Cuntenutu
- Taxonomia di cigni, anatre è oche
- oche
- Cignu
- anatra
- Differenze fisiche trà cigni, anatre è oche
- Caratteristiche fisiche di l'oca
- Caratteristiche Fisiche di u Cignu
- Habitat di cigni, anatre è oche
- Comportamentu di cigni, anatre è oche
- cumpurtamentu di l'oca
- cumpurtamentu di cignu
- cumpurtamentu d'anatra
- Ripruduzzione di cigni, anatre è oche
- ripruduzzione d'oca
- Ripruduzzione di cigni
- allevu d'anatra
- Alimentazione di cigni, anatre è oie
L'acelli sò un gruppu di vertebrati strettamente ligati à l'umani dapoi seculi è seculi. Ancu se ci sò state parechje cuntruverse in quantu à a so classificazione definitiva, in generale, a tassonomia tradiziunale li cunsidereghja appartenendu à a classa Aves. Intantu, per u sistematica filogenetica, sò inclusi in u clade di l'Archosauru, chì spartenu attualmente cù i coccodrilli.
Ci sò millaie di spezie d'uccelli, chì abitanu innumerevoli ecosistemi, sia terrestri sia acquatichi. Hè abbastanza cumunu per l'acelli chì ci sorprendenu cù i so canti, forme di volu è piumaghju. Tutti questi, senza dubbitu, li rendenu animali abbastanza impressiunanti. Tuttavia, in questu gruppu ci hè una grande diversità, chì pò causà qualchì volta qualchì cunfusione in quantu à a so identificazione. Hè per quessa chì in questu articulu PeritoAnimal, presentemu usferenze trà cigni, anatre è oche, diversi acelli chì causanu ammirazione per a so bellezza.
Taxonomia di cigni, anatre è oche
Cumu sò sti acelli classificati tassonomicamente? D'ora in avanti, ci concentreremu nantu à e diverse caratteristiche trà u cigni, anatre è oche. Tutti issi acelli appartenenu à l'ordine Anseriformes è à a famiglia Anatidae. E differenze si trovanu sia in e sottofamiglie in cui sò incluse, cum'è in u genaru è e spezie:
oche
l'oca appartenenu à sottofamiglia Anserinae è u genaru Anser, cù ottu spezie è parechje sottuspezie. Unu di i più cunnisciuti hè l'oca salvatica o oca cumuna (anser anser). Tuttavia, ci hè ancu un altru generu cù spezie cunnisciute cum'è oche, cum'è Cereopsis, chì include l'oca grigia o grisgia (Cereopsis novaehollandiae).
Cignu
Stu gruppu currisponde à sottofamiglia Anserinae è u genaru Cygnus, in quale ci sò sei spezie è alcune sottuspezie. U più cunnisciutu hè u cignu biancu (Cygnus olor).
anatra
L'anatre sò generalmente classificate in trè gruppi: i tipichi, i fischi è i subacquei. I primi sò classificati in a sottofamiglia Anatinae, induve truvemu u più grande numeru di generi; alcune di e spezie più cunnisciute sò: anatra mandarina (Aix galericulata), anatra domestica (Anas platyrhynchos domesticus), canard sauvage (Cairina moschata), anatra in bichjeri (Speculanas specularis) è paturi-preta, cunnisciutu ancu cum'è nigga (Netta erythrophthalma).
Queste ultime currispondenu à a sottofamiglia Dendrocygninae, è alcune spezie sò u teal arboreale (Dendrocygna arborea), cabocla marreca (Dendrocygna autumnalis) è jeal teal (Dendrocygna javanica).
U terzu è l'ultimu appartenenu à a sottofamiglia Oxyurinae, cum'è l'anatra di papada (Werewolf biziura), turchinu à testa nera (Heteronetta atricapilla) è teal cacao (Nomonyx dominicus).
Vulete cunnosce più spezie d'anatre? Ùn mancate micca u nostru articulu nantu à i tippi di anatre è scopre quantu ci sò.
Differenze fisiche trà cigni, anatre è oche
L'acelli anatidi, chì sò cigni, anatre è oche, frà altri, spartenu cum'è una caratteristica cumuna vivente assuciata à i corpi d'acqua, tuttavia, ogni gruppu hà caratteristiche anatomiche chì li differenzianu. Per distingue un oca, un cigno o un anatra, a cosa principale chì pudemu cunsiderà hè a dimensione, esse i più grandi cigni di tutti. Siconda, ci sò e oche, è infine, anatre. Un'altra caratteristica praticamente infallibile hè u collu, è in questu sensu avemu, da u più longu à u più cortu, prima u cignu, dopu l'oca è infine l'anatra.
Cunnisciamu queste caratteristiche distintive:
Caratteristiche fisiche di l'oca
E oche sò, in generale, acqua è acelli migratori di grande dimensione, u più grande è u più robustu essendu l'oca salvatica o l'oca cumuna, chì pò pisà circa 4,5 kg è misurà finu à 180 cm, arrimbendu si nantu à l’aletta. U culore varieghja secondu e spezie, cusì truvemu biancu, grisgiu, marrone è ancu culori mischiati.
I so becchi sò grossi, di solitu di culore aranciu, è ancu e to gambe. Ancu s'ellu ci sò certe eccezzioni, questi ultimi membri sò adattati per a natazione.
Trà e trè spezie d'uccelli chì paragunemu in st'articulu, pudemu dì chì l'oca hà u collu di dimensioni medie, grande paragunatu à l'anatra, ma più chjuca di u cignu. Inoltre, sò acelli cù un volu energicu.
Caratteristiche Fisiche di u Cignu
A caratteristica più impressiunante di i cigni hè a so collu longu. A maiò parte di e spezie sò bianche, ma ci hè ancu una nera è una di corpu biancu, ma cun collu è testa neri. Sti acelli sò carattarizati per esse abbastanza grandi, è secondu e spezie, u so pesu pò varià trà circa 6 kg à 15 kg. Tutti i cigni anu lunghezza superiore à un metru; Un cignu adultu pò ghjunghje à un'apertura di l'ale finu à 3 metri.
Di solitu ùn ci hè dimorfisimu sessuale, ma à a fine u maschile pò esse leggermente più grande di a femina. I becchi sò robusti, aranci, neri o cumbinati, secondu e spezie. I pedi sò uniti da una membrana chì li permette di natà.
Caratteristiche fisiche di l'anatra
L'anatre exhibenu a più grande varietà di culurazioni di piume. Pudemu truvà spezie di una o duie tonalità, ma ci ne hè ancu assai cun cumbinazioni di parechji culori. Sò distinti da oche è cigni per esse u più chjucu trà i trè acelli, cù ali è collu più corti, è corpi generalmente robusti. Ci sò spezie cù dimorfisimu sessuale marcatu.
Di solitu ùn superanu micca i 6 kg di pesu è 80 cm di lunghezza. Sò acelli adattati per bagnà è viaghjà longu distanzi. Inoltre, i so becchi sò piatti.
Habitat di cigni, anatre è oche
Sti acelli anu una distribuzione larga in u mondu, da una parte per via di l'abitudine migratorie, è da l'altra parte, perchè parechje spezie sò state addomesticate è mantenenu una stretta relazione cù e persone.
Tù oche abita guasi tuttu Europa, gran parte di u Asia, America da u Nordu è Africa di u Nordu. A so volta, u cigni sò spargugliati in parechje regione di u America, Europa, Asia è Australia. dighjà u Anatre sò spargugliati in tutti i cuntinenti, eccettu à i poli.
Hè impurtante di arricurdassi chì hè attualmente pussibule truvà sti acelli in regioni induve ùn sò micca originariamente nativi, chì sò stati introdutti in modu antropogenicu.
Uttenite tutti i dettagli nantu à l'acelli migratori è e so caratteristiche in questu altru articulu nantu à l'acelli migratori.
Comportamentu di cigni, anatre è oche
In i so usi è caratteristiche cumportamentali, pudemu ancu truvà differenze nutevuli trà anatre, oie è cigni. Videmu:
cumpurtamentu di l'oca
L'oca sò acelli gregari, chì volu cullettivu hà una furmazione particulari in 'v'. sò di solitu animali assai territuriale, capaci di difende u so spaziu emettendu abbastanza aggressivamente soni particularmente forti. In u casu di l'individui addomesticati, si ponu comportà di manera più sociabile. Oche facenu un tipu di sonu cunnisciutu cum'è briunà.
cumpurtamentu di cignu
In i cigni pudemu truvà cumpurtamenti diversi, cum'è u cignu neru, un acellu sucievuli è micca migratoriu, mentre chì u cignu biancu, à u cuntrariu, hè abbastanza territuriale è pò campà in coppiu o furmà grandi culunie. Pò campà ancu cù altri acelli chì tolleranu vicinu. Sicondu e spezie, certi cigni ponu esse più vucali cà altri, ma generalmente esprimenu una varietà di soni chì si sentenu cum'è fischi, sbuffulati o spezie di grugna.
cumpurtamentu d'anatra
Anatre, invece, ponu mustrà sfarenti tippi di cumpurtamentu secondu e spezie. Certi tendenu à campà in coppia, mentre chì altri in picculi gruppi. Diverse spezie ponu esse timida è territuriale, mentre chì altri permettenu una certa apprussimazione, per esempiu, à e persone, finu à u puntu di vive in stagni o corsi d'acqua artificiali. anatre emettenu brevi soni secchi, chì sò visti cum'è un "quack" nasale.
Ripruduzzione di cigni, anatre è oche
E forme di ripruduzzione trà cigni, anatre è oche varienu secondu u gruppu. Per capisceli, amparemu cumu si riproducenu:
ripruduzzione d'oca
l'oca avè un cumpagnu di vita è passanu a maiò parte di l'annu inseme, rimpiazzendu solu u so cumpagnu in casu di morte. L'oca cumuna, per esempiu, face di solitu i nidi in terra vicinu à i corpi d'acqua induve stà è, ancu nidu in gruppi, stabiliscenu una certa distanza l'una da l'altra. mettenu circa 6 ovi, bianchi è guasi ellittichi, solu una volta à l'annu, è ancu se u masciu ferma in giru, l'ove sò covate solu da a femina.
Ripruduzzione di cigni
I cigni anu ancu un cumpagnu per tutta a vita è custruisce u più grandi nidi di u gruppu, chì pò misurà sin'à 2 metri in furmazioni flottanti o vicinu à l'acqua. Ponu nestà in picculi o grandi gruppi, vicinu à l'altru. Ancu s’ella hè di solitu a femina chì cova l’ove, u masciu pò infine a rimpiazzà. Sia u numeru sia u culore di l'ove ponu varià da una spezia à l'altra, cù l'ovu chì depone varia da una o duie finu à 10 ova. I culori varienu trà u verduzzu, crema o biancu.
allevu d'anatra
L'anatre anu diverse forme riproduttive secondu a spezia. Alcuni nidu vicinu à i corpi d'acqua, mentre chì altri ponu nestà luntanu o ancu in nidi custruiti in l'arburi. certi mettenu finu à 20 ova, chì certe volte sò curati da a mamma o da i dui parenti. In quantu à u culore di l'ove, questu varia ancu, è pò esse crema, biancu, grisgiu è ancu virdighjante.
Alimentazione di cigni, anatre è oie
L'oca hè un animale erbivuru ch'ellu colla, pudendu cunsumà piante, radiche è germogli, sia in acqua sia fora. Per più infurmazione nantu à stu tipu di dieta, ùn mancate micca questu altru articulu nantu à l'animali erbivori.
I cigni, invece, cunsumanu piante acquatiche è alghe., ma ancu qualchì picculu animali cum'è e ranochje è l'insetti.
Infine, i Ducks alimentate principalmente da piante, frutti è semi, ancu se ponu include insetti, larve è crustacei in a vostra dieta. In l'articulu nantu à ciò chì l'anatra manghja, truverete tutti i dettagli nantu à u so cibu.
Se vulete leghje più articuli simili à Differenze trà cigni, anatre è oche, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.