Cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà - Animali
Cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà - Animali

Cuntenutu

L'arrivu di un cucciolu hè un mumentu di grande emozione per ogni famiglia chì hà appena aduttatu un animale domesticu, pare chì l'ambiente sia pienu di tenerezza, si dà assai affettu, dirige tutta l'attenzione per chì u cane si senti accoltu è prutettu in u nova famiglia umana.

I cuccioli necessitanu assai cura è copre questi bisogni hè estremamente impurtante, perchè ùn duvete micca dimenticà ch'elli sò ghjunti in un ambiente chì hè totalmente novu è straneru per elli à prima vista è chì sò spessu stati bruscamente separati da a so mamma è i fratelli . A so volta, u cucciolu cercherà dinò di rinfurzà stu sintimu di appartenenza à un "pacchettu", è u ferà soprattuttu attraversu l'interazzione fisica, cù morsi assai teneri, chì ponu finisce per diventà un prublema.


Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopre: cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà?

Cucciolo Mordendu è Grugnendu: Cause

sè vi dumandate cumu fà chì u ghjacaru smetti di muzzicà, prima ci vole à capì perchè u cucciolu face questu.

I cuccioli mordenu assai è tendenu à muzzicà tuttu, questu u cumpurtamentu hè cumpletamente nurmale è necessariu per u sviluppu di u cane.. Hè ancu impurtante di amparà à cuntrullà a forza di u morsu, vale à dì avè a capacità di muzzicà senza ferisce in l'età adulta. Se inibite stu prucessu d'apprendimentu, u cucciolu pò avè prublemi di comportamentu chì l'affettanu negativamente in u futuru.

I morsi di i cani sò un modu per cunnosce è esplorà u so circondu, cumu esercitanu ancu u sensu di u toccu per a bocca. Inoltre, per via di a grande energia chì anu i cuccioli, questu bisognu di esplorà u so circondu hè ancu più grande è u morsu hè u modu principale per suddisfà a so curiosità. Un altru fattore impurtante da piglià in contu hè chì i cuccioli anu denti di latte chì sò rimpiazzati da denti permanenti è, finu à chì stu prucessu ùn sia micca compiu, sentenu un disagiu chì pò esse allevatu da un morsu.


Hè nurmale chì un cucciolu mordi?

Cum'è l'avemu dettu prima, avè un cucciolu chì morda assai hè cumplitamente nurmale, ancu finu à a 3a settimana di vita duverebbe permette à u cucciolu di muzzicà tuttu ciò ch'ellu vole. Questu ùn significa micca chì duvete lasciare scarpe o oggetti preziosi à a so portata, anzi, deve offre ghjoculi specifici per muzzicà è specificu per i cuccioli. Duvete ancu permettà à u cucciolu di mordelu mentre ellu vi cunnosce è hè una cosa pusitiva per ellu.

Arricurdatevi chì, ancu se u vostru cucciolu hà l'abitudine di muzzicà, à l'iniziu ùn ci hè nunda da inchietassi, dopu tuttu, muzzicà hè qualcosa di assai necessariu per un cucciolu, quant'è dorme è manghjà. Basta à inchietassi se u vostru cane morde troppu duru o aggressivamente qualsiasi membru di a famiglia, ch'ellu si tratti di un umanu o di un altru animali domesticu.


In altri casi, malgradu chì questu sia un cumpurtamentu nurmale, hè impurtante stabilisce alcuni limiti per chì, à misura chì u cane cresce, ùn abbia micca prublemi di comportamentu, cum'è a spiegheremu più in seguitu.

Cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà

U cucciolu vedrà a famiglia umana cum'è u so novu pacchettu è dunque pruvà à interagisce cun elli, rinfurzendu cusì u so sensu di appartenenza à u gruppu. Cumu interagisce? Principalmente cù morsi di cani nantu à a manu, u pede, ecc. Ellu farà cum'è se fussi una scherza, raramente causendu alcuna sorte di danni significativi.

Puppy Biting: Duvaghju Permessu?

Ié, fintantu chì u morsu ùn face male. Duvete permette stu comportamentu perchè, per u cucciolu, questu ùn hè micca solu un ghjocu, hè un strumentu preziosu chì permette l'apprendimentu, determina u ligame affettivu cù a famiglia umana è aiuta ancu u cucciolu à stà in bona salute.

Ma chì passa se u cucciolu cumincia à muzzicà troppu forte è à ghjucà salvaticu? Questu hè u cumpurtamentu chì ùn pò micca permette, principalmente per i seguenti motivi:

  • Se u ghjocu grossu ùn si curretta micca in u tempu, l'eccitazione di u cucciolu aumenterà è i morsi diventeranu più forti è feranu più danni.
  • Questi ghjochi ponu avè un significatu gerarchicu per u cane, chì significa chì se u cane hà sta attitudine versu u so propiu pruprietariu durante u ghjocu, pruverà ancu di fà lu in altri contesti è cù altre persone, cum'è cù un zitellu.

Quandu u vostru cane cresce, pò cumincià à muzzicà sempre di più, in particulare in i tempi di ghjocu, questu hè duvutu à l'approcciu di a ghjuventù quandu i denti di u zitellu cumincianu à cascà è l'arcu dentale si sviluppa.

Cumu Insegnà à u vostru Cane à Ùn Morde: Errori Comuni

Nisuna forma di viulenza hè adatta à curregge un comportamentu indesideratu in u cane. Parechje raccomandazioni chì sò generalmente fatte per a correzione di un morsu eccessivamente forte ponu esse cunsiderate forme sottili (ma dannose) di violenza, cume:

  • Lascialu solu è chjosu in una stanza;
  • Puniscelu cù un giurnale chjosu;
  • Tappendu delicatamente in faccia;
  • "Marcu" u cane.

Applicà sti metudi di correzione pò esse assai dannosu à mezu è longu andà, ancu rinfurzendu cumpurtamenti aggressivi è resultendu in un cane sbilanciatu.

Cumu fà chì u cucciolu smetti di muzzicà

Generalmente, i primi amparamenti nantu à l'inibizione di u morsu sò dati da a mamma di u cucciolu, chì ringhia è chì ùn ghjoca cun ellu quandu u morsu hè troppu forte, ma tandu st'amparera deve cuntinuà è esse insegnata da a famiglia umana.

Muccatura di cane: chì fà?

A socializazione curretta da un cucciolu hè di primura per evità cumportamenti indesiderati da u principiu. In relazione cù altri cani, u cane amparerà di più nantu à a lingua canina è amparerà ancu ch'ellu hè rifiutatu quandu hà stu tipu d'attitudine. Tuttavia, in più di a socializazione è di a vostra relazione cù altri cani, hè ancu assai impurtante chì iniziiate stabilisce e regule di stu ghjocu suciale:

  • Quandu vedi u vostru cucciolu cumincià à ghjucà brusquement dicite "No" chjaramente è fermamente, fermate u ghjocu è andate in altrò. Ùn ghjucà più cun ellu finu à ch'ellu si calmessi, cusì u cucciolu capisce chì, se e regule ch'ellu impone ùn sò micca seguitate, u ghjocu ùn accadrà più.
  • I cuccioli anu bisognu di muzzicà perchè i so denti facenu male, allora duvete permetteli di muzzicà i ghjoculi è i denti di tutti i generi. Ogni volta chì morde i ghjoculi, duvete felicità lu è ancu incuragelu à muzzicà per capisce chì eccu ciò ch'ellu duverebbe muzzicà.
  • U cucciolu deve cresce cù amore è limiti, è questi limiti devenu esse d'accordu trà tutti i membri di a famiglia, solu allora, l'apprendimentu serà efficace.

Se u vostru cucciolu ùn mostra micca miglioramentu in u so comportamentu malgradu l'implementazione di queste regule, vi raccomandemu di cunsultà un espertu di etologia canina per curregge stu cumpurtamentu u più prestu pussibule.

Se vulete sapè cumu fà chì u cane smetti di muzzicà quandu hè adultu, leghjite puru st'articulu di PeritoAnimal.

Se vulete leghje più articuli simili à Cucciolo chì morda è chì ronca: chì fà, vi ricumandemu di entre in a nostra sezione di Educazione Basica.