Cunsiglii per eliminà u tartru in i misgi

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Cunsiglii per eliminà u tartru in i misgi - Animali
Cunsiglii per eliminà u tartru in i misgi - Animali

Cuntenutu

Puderete avè vistu a sporcizia in a bocca di u vostru misgiu à tempu o pudete ancu avè rimarcatu u cattivu respiru. Què hè duvuta à l'accumulazione di tartru nantu à i vostri denti, cum'è cun elli accade esattamente a stessa cosa chì cun noi in quantu à i prublemi orali.

In questu articulu di PeritoAnimal vi daremu alcuni cunsiglii per eliminà u tartru in i misgi è, in più, vi faremu sapè ciò chì hè u tartru è cumu prevene.

Chì hè u tartru è chì misgi sò più propensi ad ellu?

Cum'è menzionatu in l'articulu cù cunsiglii per piglià tartru in cani, u tartru hè cumpostu di calculu furmatu da risidui nantu à i denti di i nostri animali. Questi residui chì si accumulanu formanu u calculu di u tartru, sò un mischju di placca batterica, detriti alimentari è sali minerali chì si accumulanu per tutta a vita in bocca di i nostri misgi ogni ghjornu. U Tartaru hè creatu principalmente in u spaziu trà i denti è e gengive. S'ellu ùn hè micca trattatu à tempu, si diffonde à e restante strutture orali, affettenduli è ancu purtendu à infezioni è malatie secondarie più gravi.


Cum'è qualsiasi altra malattia, hè preferibile prevene u tartru è e so cunsequenze chì avè da trattà u nostru amicu pelutu cù prublemi di bocca, postu ch'elli ponu esse risolti solu sottumettendu u felinu à anestesia generale per fà una pulizia prufessiunale di a bocca fatta da u veterinariu, in più di u trattamentu cù i medicamenti necessarii in ogni casu.

Tutti i misgi ponu soffre di tartru è e so cunsequenze, ma alcuni, secondu a so salute o età, sò più propensi à:

  • I misgi da trè anni di solitu accumulanu u tartru. Questu accade perchè à l'età di trè anni di vita accumulanu l'elementi sopra menzionati necessarii per a produzzione di tartru per un bellu pezzu. Se ùn l'aiutemu micca à eliminà st'elementi dannosi accumulati in bocca, in pocu tempu noteremu sintomi è pudemu rilevà malatie è prublemi derivati ​​da u tartru accumulatu.
  • Sicondu a qualità di i denti di u felinu pò esse chì da chjucu chjucu hà digià u tartru. Hè u listessu cù e persone, perchè se i denti di l'individuu sò geneticamente poveri in u stratu protettivu esterno chjamatu smaltu, u residu si aderisce facilmente à a superficia di i denti è i prublemi si sviluppanu rapidamente. A cura di a bocca di l'animali chì soffrenu di stu difettu geneticu hè assai impurtante, postu chì elli stessi ùn ponu micca furnisce a pulizia necessaria è costante, rendendu assai difficiule di mantene a so bocca sana senza un monitoru currettu.

Chì cunsequenze pò avè u tartru pè u ghjattu?

Una scarsa igiene orale è l'accumulazione di tartru in i nostri animali domestici ponu purtà assai prublemi è malatie. Quessi sò i più cumuni:


  • cattivu fiatu o alitosi: Hè u primu sintomu chì di solitu ci alerta chì una accumulazione di tartru hè prodotta in bocca di u nostru misgiu. Hè un cattivu odore da a decomposizione di i residui alimentarii accumulati trà i denti è e gengive. Pò esse rilevatu à distanza da u nostru animale quandu u prublema cumencia à avanzà. Duvemu cunsultà u nostru veterinariu per una rivista orale di u nostru misgiu è cunsigliateci nantu à u megliu modu per aiutallu à trattà l'alitosi è impedisce a furmazione di tartru, postu chì sì no, u prublema accadrà prestu. Continuerà à peghju è pò cunduce à altre malatie.
  • Ghjingivite: Sta malattia cummencia à accade quandu a presenza di tartru inizia in bocca à i nostri misgi domestichi. E gengive si infiammanu, rossu è cù i ghjorni si ritrattanu è, infine, si scopre a radica di u dente influenzatu. Questu pò esse abbastanza doloroso per elli è duvemu furnisce li u trattamentu prescrittu da u nostru veterinariu di fiducia quandu rilevemu sintomi. Se ùn a femu micca prestu, a radica dente esposta si deteriorerà rapidamente è riassorbirà. Quandu l'unione trà u pezzu di dente è l'ossu di a mascella o a mascella si indebolisce tantu, finisce cù a perdita totale di u pezzu di dente affettatu è l'esposizione di l'ossu à infezioni secondarie.
  • Malatia parodontale: Sta malatia face parte di e duie precedenti è cuntinua à deteriorà e strutture orali di l'animali, affinchì i pezzi restanti di denti continui à deteriorassi, in più di e so radiche, u maxillu, a mandibula, ecc. Quandu i pezzi di denti chì sò stati affettati sò persi, infezioni secondarie si verificanu in e gengive è in l'osse di a mascella è di a mascella. Ciò chì principia cù u tartru, l'alitosi è a gengivitis si rivela un prublema assai seriu chì pò tumbà l'animali. Inoltre, i misgi chì soffrenu di sta malatia ponu facilmente piantà di manghjà, in fatti hè unu di i sintomi chì ci alerta u più in u cumpurtamentu di un animale toccu da a malatia parodontale. L'unicu modu per luttà contr'à sta malatia currettamente hè di rilevalla u più prestu pussibule, di fà una pulizia prufessiunale di a bocca cù un trattamentu antibioticu è antiinflamatoriu, in più di un seguitu currettu. Tuttu què deve esse fattu da un veterinariu, postu chì l'igiene orale prufessiunale deve esse effettuata sottu anestesia generale è cù strumenti adeguati, è solu un veterinariu saperà esattamente ciò chì serà u trattamentu adattatu.
  • infezioni sicundarie: Tutti i prublemi è e malatie sopra descritte, sì ùn sò trattati à tempu è currettamente, finiscenu per causà infezioni secondarie gravi in ​​i nostri amici peluti. Sti infezioni sò di solitu assai gravi, ponu purtà prublemi cardiaci, intestinali, di fegatu è di rene, è dunque correnu un risicu di morte. Infezioni sicundarie chì cumincianu in e gengive o in l'osse di a mascella o di a mascella, causanu ascessi chì cuntinueghjanu à prugressà attraversu i tessuti di a bocca è chì finiscenu per influenzà u musu, u nasu è l'ochji di u nostru animale domesticu.

Cumu pudemu prevene u tartru in i misgi domestichi?

Cum'è l'avemu mintuvatu prima, hè megliu prevene u tartru è e malatie chì ne venenu chè di permette à i nostri felini di soffre ne è di trattalla. Questi prublemi in i nostri amici pelosi ponu esse prevenuti seguendu uni pochi linee guida per l'igiene orale è mantene a Bona salute. Cum'è a femu cun noi stessi, un bonu spazzolatu, un lavatu in bocca, verificendu chì cibi manghjemu frà altre cose chì ci ponu aiutà à evità u tartru è tuttu ciò chì comporta. Cum'è a pudete vede, in salute orale ùn simu micca sfarenti cum'è i nostri amichi à quattru zampe.


A prevenzione di l'apparizione di u tartru eliminerà micca solu a pussibilità di una seria di malatie derivate è e so cunsequenze, ma eviteremu ancu un grande dulore à u nostru amicu è evitemu ancu l'anestesia è i trattamenti medicinali.

Certi modi per impedisce l'apparizione di tartru sò:

  • spazzolatura cutidiana: Duvemu lavà i denti di u nostru cumpagnu ogni ghjornu cum'è noi cun noi stessi. Hè megliu abitualli cù una piccula età per adattassi è u prucessu hè più simplice. Duvete sceglie un spazzolinu adattatu è un dentifriciu speciale per i misgi. Ma più tardi, vi diceremu in dettagliu cumu duvete realizà stu spazzolamentu à i vostri animali.
  • Ghjoculi è premii speciali: Ci sò ghjoculi, biscotti, ossa è razioni speziale chì semplicemente ghjucendu o masticendu, i nostri misgi si puliscenu a bocca da per elli è in un modu assai sèmplice pur essendu gratificanti per elli. Questi premii è ghjoculi sò fatti di elementi abrasivi per a placca chì si forma nantu à a superficia di i denti di u nostru ghjattu. Cusì riesciemu à evità a furmazione di u tartru, è quandu l'avemu digià, aiutemu à addulciallu è à eliminallu. Alcuni di sti materiali sò ghjoculi di gomma o di corda, bars, strisce, biscotti, alimenti di cura orale è ossa, chì pudemu truvà in vendita in negozi di animali è centri veterinarii.
  • Mantene una bona salute fisica: Hè di primura chì u nostru amicu sia sempre in bona salute è se sperimentemu sintomi di qualcosa u purtemu à u veterinariu. Per mantene una bona salute, hè di primura chì prupunimu à u nostru ghjattu una dieta adatta à e so caratteristiche, sana è equilibrata. Inoltre, duvemu circà di fassi esercità abbastanza per stà agile, attivu è sanu. Tuttu què ci aiuterà à tene assai malatie è prublemi luntanu da u nostru cumpagnu di quattru zampe.
  • Osservazione di i sintomi: Cum'è una prevenzione di prublemi più gravi è di malatie, hè di primura chì ogni volta chì si rilevanu sintomi chì ponu indicà prublemi in a bocca di u nostru misgiu, andessi immediatamente à u veterinariu. Alcuni di i sintomi è cumportamenti più cumuni sò:
  1. Malfiatu eccessivu. L'alitosi ùn hè micca solu causata da tartru accumulatu, gengivitis o malatie parodontale. Per quessa, hè assai impurtante d'andà à u veterinariu quandu si rileva l'alitosi in u vostru misgiu. Ci sò altre malatie, cum'è quelle di u sistema digestivu chì ponu causà cattivu fiatu. In più di u diabete, i prublemi renali è i parassiti sò altri prublemi chì ponu causà stu cattivu fiatu in u nostru animale domesticu.
  2. Salivazione abbundante.
  3. Gratta a to faccia o a bocca spessu cù e zampe è contr'à l'ogetti cum'è i divani, i muri, i mobuli, ecc., Senza chì ci pare chì ci sia qualcosa chì vi pò disturbà.
  4. Depressione (mancanza di brama di manghjà, di ghjucà, di muvesi, ecc.).
  5. Smette di manghjà o cambia u vostru modu di fà.
  6. I denti mancanti chì sapemu pocu fà eranu quì.
  7. Tartaru trà gengive è denti.
  8. Perdita di qualità di i denti cù decolorazione, denti rotte, ecc.
  9. Gengive infiammate, sanguinanti è arrossite.
  10. Noduli, polipi o ascessi in bocca di u nostru ghjattu.
  11. In i casi avanzati di malatie parodontale osservemu noduli è ascessi sottu à l'ochji.

Cunsiglii per prevene è caccià u tartru da a bocca di u ghjattu

À PeritoAnimal vi vulemu dà cunsigli utili per pudè aiutà u vostru cumpagnu fidu à prevene e malatie in bocca è per luttà contr'à elli se sò apparsu:

  • Abituatelu à lavassi i denti. Hè assai megliu se a pudemu fà tutti i ghjorni, ma sinò, una media di trè volte à settimana hè abbastanza per tene u tartru luntanu. U prucessu u più faciule per uttene u nostru felinu à abituassi à un lavatu cutidianu di i denti cumincia à amparallu da chjucu. Quandu semu sempre un cucciolu, duveriamu passà una gasa sterile bagnata d'acqua è avvolta intornu à u nostru ditu sopra a superficie di i nostri denti ogni ghjornu. Più tardi, quand'ellu hè abituatu, duvemu cumincià à insegnallu cumu si lavà i denti è cumu aduprà u dentifriciu speciale per i misgi per ch'ellu si familiarizi cun elli. Dopu ci vole à aduprà a spazzola invece di garza è pasta di denti invece d'acqua. Duvemu fà listessa cosa, sfregate delicatamente a superficie di i denti ogni ghjornu. In principiu, pudete rende i pennelli più cumplessi è à pocu à pocu, rende li più longhi mentre u vostru cumpagnu si abitua. Cum'è i misgi inghjuttinu u dentifriciu invece di sputallu cum'è noi, duvemu aduprà un dentifriciu speciale per gatti chì hè vendutu in i magazini d'animali è in i centri veterinarii. Hè un dentifriciu chì ùn cuntene fluoru, chì hè altamente tossicu per elli è dunque ùn duveriamu mai aduprà un dentifriciu umanu. Inoltre, ci sò sfarenti sapori cuncepiti per fà a pasta piacevule per i misgi domestici. Se no preferimu micca aduprà dentifriciu, pudemu aduprà clorexidina, chì si vende cum'è spray in centri veterinarii è magazini specializati. Stu pruduttu hè cum'è u nostru lavu di bocca chì pulisce, disinfetta, ammorbidisce u calculu è migliora u fiatu. Duvemu pensà à chì spazzola hè a più adatta per u nostru misgiu, pò esse unu per i zitelli o pudete andà in butteghe d'animali è cumprà unu chì cunvene u megliu à u nostru amicu pelutu.
  • Insegnate à u vostru amicu felinu à avè boni abitudini alimentari. Sapemu chì à parechji misgi li piace à manghjà patè, mousses è altre lattine di cibu dolce, chì sò dunque deliziosi ma micca i migliori per a salute dentale. Ci hè da nutà chì l'alimentu umidu è dolce s'accumula assai facilmente in l'anguli di a bocca di un ghjattu è hè difficiule per eliminà sti resti. Dunque, hè megliu uttene u nostru animale domesticu per manghjà cibu seccu chì aiuterà à pulisce i denti grattendu a superficie di questi. Di tantu in tantu, cum'è premiu, vi pudemu offre lattine di cibu dolce, ma mai cum'è alimentu di basa o unicu.
  • Ghjoculi è premii speciali. Cum'è l'accennatu prima, si tratta di palle, funi è altri ghjoculi, bars, ossa, strisce è manghjà, frà altri, cù alcuni cumpunenti abrasivi per i batteri in a placca dentale. Pudete cumprà o pudete fà elli stessu in casa.Sti tippi di ghjoculi è di premii sò di solitu piaciuti da i nostri animali domestici, allora diventanu ideali per a so funzione cumpleta di divertimentu, cibu è cura dentale orale. I ghjoculi di corda sò assai utili, postu chì quandu li masticavanu u nostru misgiu farà listessu cum'è noi cù u filu dentale, ma duvemu fighjà lu frattempu per assicurassi chì ùn inghjuli micca per accidente i fili, allora sì vedete chì u ghjocu A corda hè dighjà in cattivu statu, duvete rimpiazzà la cù un ghjocu novu.
  • pulizia prufessiunale di a bocca: In casu chì u tartru s'accumule assai è vedemu chì ùn pudemu più eliminallu, mancu cù una spazzola regulare, dentifriciu o clorexidina, una dieta o ghjoculi, ecc., Basta à cunsultà un veterinariu, perchè a so intervenzione diventa necessaria per piantà u prucessu in tempu per sviluppà altre malatie secondarie più gravi, cum'è menzionatu prima in questu articulu. S'ellu hè dighjà una malattia parodontale duvemu ancu principià u trattamentu per curalla cun una bona igiene dentale prufessiunale. U veterinariu deve sempre pulisce a bocca di u nostru misgiu sottu anestesia generale, cù l'aiutu di un anestesista è un assistente veterinariu. Cù questu prucessu, u tartru, i residui alimentari, a placca batterica è i sali minerali seranu eliminati, cù strumenti specifici per elli, cum'è l'ultrasu, chì sò aduprati per rompe a placca tartarica senza danneghje l'esmalte di u pezzu di dente. Durante u prucessu, se ci sò alcune parti dentali assai danneggiate, ponu perdesi perchè sò irrecuperabili. Sti denti sò sempre in bocca perchè sò stati aderiti à u tartru, ma dapoi qualchì tempu anu cessatu di esse funziunali è se i lascemu quì finisceranu per pruduce noduli è ascessi seguiti da infezioni.
  • Prufittate di anestesia generale à chì duvete sottumette u vostru gattu per obbligazione. Pò dassi chì per altri prublemi di salute o per una sterilizazione simplice, semu custretti à sottumette u nostru animale à l'anestesia generale. Cum'è a sapemu dighjà, ùn hè micca sanu esse sott'à anestesia generale, allora se pensate chì u vostru cumpagnu abbia bisognu di igiene orale da parte di u specialistu, sarete incaricatu di cummentà questu cù u vostru veterinariu per scopre se una pulizia di a bocca pò esse fatta in a stessa operazione. prufessiunale.