Cuntenutu
- Similitudine trà cane è omu
- Differenze chì devenu esse rispettate
- Trattà un cane cum'è un criaturu hè un sbagliu tamantu.
- Cunsiglii per avè un cane felice è equilibratu
Hè sempre necessariu accettà a respunsabilità è copre i bisogni fisichi, psiculogichi è suciali di qualsiasi animale prima di accoglie lu in casa nostra, in fatti, u nostru animale hà da esse cunsideratu cum'è "un altru membru di a famiglia".
Tuttavia, quandu questu hè un altru membru di a famiglia hè presu à u valore nominale, trattemu u cane in un modu chì si rivela contrariu à a so natura è pò influenzà negativamente u so comportamentu.
In questu articulu di Animal Expert trattemu questu prublema. Allora scopre se hè male di trattà un cane cum'è un criaturu.
Similitudine trà cane è omu
Prima, hè impurtante cunnosce e similitudini trà i nostri amici peluti è l'esseri umani. Quessi similarità deve esse accettatu di listessa manera chì i varii diffirenzi chì ci separanu, hè l'unicu modu per esse salvi di fà un grave sbagliu, umanizà u cane o trattallu cum'è un criaturu.
I cani sò mammiferi suciali cum'è noi, vale à dì, anu bisognu di campà in gruppi per sopravvivere è ancu ghjunghje à un pienu statu di benessere, a so sociabilità significa chì, cum'è noi, i cani ùn toleranu micca bè a sulitudine.
Un altru aspettu chì ci stupisce di a so sensibilità hè chì, per via di a so sensibilità fine, i cani rispondenu ancu assai pusitivamente à a musica, qualcosa chì si dicia in u passatu, da quì a famosa frase "a musica calma e bestie".
Differenze chì devenu esse rispettate
Ùn pudemu micca aduprà e similitudini chì avemu cù i cani per trattalli cum'è umani, cusì ùn seriamu micca rispettendu i soi. natura animale è istintuale.
U cane hà una grande capacità di rilevà stimuli, questu perchè i so sensi anu una agilità assai più grande di a nostra, in più, sò cumpletamente istintivi, è questu pare esse difficiule per noi di capisce.
Hè un grave sbagliu di cuncepisce nantu à u cane. emozioni chì ùn sò micca e soie di e spezie canine, cume a vendetta. Nisun cane disubbidisce o provoca un picculu caos in casa perchè porta un sintimu di vendetta. Solu rispettendu e similitudini è e sferenze trà cani è persone si pò creà una relazione benefica è pruduttiva per e duie parti.
Trattà un cane cum'è un criaturu hè un sbagliu tamantu.
Ancu se simu di fronte à un cucciolu, duvemu esse assai attenti à ùn trattallu cum'è un criaturu. Per esempiu, quandu invitemu un cane à cullà nantu à noi parechje volte, abbastanza stranu, duvemu valutà se u vulemu fà ancu quandu sò adultu. Avemu da capisce chì u cane hà bisognu d'ordine è di un ambiente coerente.
L'assenza di limiti è a mancanza di disciplina portanu direttamente u cane à soffre disordini di cumpurtamentu è ancu esse aggressivu. Cumplicazioni per mancanza di disciplina ponu esse assai gravi.
U cane hà bisognu di una rutina attiva, assai diversa da quella di un criaturu, in a quale duvemu includere eserciziu, spassighjate, ubbidienza è socializazione. Avemu da capisce chì u cane hà una natura propria chì include sbuffà l'urina, sbavà è eseguisce atti non convenzionali per noi umani. Capisce chì u cane ùn hè micca un essere umanu hè pienu cumpatibile cù una attitudine affettuosa è affettuosa versu ellu, ùn hè micca solu u listessu chì riceve un criaturu.
Cunsiglii per avè un cane felice è equilibratu
Evite i principali sbagli di l'umanizazione è date u vostru cane attitudine ch'ellu hà bisognu di voi per sentesi felice in a vostra famiglia umana:
- Ùn pigliate micca u vostru cane in bracce (questu pò creà un grande sensu di insicurezza)
- L'amore chì date à u vostru cane deve sempre esse accumpagnatu da limiti è disciplina
- I bisogni di u vostru cane ùn sò micca listessi à i vostri, cum'è pruprietariu duvete risponde à i so bisogni, questu include eserciziu cutidianu
- U cane hà bisognu è cuntattu cù altri animali, dunque, deve esse socializatu da u cucciolu.