E malatie più cumune in i parrocchetti australiani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
E malatie più cumune in i parrocchetti australiani - Animali
E malatie più cumune in i parrocchetti australiani - Animali

Cuntenutu

I parrocchetti australiani, cunnisciuti ancu cum'è parrocchetti cumuni, sò unu di i più anni di cumpagnia in e nostre case, pochi ponu dì ch'elli ùn sò mai entrati in una casa induve c'era un coppiu di sti acelli culuriti.

Ancu se li associamu cù a longevità è a sociabilità, a vita in cattività hà ancu e so cunsequenze negative è hè sempre più cumunu di truvà sti acelli cum'è pazienti in cliniche veterinarie. Ci sò parechje patulugie chì parenu per una gestione inadegwata. Dunque, in questu articulu, PeritoAnimal riassume u E malatie più cumune in i parrocchetti australiani è cumu prevene!

Mange Knemidocoptic

u genaru mite cnemidocopts hè rispunsevule per sta malatia cusì cumuna in i parrocchetti australiani, chì provoca ipercheratosi o ispessimentu di a pelle di zampe è cera di beccu.


A crescita eccessiva cutanea pò dà a sensazione di "squame nantu à i pedi", cum'è menzionatu in l'articulu PeritoAnimal nantu à l'acari in i canarii, è pò deformà u beccu di l'animali s'ellu avanza senza trattamentu.

Un rascatura di e lesioni permette l'osservazione di questu acaru à u microscopiu, chì aiuta à a diagnosi, cun tali leoni caratteristici.

Cumu hè trattatu?

Ivermectina hè di solitu u trattamentu più efficace, è pò esse amministrata per via intramusculare, sottucutanea o ancu orale. In i casi induve a scabbia hè lucalizata, o in un stadiu iniziale, pò esse applicata topicamente, in qualchì oliu, cum'è l'oliu di l'arburu da tè, ma hè più cumplicatu cuntrollà a dosa esatta cù questu metudu, cù u risicu di sovradosaggio.

Pò esse raccomandatu di ripetere u trattamentu à a fine di un paiu di settimane, cù una terza applicazione qualchì volta aduprata.


mancanza di iodu

A mancanza di iodu in a dieta pò influenzà i parrocchetti chì cunsumanu solu un mischju di semi pocu variati, soprattuttu quandu a frazione più abbundante hè u granu. A scarsa pruvista di iodu cù u tempu pò purtà à a mancanza di questu elementu essenziale per sintetizà ormoni tiroidiali da a glàndula tiroidea, vale à dì un ipotiroïdismu secundariu.

L'ipertrofie di e ghiandole per pruvà à mantene a produzzione di ormoni tiroidiali, causendu u tipicu discu gonfiu in u collu. Puderemu rimarcà un "nulu in u collu" è cambiamenti di voce, difficultà à respirà, rigurgitazione di l'alimentu, per via di una crescita eccessiva di a tiroide chì provoca una cumpressione di a trachea è di l'esofago.

Cumu hè trattatu?

U supplementazione di iodu in l'acqua potabile in forma di gocce di lugol simultaneamente cù un cambiamentu di dieta, di solitu basta. Hè impurtante di ricurdà chì quandu aghjunghjemu droghe à l'acqua, ùn duvemu micca dà troppu foru o lattuga à u perruchju, chì cuntenenu assai liquidi, chì laveranu a necessità di aduprà a funtana.


Cumu si pò prevene?

Una dieta variata, in quale l'animali hè impeditu di selezziunà ciò chì li piace di più, hè di primura per impedisce u sviluppu di sta malatia cumuna in i parrocchetti australiani. Alcuni ligumi cuntenenu abbastanza iodu, dunque l'alimentazione di l'animali duie o trè volte à a settimana aiuta à prevene stu prublema, è prumove una dieta equilibrata. L'Spinach pò esse una scelta interessante per dà à u to parrocchiu duie o trè volte à settimana, caccendu sempre ciò chì ùn manghja dopu un pocu è evitendu u so abusu. Per più infurmazione cunfirmate u listinu di frutti è ligumi per parrocchetti.

Chlamidiosi

infezzione da Chlamydia psittaci pò esse sottuclinicu, i nostri parrocchetti essendu purtatori senza sintomi. Di solitu si sviluppa dopu à situazioni di stress (surpuppulazione, cambiamenti ambientali, malatie, poca igiene ...). Stu batteriu hè eliminatu in feci, urine, secrezioni nasofaringee è nasali, è pò dà origine à purtatori crònichi chì l'eliminanu intermittentemente, trasmettenduli in l'ambiente, infettendu i so congeneri.

Chì sò i sintomi di a chlamidiosi aviaria?

I segni respiratorii è à volte u fegatu sò indicativi, trà altri, di sta infezzione:

  • Cunghjuntivitis
  • Dispnea (difficultà à respirà, bocca aperta)
  • rimori di respirazione
  • Biliverdinuria (sgabelli verdi è urina, chì ponu indicà una infezione di u fegatu)
  • Diarrea
  • In casi più severi, apatia, letargia è anorexia

Diagnosticu

Per u diagnosticu, l'osservazione di i segni clinichi hè cumminata cù testi specifici cum'è un test serologicu in cui si misura l'aumentu di l'immunoglobulina M, o una tecnica di laboratorio chjamata PCR chì mostra u materiale geneticu di i batteri prisenti in e feci è l'exudate faringeo di a parrucca.

a cullezzione di campioni di sangue hè di solitu un grande aiutu, hè pussibule osservà una crescita di globuli bianchi è, in biochimica, i parametri di u fegatu sò generalmente elevati. Micca tutte e infezioni da Chlamydia anu a stessa gravità, dipende da u tippu di batteri (ci sò diverse sottuspezie in ciò chì sapemu Chlamydia) è spessu si trasforma in una infezzione cronica in forma di prublemi respiratorii costanti, per esempiu.

Trattamentu

L'usu di doxiciclina, un antibioticu di a famiglia di tetracicline, hè u trattamentu più efficace cunnisciutu per trattà sta malatia cusì cumuna in i parrocchetti australiani. Duvia esse datu per circa 45 ghjorni, è una iniezione intramusculare di u compostu pò esse data, ancu s'ellu hà un risicu elevatu di pruduce danni tissutiali (necrosi). Hè adupratu solu in casi più severi induve hè necessariu un trattamentu iniziale più aggressivu. Tuttavia, se ùn ci hè altra via, pudete optà per una iniezione di doxiciclina ogni 7 ghjorni, per 7 settimane consecutive, in i musculi pettorali.

A forma preferita di trattamentu hè orale, direttamente in u beccuccu cun sciroppu di doxiciclina, o aghjunghje a soluzione in polvere chì deriva da a macinazione di e compresse di doxiciclina in u mischju di e sementi, aduprendu qualchì solvente in modo chì a polvere aderisca à a superficie di e sementi.

Prevenzione

evità u stress, ambienti cù una scarsa igiene, sovrappopolazione di acelli è l'introduzione di novi individui senza quarantena o d'origine scunnisciuta hè fundamentale. A pulizia hè torna un alliatu chjave in questu puntu.

Arricurdatevi chì e persone chì travaglianu cù gruppi di acelli, veterinarii, o persone in cuntattu direttu cù i parrocchetti (pruprietarii cun un grande gruppu), ponu esse influenzati da stu batteriu, eccu perchè hè cunsideratu una zoonosi.

parassiti interni

Ùn hè micca solitu chì ci sia una parasitosi interna in i nostri parrocchetti, ma pò esse osservata in acelli chì campanu in voadeiras cù un pianu di terra è cun un numeru elevatu di acelli.

  • Parassiti microscopichi: piace Giardia, o coccidia pò influenzà i nostri parrocchetti, dendu origine à una diarrea tipica intermittente o acuta, piumaghju cloacale sporcu, perdita di pesu, apatia ... Coccidia, rispettivamente. Isulamentu di l'animali malatu, disinfettazione cumpleta è trattamentu di l'acellu cù toltrazuril (coccidia) è metronidazole o febendazon (Giardies), aghjunghjendu a terapia di supportu necessaria, pò risolve u prublema se hè rilevatu à tempu.
  • Parassiti macroscopichi: L'Ascaridi sò probabilmente i più cumuni in i parrocchetti, ma ùn hè micca assai cumunu di vedeli in acelli prigiuneri. Questi nematodi intestinali (vermi cilindrici) ponu causà diarrea è perdita di pesu, è ancu un piumaghju sordu è bruttu. À l'esaminazione microscopica di e feci hè faciule di rilevà i so ovi, è u trattamentu cù ivermectina, albendazole o fembendazole sò spessu opzioni assai efficaci.

prublemi riproduttivi

Cum'è cù tutti l'acelli, ponu cumparisce prublemi cù l'ova di pona, cum'è u postura cronicu, o prublemi in a furmazione di u coghju d'ova chì provoca u rompe l'ovu in l'abdomen è cunsequente peritonite.

A postura cronica hè cumplicata da risolve, pudete pruvà à riduce l'ore di luce, alluntanendu a femina da u maschile (senza vedelu o sentelu), ma u più efficace hè di solitu un impianti ormonali chì inibisce l'assi ipotalamicu-pituitaria-surrenale. Questu hè, chì l'attività di l'ovariu cessa. Dura pochi mesi, hè variabile è richiede sedazione per u so piazzamentu, ma certe volte hè u solu rimediu per stu cambiamentu periculosu.

E cunsequenze di a distocia (impussibilità di fà a postura), perchè l'ovu hè eccessivamente grande, a rumpitura di l'ovu in l'abdomenu per via di a debbulezza di u cunchju causa peritonite, chì provoca una situazione d'urgenza in tutti i casi è pochi acelli riescenu à ricuperà.

Cum'è segni clinichi, osservemu di solitu distensione di l'addome, anorexia, apatia, letargia ... tutti assai pocu specifici, ciò chì rende necessariu di fà un esame cumplementariu da u veterinariu per rilevà a so origine per realizà u più trattamentu adattatu, ancu se u pronosticu in questi casi ùn hè micca assai favorevule.

Ancu s'ellu ùn sò micca cumuni cum'è l'altri pappagalli, i perruche ponu ancu soffre di muzzicà è di strappà e so piume.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.