • Impedisce à u cane d'avè accessu à sustanzi tossichi è medicazione.
  • Ùn manghjate micca troppu.
  • Ùn alimentate micca i resti di alimentu (in particulare à e feste) in più di u vostru alimentu regulare.
  • Ùn li date micca alimenti chì li causanu allergie.
  • Mantene i vaccini di cuccioli è cuccioli adulti in ghjorni.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.