E malatie più cumune in u bestiame

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Amazing Process of Growing, Harvesting and Processing of Pomegranate - Modern Agriculture Techniques
Video: Amazing Process of Growing, Harvesting and Processing of Pomegranate - Modern Agriculture Techniques

Cuntenutu

E malatie chì colpiscenu u più cumunamente u bestiame sò quelle di natura infettivu-contagiosa, postu chì assai di elle, in più di esse dannose per a salute di a banda è di influenzà u benessere di l'animali, sò zoonosi, vale à dì malatie chì ponu esse trasmesse à l'omu esseri, sì a carne o u latte di quellu animale malatu hè cunsumatu. Per via di questu, PeritoAnimal hà preparatu questu articulu nantu à u e malatie più cumune in u bestiame.

A maiò parte di e malatie cumuni in i vacchi latti è vacchi

E malatie infettive-contagiose in bovini da latti è bovini sò di grande impurtanza veterinaria, postu chì, oltre à dannà a salute di l'animali, sò troppu difficiule per esse cuntrullate in mandrie assai grandi una volta installate, ciò chì pò purtà à gravi perdite ecunomiche, cume a morte prematura di l'animali infettati ponu accade, un sviluppu metabulicu bassu chì face chì questi animali ùn crescenu micca cumu si deve, è una bassa pruduzzione di latte in i vacchi da latti.


Frà elle, u e malatie chì influenzanu u più u bestiame da latte è u bovinu da carne sò:

  • Mastite, chjamata ancu mastite.
  • Babesiosi o anaplasmosi, cunnisciuta popularmente cum'è tristezza parassita bovina.
  • Brucelosi
  • Pesta afta.
  • Tuberculosi.
  • Clostridiosi.
  • Leptospirosi.
  • Malatia di u Zocculu.
  • Verminosi in generale.

E malatie più cumune in vacche da latte

Quandu si tratta di mandrie assai grandi, l'ideale hè una medicina veterinaria preventiva, postu chì u trattamentu per tutta a banda serà troppu caru, senza cumpensà l'investimentu ecunomicu, postu chì in più d'esse troppu numerosi animali, sò cunsiderati animali cum'è vacchi di vacca, allevati per u cunsumu umanu è animali, è vacchi da latte, vacche allevate per furnisce u mercatu di latti in Brasile è in u mondu.


Trà u e malatie più cumune di e vacche, avemu:

  • mastite bovina - Hè una malattia infettivu-contagiosa causata da diversi tipi di batteri chì causanu un'infezzione in e ghiandole mammarie di a vacca. Hè di gran lunga a malattia a più impurtante chì tocca e vacche da latte, per via di l'incidenza è di a prevalenza elevate di casi, postu chì provoca grandi perdite ecunomiche, chì u latte diventa salitu, in a maiò parte di i casi, cù secrezione purulenta è pienu di molecule da l'infiammazione è duverebbe esse scartatu postu chì hè tutalmente inappropriatu per u cunsumu. Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à a mastite bovina.
  • Babesiosi o Tristezza Parassitaria Bovina - Hè una malatia causata da un protozoo chjamatu babesia sp. , chì hè trasmessu da i morsi di tick. A malatia, una volta installata, hè difficiule da cuntrullà, per via di u costu di u trattamentu in a banda, in più, provoca una grande perdita ecunomica, danneghja u sviluppu di l'animali, a produzzione di latte è secondu u statutu immunologicu di l'animali, ancu a morte.

Malatie postpartum in vacche

Durante u periodu di 2-3 settimane dopu à u partu deve esse curatu cù e malatie di u trattu riproduttivu di e vacche, chì ghjè u periodu quandu sò più suscettibili è predisposti à e malatie, chì u so sistema immunitariu hè vulnerabile per via di u partu.


Trà u malatie più cumune di e vie reproduttive in vacche postpartum, causatu da infezioni batteriche, è chì toccanu a maiò parte di e vacche in a banda sò:

  • Metrite;
  • Endometrite clinica;
  • Scaricamentu vaginale purulente;
  • Endometrite citologica subclinica.

Studii sò sempre fatti nantu à sta suscettibilità più grande in vacche postpartum.

Malatie metaboliche in vacche

A malatia metabolica chì affetta e vacche hè chjamata ipocalcemia postpartum o ipocalcemia, paresi puerperale, febbre vitulare o febbre latte. Hè una malatia metabolica chì hè assuciata à bassu calciu in sangue è dannu a banda di vacche da latte è di vacche postpartum chì sò in prima allattamentu, vale à dì, pruduzzione di latte. U calciu hè estremamente impurtante per a cuntrazzione musculare è i battiti di u core, è a carenza di calciu pò purtà à disfunzioni neuromusculari, crollu circulatoriu, è ancu depressione di a cuscenza.

A causa, malgradu esse cumplessa, pò esse evitata per mezu di u supplementazione di minerali è vitamine essenziali à a vacca durante a fase riproduttiva è sopratuttu dopu à u partu, postu chì una grande percentuale di u calciu chì e vacche anu in u corpu vanu in u so latte. Cum'è u corpu ùn pò micca rimpiazzà a percentuale persa da solu, e vacche falanu subitu dopu à avè parturitu. Altri segni subclinichi di ipocalcemia postpartum serianu estremità fredde, tremore musculu di a testa è di i membri, tetania, aspettu sonnolente è testa girata versu u fiancu, l'animale pò stende nantu à u stomacu mentre allunga u collu.

Malatie Riproduttive in Vacche

U Brucelosi Hè una malattia infettu-contagiosa chì provoca danni ecunomichi à e vacche in u periodu riproduttivu, tuttavia, pò influenzà u bestiame di tutte l'età è di i dui sessi. A vaccinazione cù a vitamina B12 hè sempre a migliore prevenzione contr'à l'abortu, tuttavia, ùn immunizza micca contr'à l'agente causativu di a malattia, dunque una volta installata in a mandria, pò esse difficiule da cuntrullà, è si deve piglià cum'è preventiva misura, l'eliminazione di l'animali seropusitivi, malgradu chì a malattia abbia una cura, u trattamentu diventa fattibile per via di i costi. Inoltre, a Brucellosi hè una zoonosi, vale à dì, a malatia pò esse trasmessa à l'omu.

In vacche riproduttive, a Brucellosi pò causà aborti, ritenzione placentare, metrite, subfertilità, sterilità, è se u fetu sopravvive porta à a nascita di animali debuli è sottosviluppati.

Malatie di zocculu di vacca

A malatia di u zocculu bovinu hè una di e malatie principali chì toccanu e vacche da latte. Hè per via di una seria di cause, chì contribuiscenu à l'installazione di patogeni chì causanu a malattia in e regioni di i zocculi, osse, articulazione, ligamenti è tessuti cutanei è sottucutanei. Trà e cause, pudemu avè:

  • Dermatite digitale.
  • Dermatite interdigitale.
  • Flegmone interdigitale.
  • Gabarro o Iperplasia Interdigitale.
  • Erosione di e perline.
  • Laminite o Pododermatite asettica diffusa.
  • Pododermatite asettica lucalizata.
  • Pododermatite Septica.

Una dieta alta in carboidrati, mancanza di tagliu di zocculi, pavimenti umidi è ruvidi è mancanza d'igiene in a stanza cuntribuiscenu à l'iniziu di a malattia, chì di solitu si mette in causa di una infezzione batterica secondaria, chì, se lasciata senza trattamentu, pò traduce in l'apparizione di miiasi è un'infiammazione generalizata di a cifra, chì hè u zocculu, è in u membru.

Per evità stu tipu di malatie, i bovini da latte devenu riceve una dieta tamponata per evità l'acidosi ruminale. A rifilatura annuale di i zocculi deve esse fatta, è durante a siccatura di l'ambiente, impedisce à l'animali di pisà l'ambienti umidi, e feci è l'urina.

Malatie trasmissibili

Trà e più impurtanti malatie infettive-contagiose ci sò quelle chì sò zoonosi, vale à dì trasmissibili à l'omu. À e malatie chì ponu esse trasmesse da e vacche sò:

  • Brucelosi: chì pò esse trasmessu da e vacche à l'omu attraversu u latte micca pasturizatu, u casgiu è i prudutti casgili in generale, è ancu u cuntattu direttu cù u sangue o u sterile di l'animali infetti o malati.
  • Tuberculosi: a malatia hè causata da i batteri Mycobacterium bovis, è pò esse trasmessu per l'aria, o per a via intestinale, in cuntattu direttu cù u sterile di l'animali malati. Cum'è i sintomi apparisce solu in a so fase finale, a malattia hè difficiule da diagnosticà, rendendu u trattamentu difficiule. L'animali malati anu difficultà à respirà, perdita di pesu, tosse secca è debulezza generalizata.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.