Cunsiglii per Aduprà un Cat Stray

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
How To Tame WILD FERAL CATS!
Video: How To Tame WILD FERAL CATS!

Cuntenutu

sì diventatu attaccatu à a Cat di strada chì visita u vostru cortile o vive vicinu à induve vive è hà decisu di aduttallu? Sia per questa o per qualsiasi altra ragione chì avete pigliatu una tale decisione, noi di PeritoAnimal ti piacerebbe felicità per u grande passu chì avete da fà.

Sicondu stimi da l'Organizazione Mundiale di a Salute (OMS), ci sò più di 30 milioni di cani è misgi abbandunati.

Ancu se sapemu chì i misgi sò sopravviventi nati in natura, a so qualità di vita serà significativamente aumentata s'elli anu una casa per vive è ricevenu una cura di qualità, amore è cibu. Tuttavia, è soprattuttu se u felinu hè un adultu, duvemu seguità una serie di passi per adattà u megliu pussibule à a nostra casa. Hè per quessa chì urganizemu questi cunsiglii per aduttà un gattu stray. Speremu chì sianu utili!


1. Piglielu à u veterinariu

Se avete decisu di aduttà un gattu errante, a prima cosa chì duvete sicuramente fà hè di purtalla à un veterinariu. Ch'ellu sia un gattinu o un adultu, u ghjattu deve esse esaminatu da un espertu per sapè s'ellu avè qualchì malatia, sì avete pulci, sì site feritu o sì soffre di qualsiasi altru prublema di salute.

Tenite à mente chì u misgiu hè statu espostu à tutti i generi di periculi, cumpresi lotte di misgi, manghjendu cattivi alimenti, avvelenamentu da prudutti ripellenti à i misgi, ferite da vitture o altri veiculi, ecc. Dunque, pò soffre di malatie cum'è leucemia, enterite infettiva felina, avvelenamentu, AIDS è un longu periodu di tempu. lista di malatie chì solu un veterinariu pò identificà è trattà.

Arricurdatevi dinò chì u vostru novu cumpagnu richiede una quantità di vaccinazioni obbligatorie chì duvete dà per mantene a so salute in cundizione supreme. Infine, vi ricumandemu chì duvete castrallu. Soprattuttu se u misgiu randagiu hè un adultu, hè abituatu à circà un cumpagnu durante u calore, s'ella hè femina, o andà à a chjama di un misgiu femina, s'ellu hè maschile. Dunque, hè assai prubabile chì u vostru misgiu scappi spessu.


2. Fornite una scatula di spedizione

Portà un gattu randagiu à u veterinariu ùn hè micca un compitu faciule.Per fà sta situazione u più còmuda pussibule, duvete ottene un scatula di spedizione per i misgi. Questu strumentu serà ancu assai utile per portavvi in ​​casa se ùn l'avete ancu fattu. A menu chì ùn sia micca un gattinu, un gattu adultu chì hà campatu in strada raramente vi lasciarà tene in i so bracci.

Per selezziunà a scatula di spedizione adatta, hè megliu andà à u veterinariu o un magazinu specializatu è spiegalli a situazione, postu ch'elli saranu capaci di cunsigliallu. D'altra parte, hè di primura chì u ghjattu capisca u scatula di spedizione cum'è pusitivu, micca negativu. Se furzemu u nostru novu amicu felinu, pò assucialla cù stimuli negativi è aduttà una attitudine aggressiva ogni volta chì a vede.


Armatevi di pazienza, uttene un pocu cibu per gatti o stuzzichini è aduprate una voce dolce è amichevule per incuragisce u vostru felinu à entre. Pudete ancu mette un ghjoculu à l'internu è lascià qualchì alimentu per mantene lu divertitu mentre hè in u casu di trasportu.

3. Fornite una bona accolta in a nova casa

A preparazione di a nostra casa per l'arrivu di u novu membru hè un passu cruciale per aduttà qualsiasi animale. I misgi sò animali assai più indipendenti chè i cani, dunque hè cunsigliatu chì u felinu ne abbia u so propiu spaziu in casa.

In questu sensu, avete duie opzioni: dà li una stanza inoccupata o lascia li scopre liberamente è lascia li sceglie u so propiu angulu. Quandu qualcosa in a so rutina cutidiana varieghja, u ghjattu tende à piattassi è passà per i soi prucessu di adattazione. E, benintesa, aduttallu è offre li una nova casa hè un grande cambiamentu per ellu. Da quì l'importanza di avè un angulu o spaziu solu per ellu.

L'utensili di basa chì ogni gattu - sì un gattu randagiu o micca - duverebbe avè in casa sò i seguenti:

  • Alimentazione è acqua: Sicondu l'età è u pesu di u vostru misgiu, duvete sceglie un tippu di cibu o un altru. Vede i nostri articuli nantu à ciò chì i misgi manghjanu è cumu si sceglie l'alimentu per i misgi è li furnisce a dieta chì hà bisognu. Tuttavia, se u vostru misgiu randagiu hè dighjà un adultu, hè cunsigliatu di cumprà cibu umidu per i primi ghjorni, postu chì hà un odore assai più appetitivu chì chjapparà a vostra attenzione prestu è vi aiuterà à adattassi à u vostru novu ambiente. Arricurdatevi: l'alimentu serà u vostru grande alliatu per guadagnà a vostra fiducia. Inoltre, se avete sceltu u spaziu chì u vostru novu cumpagnu occuperà, mette i cibi di manghjà è d'acqua in u so postu per ch'ellu si possa avvicinà è cumincià à cunnosce cun ellu. Altrimenti, se preferite ch'ellu esplori è sceglia u so angulu, lasciate u cibu in un locu visibile; quandu hà decisu nantu à u so spaziu preferitu, mette e bocce quì.
  • Sandbox: Arricurdatevi chì i misgi sò animali estremamente puliti, allora ùn piazzate micca alimenti è bocce d'acqua vicinu à a scatula. Ancu se spartenu una stanza, duverebbe esse un pocu spaziu trà di elli.
  • Lettu per dorme: Dopu un periudu di tempu chì stà fora, u vostru misgiu apprezzarà un lettu dolce è cunfortevule per dorme. Deve esse vicinu à l'alimentu è l'acqua è luntanu da u sandbox.
  • Scratcher: I misgi sò animali chì sò caratterizati da avè unghie affilate, è li piaci à avè li ben mantenuti è pronti à difende si si sentenu minacciati. Dunque, hè di primura uttene un raschiatore per pudè affinalli è evità di causà danni à i mobuli o à voi.

Lascià chì u misgiu randagiu, chì hà avà una casa, si abitui à a so nova casa è ùn vi maravigliate se per i primi ghjorni preferisce micca lascià a so stanza o u spaziu sceltu, postu chì hà bisognu di truvà a so stabilità è di sentesi in securità . Entre in u vostru spaziu parechje volte è sparte stonde per ellu per cunnosce ti è cumencia à fidassi di tè, sempre senza ubligallu à fà nunda. S'ellu ùn vi lascia micca accarezzallu, date li u tempu.

4. Permettenu u cuntattu cù a natura

Se u misgiu randagiu chì vulete aduttà hè un adultu, sappiate ch'ellu hè abituatu à campà in cuntattu custante cù a natura, caccia u so propiu cibu, interagisce cù altri misgi, ecc. Dunque, duvete adattà u vostru novu ambiente per risponde à questu bisognu è mantene u vostru cunnessione cù a natura.

Cercate e finestre chì si cunnettanu à l'esternu è imbarcate in modu chì u vostru misgiu possa pusà in elli è fighjà a strada. Se a vostra casa hà un patio, cortile o veranda, decurallu cù e piante da pudè annusà, esplorà, è rimarcà a casa move un pocu menu.

L'arburi di u ghjattu sò estremamente utili postu chì coprenu dui bisogni di basa per ellu è per voi, u so novu cumpagnu: pò affinà e so unghje è scalà. arricurdatevi chì a Cat di strada hè ancu abituatu à avè da scalà l'arburi è altre strutture per osservà ciò chì accade in terra da una prospettiva superiore, o scappà di i periculi chì puderebbenu piattassi.

Infine, per suddisfà u so bisognu di caccia, i ghjoculi cuncepiti per questu scopu devenu esse furniti. U misgiu hè un animale cù stintu di caccia assai sviluppatu Per assicurà a vostra sopravvivenza, hè per quessa chì avete da cumprà ghjoculi di caccia chì esercitanu ancu è aiutanu à canalizà l'energia accumulata durante u ghjornu.

In i magazini di forniture per animali è accessori, truverete una varietà di ghjoculi chì suddisfanu stu bisognu, cum'è i topi o falsi bastoni cù corde è bambole à a fine di elle per pudè ghjucà cun elli. Cù questu ultimu tippu di ghjoculi, ùn solu pudete tene felice u to misgiu, ma ancu rinfurzà u vostru ligame cun ellu.

5. Rispettate u vostru tempu

Stu cunsigliu hè destinatu à i misgi stragi adulti o anziani, postu chì u cucciolu si pò adattà à e vostre regule senza prublemi. Tenite à mente chì u misgiu randagiu hè adattatu per esse quellu chì impone e so regule, orarii è rutine, o per seguità altri misgi più auturitarii ch'è ellu. pacienza è rispettu hè ciò chì hà bisognu da a vostra parte per abituassi à e so nuove abitudine è diventà un gattu di casa.

Soprattuttu s'ellu hà campatu situazioni traumatiche, prima pò esse suspettu di voi è esse sempre difensivu. Dunque, hè di primura chì u trattemu cun dolcezza, chì andemu à pocu à pocu è chì ùn pudemu micca furzallu à fà nunda. Fatelu vede cumu li furnite cibu è acqua per ch'ellu possa associà a vostra presenza cum'è qualcosa di pusitivu è di primura per a sopravvivenza. Avvicinalla cun prudenza, picculi passi è una voce dolce. Quandu i ghjorni passanu, diventerà sempre più ricettivu è puderete aumentà i vostri approcci.

Rispettate u vostru tempu è u vostru spaziu. S'ellu hè quellu chì s'avvicina à tè, lascia ch'ellu ti accarezza è chjinassi cun tè. Una volta guadagnatu fiducia è adattatu à a so nova casa, pudete cumincià à fà regule. Benintesa, ùn cunfundite micca u rispettu cù a paura. Ùn li mostrate paura, perchè tandu senterà chì l'avete paura d'ellu è pruvarà à dominarle; hà bisognu di una persona chì sia amabile, gentile è dolce, ma à tempu ferma è auturizata.

U ghjattu strattu pò fughje da casa?

Un gattu randagiu chì hè aduttatu hà da prubabilmente pruvà à fughje durante i primi ghjorni in a so nova casa. Per evità questu, u primu passu chì duvete fà hè mantene e finestre è e porte chjose. Se avete un cortile, un cortile, o una veranda, duvete mette una stacca abbastanza alta per impediscallu di saltà sopra. Arricurdatevi chì hè assai pusitivu chì u vostru novu cumpagnu abbia a libertà di visità u cortile, dunque negà l'entrata ùn hè micca a soluzione, duvete circà una alternativa cum'è una tela.

Cumu l'avemu menzionatu in a prima sezione, a sterilizazione riduce considerevolmente a necessità di fughje per razza, allora ùn escludite micca u castra u felinu.

Avete fattu questi passi è u vostru cat insiste sempre à fughje? Allora ciò chì duvete fà hè di educà u vostru felinu per cacciallu per un pezzu ogni ghjornu. cumpratelu un collu è furmà lu à sente à voi durante e vostre spassighjate. Ùn vi cunsiglemu micca di lasciallu sorte in carrughju, pò scappà torna.

In u video seguente vedrete 7 cose chì i pruprietari di animali domestici facenu male quandu curanu i misgi. Ùn mancate micca!

Se vulete leghje più articuli simili à Cunsiglii per Aduprà un Cat Stray, vi cunsigliemu di entrà in a nostra sezione Ciò chì avete bisognu di sapè.