Esistianu i draghi?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 29 Ghjugnu 2024
Anonim
10 Dragoni Filmati nella Vita Reale
Video: 10 Dragoni Filmati nella Vita Reale

Cuntenutu

A mitulugia di e diverse culture in generale include a presenza d'animali fantastichi chì, in certi casi, ponu esse un simbulu d'ispirazione è di bellezza, ma in altri ponu rappresentà forza è paura per e so caratteristiche. Un esempiu ligatu à st'ultimu aspettu hè u dragone, una parolla chì vene da u latinu draco, onis, è questu, à u turnu, da u grecu δράκων (drakn), chì significa serpu.

Questi animali eranu rapprisentati cù grandi dimensioni, corpi simili à i rettili, artigli enormi, ali è a peculiarità di respirà u focu. In alcune culture u simbulu di i draghi hè assuciatu cù u rispettu è a benevolenza, mentre in altri hè legatu à a morte è a distruzzione. Ma ogni storia, quantunque sia fantastica chì possa sembrà, pò avè un'origine ligata à l'esistenza di una criatura simile chì hà permessu a creazione di parechje storie. Sò invitati à seguità a lettura di questu interessante articulu di PeritoAnimal per risolve i dubbi se u draghi esistevanu.


Esistenu i draghi?

I draghi ùn esistevanu nè esistenu in a vita vera o almenu micca cù e caratteristiche chì avemu citatu. Eranu u pruduttu di narrazioni mitologiche chì formanu parte di tradizioni antiche in diverse culture, ma, perchè i draghi ùn esistevanu? À u primu pudemu dì chì sì un animale cù ste caratteristiche avessi veramente esistitu cù a nostra spezia, seria assai difficiule, forse impossibile, per noi di sviluppà ci nantu à a Terra. Inoltre, a produzzione di prucessi fisichi cum'è corrente elettrica è luminiscenza pò esse prisente in certi animali, ma a produzzione di focu ùn hè micca trà queste pussibilità.

I draghi esistenu dapoi migliaia d'anni, ma cum'è parte di e tradizioni culturali cum'è quelle europee è orientali. In i primi, sò generalmente associati à allegorie di lotta, cumprese, in parechji conti europei, i draghi eranu devoratori di dei. In a cultura urientale, cum'è in Cinese, questi animali si riferenu à l'esseri pieni di saviezza è di rispettu. Per tuttu què, pudemu avè bisognu chì al di là di l'immaginazione culturale di alcune regioni, i draghi ùn esistevanu mai.


Da induve vene u mitu di i draghi?

A vera storia di l'origine di u mitu di i draghi, benintesa, hè assuciata da una parte à scuperta di certi fossili animali chì hè sparitu, chì avia caratteristiche particulari, soprattuttu in termini di dimensioni è, d'altra parte, a vera similitudine di certi gruppi antichi cù e spezie vive chì anu ancu attiratu l'attenzione per e so dimensioni enormi assuciate à una grande feroce. Fighjemu alcuni esempi in ogni casu.

Fosili di dinosauri volanti

Una di e grandi scuperte in a storia di a paleontologia hè quella di i fossili di dinosauri, chì rappresentava senza dubbitu alcuni di i grandi sviluppi in a scienza evolutiva di questi è di altri animali. Probabilmente à causa di u pocu sviluppu scentificu chì esistia inizialmente, quandu sò stati trovati resti ossi di dinosauri, ùn era micca ragiunevule pensà chì pudessinu appartene à un animale chì currisponde à a descrizzione di i draghi.


Arricurdatevi chì questi eranu principalmente riprisentati cum'è grandi rettili. In particulare, i dinosauri di l'ordine di i Pterosauri, chì sò stati i primi vertebrati à cunquistà u celu è da i quali i primi fossili sò stati uttenuti finu à a fine di u 1800, si adattanu assai bè in e descrizzioni di i draghi, chì alcuni di sti sauropsidi anu ancu presentatu dimensioni enormi .

Scopre i tippi di dinosauri volanti chì esistevanu in u nostru altru articulu.

Scuperta di novi spezie di rettili

D'altronde, ramintemu chì, in u passatu, quandu e prime esplorazioni principiavanu versu zone scunnisciute, in ognuna di queste zone hè stata trovata una diversità particulare di spezie vive, cum'è u casu in certi paesi cum'è l'India, Sri Lanka , Cina, Malesia, Australia, frà altri. Eccu, per esempiu, coccodrilli estremi, pisendu sin'à 1500 chilò, cù lunghezze di 7 metri o più.

Queste scuperte, fatte à tempu cù un sviluppu scentificu altrettantu incipiente, puderanu dà origine à i miti o rinfurzà quelli esistenti. D’altronde, hè impurtante tene à mente chì i coccodrilli preistorichi chì s’identificavanu sò assai più numerosi di quelli attuali.

Inseme cù u fattu precedente, hè impurtante di mette in risaltu u rolu chì, per esempiu, a cultura di u Cristianesimu hà ghjucatu in a storia di i draghi. In particulare, a pudemu vede a Bibbia face riferenza à st'animali in certi passaghji di u testu, chì anu cuntribuitu senza dubbiu à prumove a cridenza di a so esistenza.

Tipi di draghi veri

Ancu se avemu dettu chì i draghi ùn esistevanu micca cum'è discrittu in legende, racconti è storie, ciò chì hè sicuru hè chì, iè, draghi esistenu, ma sò veri animali cù un aspettu tutalmente diversu. Dunque, attualmente ci sò alcune spezie chì sò comunemente cunnisciute cum'è draghi, vedemu chì sò:

  • Dragone di Komodo: una spezia emblematica è chì, in più, pò causà in una certa misura a paura chì i draghi mitichi sò supposti d'avè causatu. A spezia chì si chjama Varanus komodoensis hè una lucertula uriginaria di l'Indonesia è cunsiderata a più grande di u mondu per via di u fattu chì ghjunghje à 3 metri di lunghezza. A so dimensione eccezziunale è a so aggressività, in più di u so morsu assai dulurosu, li anu sicuramente datu u listessu nome di a criatura volante chì hà lampatu u focu.
  • Draghi Volanti: pudemu ancu mintuvà a lucertula di l'ordine Squamata, chì hè pupulare cunnisciuta cum'è u dragone volante (Draco volans) o draco. Stu picculu animale, in più di u so raportu cù i rettili, hà pieghe attaccate à e so coste, chì si ponu allargà cume s'elli fussinu ale, permettenduli di sculiscà da arburu in arburu, chì hà influenzatu senza dubbitu u so nome insolitu.
  • Foglia di Drago di Mare: una altra spezia chì ùn hè micca spaventosa hè u drago marinu frondosu. Hè un pesciu ligatu à i cavallucci marini, chì hà certe estensioni chì, quandu si movenu per l'acqua, s'assumiglianu à a criatura mitologica.
  • Dragon Blu: infine si pò mintuvà e spezie Glaucus atlanticus, cunnisciutu cum'è u dragone turchinu, chì hè un gasteropodu chì pò assumiglia à una specie di drago volante, per via di e so estensioni particulari. Inoltre, hà a capacità d'esse immune à u velenu d'altri animali marini è hè capace di manghjà altre spezie, ancu più grande di sè.

Tuttu ciò espostu sopra testimunieghja di a fantasia è l'aspettu miticu inerente à u pensamentu umanu, chì, inseme à a straordinaria diversità animale, stimula senza dubbiu a creatività umana, generendu rapporti, storie, narrazioni chì, ancu se micca cumpletamente currette, implicanu una forma di relazione è meraviglia à u grande è variatu mondu animale!

Diteci, a cunniscite voi veri draghi chì prisentemu quì?

Se vulete leghje più articuli simili à Esistenu i draghi?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.