Cuntenutu
- ECC o Caning Brain Aging
- Sintomi Visibili di Invechjamentu Cerebrali Caninu
- Aiutà à ritardà l'invecchiamentu di u cervellu caninu
- Usu di Fiori di Bach
Cum'è in tutti l'esseri viventi, u tissutu cerebrale di i cani si deteriora cù l'anni. I cuccioli in vechjaia saranu e vittime principali di a malatia. I radicali liberi causanu l'ossidazione di u cervellu, risultendu in una funzione cerebrale ridotta.
In PeritoAnimal vulemu parlà di u invechjamentu di u cervellu caninu da pudè ricunnosce i so sintomi è cause per pudè aiutà u nostru cucciolu in i so ultimi anni cun noi. Vi pudemu dà una bona qualità di vita sì simu attenti.
ECC o Caning Brain Aging
Consiste di a disordine neurodegenerativu chì tocca i cuccioli di più di 8 anni, soprattuttu, causendu cambiamenti in e so funzioni cerebrali. À u margine di a vechjaia, pudemu osservà a perdita di capacità neuronali per via di una deteriorazione progressiva induve vedemu i segni seguenti:
- cambiamenti di cumpurtamentu
- disurientazione
- U sonnu cambia
- Aumentata irritabilità
- Agressività davant'à un "spaventu"
Attualmente circa 12% di i pruprietarii ponu rilevà stu disordine è più di 50% di i cuccioli di più di 8 anni soffrenu di stu disordine, secondu studii recenti cundutti in i Stati Uniti.
Sintomi Visibili di Invechjamentu Cerebrali Caninu
Sta malatia hè cunnisciuta ancu cum'è l'Alzheimer di i cani. Ancu s'ellu hè impurtante enfatizà chì i cani chì soffrenu di ECC ùn si scurdanu di e cose, ciò chì accade hè chì cambianu cumpurtamenti chì eranu normali per elli prima, è ancu abitudini ch'elli mostranu dapoi anni.
I sintomi sò spessu difficiuli da ricunnosce da u veterinariu durante a cunsultazione, sò i pruprietarii chì rilevanu u prublema è qualchì volta ùn ricunnoscenu micca chì hè una malattia.
Puderemu scuntrà un cane disorientatu o persu in e zone ch'ellu hà sempre cunnisciutu, ancu in casa soia. Ci hè menu interazione cù l'ambiente, a famiglia umana o altri animali, pudete cumincià à urinare in ogni locu, qualcosa chì ùn avete micca fattu prima, o u sonnu cambia, diventendu più attivu di notte.
À i cambiamenti sò principalmente prugressivi, appariscenu in modu sottili ma aumentanu cù u tempu. Per esempiu, prima smette di dumandà di sorte, urina in casa, dopu, in un statu più avanzatu, si producenu "accidenti" sempre più recurrenti è, finalmente, vedemu chì dorme è urina nantu à ellu stessu (perdita di cuntrollu di u sfintere).
Hè impurtante di vultà versu un prufessiunale quandu osservemu unu di sti cambiamenti, chì pudemu gestisce a situazione per ritardà l'evoluzione di a situazione u megliu chì pudemu.
Aiutà à ritardà l'invecchiamentu di u cervellu caninu
Ancu se sapemu chì u passatu di l'anni ci tocca à tutti è questu ùn pò micca esse cambiatu, ci sò opzioni chì pudemu aduprà.
Antioxidanti cum'è coenzima Q10, vitamine C è E, Seleniu è l'estratti di sumenti d'uva sò rispunsevuli di a lotta contru i radicali liberi chì causanu danni cerebrali. L-Carnitine trasporta l'acidi grassi à longa catena in mitocondri per una ulteriore ossidazione è, in questu modu, riduce ancu i radicali liberi in u cervellu.
L'alimentu in questu casu hà ancu un rolu assai impurtante. pudemu unisce Acidi grassi Omega 3 chì essendu parte di a membrana cellulare, riescenu à mantene a so fluidità è integrità per mezu di supplementazione. Pudemu ottene in olii di pesce per esempiu.
Usu di Fiori di Bach
- Prune di ciliegia per calmà a mente è dà tranquillità
- Agliu impedisce irritabilità
- centauru + alivu conferisce energia è vitalità
- Carpone agisce cum'è sopra, ma à u livellu di i vini sanguini cerebrali
- avena salvatica à disurientazione
- Scleranthus per i squilibri cumportamentali
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.