insegnà à u cane à marchjà senza guida

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
600+ PEOPLE/ received your HELP Friends/ March 24 Odessa
Video: 600+ PEOPLE/ received your HELP Friends/ March 24 Odessa

Cuntenutu

U strumentu più efficace per rinfurzà u ligame trà un cane è u so pruprietariu hè a camminata, oltre à questu impurtante effettu, i vantaggi di camminà vanu assai al di là, postu chì aiutanu u cane à gestisce u stress, u mantene sanu è disciplina in un bellu modu .

A volte i nostri animali anu bisognu di più libertà è spaziu, è alcuni pruprietari anu ancu bisognu di u so cane per esercità in un altru modu è in un altru cuntestu, ma hè necessariu sapè cumu fà per preservà a sicurezza di u vostru amicu peloso.

Se vulete chì u vostru cane gode di e so surtite in un altru modu, in questu articulu PeritoAnimal vi spiegheremu cumu insegnà à u cane à marchjà senza guida.


Cunniscenza di l'ordini di basa

Cusì u vostru cane pò marchjà accantu à voi senza guida è stà obbediente, deve cunnosce prima l'ordini di basa, hè impurtante chì ùn site micca in furmazione canina ma chì avete digià assimilatu bè sta cunniscenza.

Frà l'ordini chì u vostru cucciolu deve cunnosce ci sò i seguenti:

  • Posa
  • arriza ti
  • Stà zittu
  • vene quandu ti chjamu

Frà questi ordini, u più impurtante per spassighjà u vostru cane senza guida hè chì questu vene à tè quandu ti chjamu cù u so nome, altrimente u vostru animale corre u risicu di fughje è d'esse assai difficiule à truvà.

U vostru cane hè l'abitudine di marchjà cù un guida?

Per amparà à u vostru cane à marchjà senza guida hè impurtante ch'ellu sia abituatu à piglià giri cù a guida.. Questu hè chì l'aria aperta à l'iniziu hè assai eccitante per u cucciolu, chì pò sente nervosu è ancu manifestà insicurezza cù u so comportamentu.


Quandu sta reazione accade cù a guida, avete un mezi di cuntrollu, ma se prima confrontemu un cane cù l'ambiente esterno senza l'aiutu di una guida, rischemu di perde u cuntrollu.

andate in un parcu sicuru è tranquillu

E prime volte lasciate u vostru cane allentatu, ùn la fate micca in alcun ambiente, andate in un parcu sicuru, luntanu da u trafficu è cù u distrazioni menu pussibili cusì chì u cane fermi in un statu di calma è tene contu sia di a vostra presenza sia di i vostri ordini.

Piglia lu cù u collu è u piombu è lascia corre, ma cù u piombu in piazza. Se u vostru animale hè digià abituatu à marchjà cù una guida, u fattu chì cuntinuà à sente u so pesu è a so struttura faciliterà l'ubbidienza è l'adattazione. à stu novu modu di marchjà.


Ùn esercite micca più u cuntrollu nantu à u piombu per brevi periodi, per esempiu 10 minuti, poi per u listessu periodu di tempu lascialu perde ma senza u piombu fissatu à u collu.

A chjama è a ricumpensa, un strumentu fundamentale

Un cane bisognu di una supervisione da u so pruprietariuIn questu sensu, è ancu di più à l'iniziu di l'apprendimentu, hè di primura chì fate attenzione à u vostru animale domesticu.

Quandu site in l'ambiente currettu, toglite cumpletamente u piombu da u vostru cucciolu, lasciate alluntanà da voi senza perde di vista di ellu, poi richiamallu à voi, quandu fate, duvete aduprà un rinforzu pusitivu per solidificà l'apprendimentu.

Ogni volta chì u vostru cane vene à voi quandu u chjamate, offre li un trattu adattatu per ellu. Stu sistema di ricumpensa deve esse mantenutu per un bellu pezzu, almenu per un periudu di un mese è poi progressivamente, sta abitudine deve diventà sporadica.

Ghjocu piattu

Quandu u vostru cane vene à voi quandu chjamate, hè ora di piattà è di chjamallu per esse capaci di circà è andà versu tè, ancu senza cuntattu visuale.

Questu serà utile postu chì u spaziu nantu à a passerella hè più grande è a passerella hè più dinamica, perchè permetterà à u vostru cucciolu di marchjà accantu à voi è seguitàvi senza avè da esse in permanenza chjamendu a vostra attenzione.

Cumu l'avemu dettu prima, hè impurtante chì tenite u vostru cane cuntrullatu., senza perde lu di vista, piattati daretu à un arburu è chjamelu, quand'ellu vultarà ind'è tè, offre li un trattu per i cani.

allargà u spaziu

Progressivamente è cume u vostru cane integra stu novu modu di sorte per una spassighjata, vi pò purtà in parchi più grandi cù più persone è più cani, basta chì a vostra socializazione sia adatta.

Ricumandemu di piglià u guinzaglio di u vostru cucciolu solu in lochi sicuri, strade cù trafficu o vicinu à e zone periculose per via di a circulazione di veiculi duverà esse evitati se vulete chì u vostru cane cammini senza u guinzaglio.