Pensate chì insignà à u vostru misgiu à aduprà i bagni hè impussibule? Chì hè solu una cosa di film? Dunque avemu una bona nutizia per voi: hè pussibule d'insignà à u vostru misgiu à aduprà a toilette, iè. Ùn hè micca faciule, ùn hè micca veloce è ùn la ferete mancu in dui ghjorni, ma seguitendu a nostra guida pudete fà di u vostru misgiu u più igienicu di a vostra strada.
Prima di cumincià, vulemu clarificà chì hè assai più faciule uttene un gattu addestratu per fà lu di quellu chì ùn hè statu addestratu. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal è amparà à fà insegnate à u vostru misgiu à aduprà a toilette.
Passi à seguità: 1mette u sandbox in u bagnu: A prima cosa chì duvete fà hè di avè a scatula di ghjattu vicinu à a toilette. Duvete abituà u ghjattu à andà in bagnu, allora ùn ci hè nunda di megliu ch'è di lascià a vostra scatula. A cosa normale hè chì ùn ci sia micca prublemi in questu passu. U misgiu anderà in bagnu per piglià cura di i so bisogni senza nisun prublema è ùn averà micca bisognu di più di dui ghjorni per adattassi.
2
mette a scatula a più alta: Ci hè una questione di altezza trà a lettiera, chì si trova à u livellu di u terrenu, è a toilette, chì hè più alta. Cumu risolve questu? Pocu à pocu educendu u vostru gattu per cullà.Un ghjornu mette un libru sottu à a litter box, un altru qualcosa un pocu più altu chè u libru, è cusì finu à chì u ghjattu s'abbitui à saltà praticamente finu à l'altura di i bagni.
Assicuratevi chì a scatula sia sicura sopra à ciò chì mette sottu, chì puderebbenu esse magazini, pezzi di legnu o qualsiasi altru materiale. Un piazzamentu male o instabile pò fà saltà u ghjattu, falà a scatula è u nostru cumpagnu pensa "Ùn salteraghju più quì". Questu ferà à u ghjattu più paura quandu si scalava in a lettu.
3
Purtate a scatula più vicinu à u bagnu: Avete dighjà u sandbox in bagnu è à listessa altezza chè i bagni, avà duvete avvicinallu. Purtatelu un pocu più vicinu ogni ghjornu, ricordate chì hè un prucessu graduale, allora duvete spingelu un pocu di più ghjornu dopu ghjornu. À a fine, quandu avete dighjà a scatula ghjustu accantu à a toilette, ciò chì duvete fà hè piazzalla sopra. Hè impurtante di assicurassi chì ùn ci sia nisun prublema d'instabilità, altrimenti lasciate u gattu traumatizatu.
4Riduce u livellu di sabbia: U ghjattu face dighjà i so bisogni nantu à u bagnu, ma in a scatula. Avà duvete abituallu cù a rena è a scatula, allora duvete sorte di più in più rena da ellu. Pocu à pocu duvete riduce a quantità di sabbia, finu à chì un picculu stratu hè altu menu di 2 centimetri.
5
Rimpiazzà a scatula cù un cuntainer: Avà duvete cambià a mentalità di u ghjattu. Duvete andà da fà i vostri bisogni in a scatula à fà li direttamente nantu à i bagni. Ci hè parechje opzioni per fà questu, da scatuli di furmazione chì sò venduti in i negozi di animali per un semplice contenitore di plastica in casa. Pudete creà a vostra propria scatula cù un cuntainer chì metterete in i bagni è una carta robusta chì pò sustene u pesu di u misgiu sottu u tappu. Inoltre, pudete aghjunghje un pocu di sabbia per chì u ghjattu abbia sempre un ricordu di a so scatula di litteru è si possa mette in relazione.
6Fate un foru in a carta è cacciate u contenitore: Quandu site abituatu à fà e vostre necessità in questu cuntainer è nantu à a carta dapoi qualchì ghjornu, duvete cacciallu è fà un foru in a carta per chì e feci cumincianu à falà in l'acqua. Questa fase pò esse cumplicata, ma duvemu piglià cun tranquillità finu à chì u ghjattu pò fà cunfortu. Quandu vedi chì hè cunfortu, continua allargendu u foru finu à chì ùn ferma praticamente nunda. Mentre ingrandate a dimensione di u foru, duvete caccià a rena chì avete messu sopra a carta. U vostru ghjattu hà da abituassi à fà i so bisogni senza rena, allora duvete riducelu gradualmente. À questu stadiu, duverete esse dighjà riesciutu à fà lu curà i so bisogni nantu à a toilette, ma questu cumpurtamentu deve sempre esse rinfurzatu.
7Risciacquate è premiate u vostru misgiu: I misgi ùn li piacenu micca à defecà o urinate nantu à a so propria urina. Inoltre, ùn hè micca igienicu di lascià e vostre necessità nantu à a toilette perchè l'odore hè abbastanza forte. Dunque, duverete lavà a toilette ogni volta chì u ghjattu usa a toilette, sia per a nostra igiene sia per sta "mania" di i misgi. Per rinfurzà u cumpurtamentu, duvete dà à u gattu un premiu ogni volta chì urina o defeca in i bagni. Questu ferà à u ghjattu pensà chì hà fattu qualcosa di bonu è chì a ferà torna a prossima volta per riceve a so ricumpensa. È se l'avete ghjuntu finu à quì ... complimenti! Avete avutu u vostru misgiu à amparà à aduprà a toilette. Era difficiule? Avete un altru mètudu per fà questu? Sì iè, allora dite chì era u vostru metudu.