Hè vera chì i cani parenu i so patroni?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Sè site abbastanza prudente quandu camminate per e strade o in parchi publichi, cù u tempu avarete bisognu chì certi cani s'assumiglianu misteriosamente à i so patroni. In parechji casi è stranamente u animali domestici ponu esse cusì simili chì parenu cloni in miniatura.

Ùn hè micca una regula generale, ma spessu, in una certa misura, a ghjente finisce per esse assai simile à i so animali è vice versa. In realtà, in alcune parti di u mondu, si tenenu cuncorsi per vede quale pruprietariu s'assumiglia più à u vostru cane. Ci hè una scenza chì sustene sta idea pupulare. In PeritoAnimal avemu investigatu u tema è ùn simu micca stati surpresi di truvà qualchi dati di stu mitu, chì ùn hè più un mitu, è avemu rivelatu a risposta. Hè vera chì i cani parenu i so patroni? Continuate à leghje!


una tendenza cunnisciuta

Ciò chì face a ghjente rilazioni è dopu sceglie un cane cum'è animale ùn hè tantu à u livellu cusciente. A ghjente ùn dice micca: "Stu cane s'assumiglia à mè o serà cum'è mè in qualchì annu". Tuttavia, in certi casi, a ghjente pò sperimentà ciò chì i psiculoghi chjamanu "u solu effettu di l'esposizione’.

Ci hè un miccanisimu psiculogicu-cerebrale chì spiega stu fenomenu è, ben chì suttili, hè abbastanza marcatu è in parechji casi hè evidente. A risposta à u successu hà da fà cù a parolla "familiarità", tuttu ciò chì cunnosce serà appruvatu à u primu sguardu perchè avete una mansa di sentimenti pusitivi intornu à voi.

Quandu ci vedemu in u spechju, in certe riflessioni è in fotografie, ogni ghjornu è, à un livellu inconsciente, e caratteristiche generali di u nostru visu parenu troppu famigliali. A scienza suggerisce chì, cum'è u casu di tuttu ciò chì avemu vistu parechje volte, duvemu esse assai innamurati di a nostra faccia. Perchè i cuccioli chì parenu i so pruprietari sò parte di questu effettu specchiu. U cane finisce per esse una specie di superficie riflettente di u so cumpagnu umanu, u nostru animale domesticu ci ramenta a nostra faccia è questu hè un sentimentu piacevule chì li trasferemu.


spiegazione scientifica

In parechji studii duranti l'anni 90, scentifichi di cumpurtamentu anu trovu certe persone chì s'assumiglianu tantu à u so cane chì l'osservatori esterni pudessinu assucià perfettamente l'omi è i cani basati solu nantu à e fotografie. Inoltre, anu suggeritu chì stu fenomenu puderia esse universale è assai cumunu, indipendentemente da a cultura, a razza, u paese di residenza, ecc.

In questi esperimenti, i participanti à a prova sò stati mostrati trè immagini, una persona è dui cani, è anu dumandatu di abbinà i pruprietari cù l'animali. I participanti à a corsa anu accurdatu cù successu 16 corse cù i so pruprietari da un totale di 25 coppie di immagini. Quandu a ghjente decide di sceglie un cane cum'è animale domesticu, alcuni piglianu un pocu di tempu perchè cercanu quellu chì, in una certa misura, li assomiglia, è quandu si trovanu cù u dirittu, uttenenu ciò chì volenu.


l'ochji, a finestra di l'anima

Questa hè una dichjarazione cunnisciuta in u mondu sanu chì hà da fà veramente cù a nostra personalità è u modu in cui vedemu a vita. Sadahiko Nakajima, psicologa giapponese à l'Università Kwansei Gakuin, suggerisce in e so ultime ricerche di l'annu 2013 chì sò l'ochji chì sustenenu a similitudine fundamentale trà e persone.

Hà realizatu studii induve hà sceltu ritratti di cani è di persone chì avianu u nasu è a bocca cuperta è solu l'ochji scoperti. Ancu, i participanti anu riesciutu à sceglie i cuccioli cun i so rispettivi pruprietari. Tuttavia, quandu u cuntrariu hè statu fattu è a regione oculistica hè stata coperta, i participanti à a cumpetizione ùn anu pussutu riesce bè.

Cusì, data a dumanda, hè vera chì i cani parenu i so patroni, pudemu risponde senza alcunu dubbitu chì iè. In certi casi e similitudini sò più notevuli ch'è in altri, ma in a maiò parte ci sò similitudini chì ùn passanu micca inosservati. Inoltre, dite similitudini ùn coincidenu micca sempre cù l'aspettu fisicu, postu chì, cum'è dichjaratu in u puntu precedente, quandu sceglite un animale domesticu, circhemu inconscientemente quellu chì s'assumiglia à noi, sia in apparenza sia in personalità. Dunque, sì simu tranquilli, sceglieremu un cane calmu, mentre chì sì attivu circheremu quellu chì pò seguità u nostru ritmu.

Verificate ancu in questu articulu PeritoAnimal se u cane pò esse vegetarianu o veganu?