Cunsiglii per a Rimozione di Tartari in Cani

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Brodo di Carne Mista - Tutti i Trucchi per Farlo in Casa
Video: Brodo di Carne Mista - Tutti i Trucchi per Farlo in Casa

Cuntenutu

Avete mai rimarcatu cattivu fiatu in u vostru cane? Avete vistu macchie è sporcizia nant'à i vostri denti? Sì cusì, allora u vostru cane hà accumulatu tartru.

Se vulete scopre stu prublema, qualchì modu per prevene è soprattuttu cunnosce alcuni Cunsiglii per a Rimozione di Tartari in Cani, cuntinuvà à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopre l'impurtanza di a salute orale di u to animale.

Cosa hè u tartru è chì tippu di cani ne sò più propensi

A listessa cosa accade in bocca di cani cum'è in bocca di e persone, ogni ghjornu i so denti sò pieni di batteri chì formanu a placca. In più di stu piattu, ci sò ancu vari resti alimentarii chì si decompunenu è sali minerali ogni ghjornu. Durante tutta a vita di l'animali, tuttu què s'acumula è, inseme, finisce per furmassi calculi cunnisciuti cum'è tartru. U Tartaru s'accumula principalmente in u spaziu trà a gomma è u dente. Da quì in poi, si diffonde è affetta u restu di e strutture orali, chì pò purtà à infezioni è malatie secondarie.


Quandu u nostru ghjacaru hà dighjà u tartru, hè impussibile di sbarrazzallu cù a dieta è lavandu i denti, cusì hè preferibile agisce preventivamente evitendu di ghjunghje à a furmazione di u tartru. L'unicu modu veramente efficiente chì offre una soluzione cumpleta à u prublema hè a pulizia di a bocca, cum'è quella chì femu à u dentistu, da un veterinariu prufessiunale.

Tutti i cani ponu avè u tartru, ma certi tippi di cani sò più propensi:

  • In u e razze chjuche è di taglia, L'esmalte dentale hè di qualità povera in più d'avè denti più chjucchi inseme, qualcosa chì rende a pulizia nurmale difficiule, dunque u prucessu di furmazione tartare hè più veloce.
  • cani brachycephalic, per via di a forma di u so cranu è di a so mascella, i so denti sò vicini è questu favurisce a furmazione di tartru è rende a pulizia difficiule.
  • Indipendentemente da a razza, u cani di più di 5 anni cumincianu à piglià u tartru se ùn l'evitemu micca.

Chì sò e cunsequenze di u tartru annantu à i cani?

Ci hè parechje cunsequenze chì l'accumulazione di tartru hà nantu à a salute di u nostru cane. Quì sottu, vi mostremu i più diretti è impurtanti:


  • U primu prublema chì si presenta hè u cattivu fiatu o alitosi: Produce un cattivu odore in bocca di u cane chì pò esse qualchì volta rilevatu da luntanu è hè di solitu assai fastidiosu, ma attenti chì si tratta di un sintomu di furmazione tartarica è d'altre malatie pussibuli. Dunque, duvete cunsultà u vostru veterinariu è offre à u vostru amicu pelutu un modu per eliminà u cattivu respiru è prevene u tartru.
  • U gingivitis hè un altru prublema derivatu da a furmazione di tartru in bocca di i nostri animali. E gengive diventanu rosse, infiammanu è si ritiranu à pocu à pocu è lascianu a radica di i denti esposta. U fattu chì a radica di u dente sia scuperta face chì l'ossu di u dente si deteriori è riassorba, indebulendu l'unione di u pezzu di u dente cù a mandibula o u maxillu è facilitendu a perdita di questu pezzu.
  • U malatia parodontale: Se u tartru ùn hè micca impeditu, pò esse malatie parodontale, chì principia cù a so furmazione. Cumencia cù gingivitis è alitosi è dopu u prucessu avanza versu u restu di e strutture di a bocca (radichi di denti, palatu, mascella, mascella, ecc.). Infine, ci hè a perdita di i denti affettati è l'infezzione di e gengive. Queste infezioni finiscenu spessu in formazioni di ascessi chì ponu cuntinuà à avanzà in i tessuti di a bocca, affinchendu eventualmente l'ochji è u nasu di a vostra animale domestica. L'unicu modu per risolve sta malatia hè di u nostru veterinariu di fiducia per dà à u nostru cucciolu una pulizia prufessiunale di a bocca, in più di amministrà un trattamentu antibioticu.
  • Questa seria di prublemi dentali in l'animali pò risultà infizzioni gravi periculosa per a vita è pò ancu risultà prublemi di cori, rene, viscere è fegatu.

Impedisce u tartru in i cani

Cum'è in u casu di e persone, in i nostri cumpagni canini pudemu ancu prevene u tartru è e so cunsequenze. Cume? Cum'è cù a nostra bocca, seguitendu alcune regule di igiene orale.


Hè impurtante chì pruvate à prevene stu prublema, cusì u vostru cane eviterà un periodu di dolore, infiammazione è sanguinamentu di e gengive, cattivu fiatu è difficultà à manghjà è à ghjucà cù i so ghjoculi preferiti.

Pudemu prevene u tartru cun:

  • Unu spazzolatura cutidiana di i denti di u nostru cane. Hè assai impurtante di fà li aduprà da cuccioli per facilità u prucessu è sceglie un tippu di spazzola è dentifriciu adatti per ogni cane.
  • Alcuni ghjoculi, ossa, biscotti è razioni speciali chì pudete masticà è mantene a bocca pulita per un tempu più longu. Questi premii in forma di ossa, mangime, biscotti, bars, strisce è ghjoculi, sò cumposti da elementi abrasivi per a placca batterica chì aiutanu à caccià u tartru da a superficia di i denti.
  • Unu bona salute fisica aiutarà sempre à prevene infezioni pussibuli. Aghjunghjerete sta bona salute fisica basata nantu à una nutrizione curretta è eserciziu.

In casu chì ùn pudete micca prevene u tartru è apparisci sempre, pudemu ancu prevene a malatia parodontale. Quandu si rileva chì ci hè un accumulu di tartru impussibile da eliminà cù un spazzolamentu nurmale, duvete cunsultà u vostru veterinariu per un pulizia di a bocca di u nostru animale domesticu. In casu chì site digià malatu di malattia parodontale, u nostru animale domesticu serà sottupostu ancu à stu prucessu di pulizia orale per pudè risolve sta malatia.

Questa pulizia in animali deve esse sempre effettuata sottu anestesia generale cun un anestesista, un assistente veterinariu è un veterinariu chì faci una pulizia prufessiunale di a bocca. Cù questu prucessu, u tartru serà eliminatu cù un strumentu speciale cum'è un ultrasu, chì rompe u tartru senza danneghje u smaltu di i denti.

In i casi di malattia parodontale avanzata, i pezzi dentali sò di solitu persi cù u prucessu di pulizia dentale, ma micca per via di l'azione di pulizia nantu à i denti, ma perchè sò di solitu pezzi chì avianu dighjà separati da u maxilla o mandibula, ma per via di l'eccessu u tartru s'appiccicherà piuttostu ch'è di cascà. Siccomu sti pezzi ùn sò più funziunali è sò ritenuti, ponu causà a furmazione di ascessi è infezioni.

Hè ancu assai impurtante cum'è prevenzione, chì se osservemu unu di i segni seguenti in u nostru cumpagnu pelutu u pigliemu à u veterinariu:

  • Gratta a to faccia o a bocca è ùn pudete micca vede nunda chì puderebbe fastidiu.
  • Malfiatu eccessivu. Hè impurtante di sapè chì l'alitosi ùn hè micca solu causata da tartru è malatie parodontale. Serà di primura cunsultà u veterinariu per scartà altre malatie pussibuli cum'è u diabete, prublemi renali o parasitosi, frà altri.
  • Smette di manghjà o cambia i vostri abitudini alimentari è masticate.
  • Salivazione abbundante.
  • Perda di denti senza rendeci contu.
  • Depressione: mancanza di vuluntà di marchjà, ghjucà, manghjà, ecc.
  • Denti di poca qualità cun decolorazione o rottura.
  • Tartaru longu u bordu di a gomma.
  • Gingivali infiammati, rossi è sanguinanti.
  • Tall o polipi in a bocca.
  • Altura sottu à l'ochji, induve u musu principia.

Cunsiglii per prevene è eliminà u tartru da u vostru cane

Infine, in PeritoAnimal vulemu dà ti qualchì cunsigliu per aiutà ti cù l'igiene orale di u to cucciolu, prevenendu è eliminendu u tartru:

  • Riparate e cattivi abitudini alimentari di u vostru cane chì pò favurisce a furmazione di tartru. A causa principale di a furmazione di u tartru hè un eccessu di alimenti fatti in casa è cibi dolci cum'è i patè. Stu tipu di alimentu si facilita assai nantu à i denti è e gengive. Dunque, u più adattu per piglià a cura di a bocca hè l'alimentu seccu o l'alimentu chì graffia a superficie di i denti cù ogni morsu, aiutendu à pulì li è lascendu assai menu residui.
  • Aiutate u vostru cucciolu à abituassi à u lavatu cutidianu di i denti da un cucciolu. L'ideale hè di fà lu ogni ghjornu, ma hè statu dimustratu chì cù un minimu di trè volte à settimana a maiò parte di i cuccioli ponu prevene u tartru.

Quì sottu, vi dicemu u prucessu più simplice da ottene abituate u vostru cucciolu à brusgià:

Da chjucu, applica una gasa sterilizzata avvolta intornu à u ditu ogni ghjornu nantu à a superficia di i denti cù un pocu d'acqua. Più tardi, cuminciate à mustrallu u pennellu per ch'ellu si possa familiarizà cun ellu. Allora pudete cumincià à aduprà a spazzola invece di a garza sterile è pudete aduprà pasta di denti speciale per i cani. Postu chì l'inghjuttinu, deve esse speciale per elli è ùn si deve mai dà à l'umani (duvete soprattuttu evità u fluoru chì li hè tossicu), cusì eviteremu parechji prublemi, cumprese l'ulcere di stomacu.

Inoltre, ci sò sfarenti sapori di dentifriciu chì sò speciali per elli, chì renderanu a pulizia di a bocca più faciule dendu un gustu chì ti piace. Invece di pasta di denti, a Chlorhexidina pò esse aduprata in vendita in cliniche veterinarie è in certi magazini specializati. A clorexidina hè equivalente à u nostru collutore chì pulisce, disinfetta è ammorbidisce u primu calculu di tartru, cusì li pudemu caccià più faciule cù a spazzola. Pò esse chì à u primu u vostru cucciolu ùn li piace micca lavassi i denti è chì li costi, ma siate pazienti perchè eventualmente diventerà abituale. Hè cunsigliatu chì à a prima spazzolatura più corta è pocu à pocu cresce u tempu.

  • Compra o crea ghjoculi è premii speciali chì, in più di divertisce u vostru animale domesticu, vi aiuterà à mantene a bocca sana. Per esempiu, in casu di ghjoculi, quelli fatti cù e funi sò assai pratichi. I cani chì li mordenu puliscenu i denti di listessa manera chì quandu usemu u filu. Inoltre, à u vostru cane li piaceranu ancu i cookies è altri tippi di premii chì anu cumpunenti speciali per a cura di a bocca.
  • Pulizia prufessiunale di a bocca spessu finisce per esse necessariu malgradu una igiene orale curretta. Cum'è l'avemu spiegatu nanzu, l'unica differenza da a pulizia chì u nostru dentistu ci face hè l'anestesia generale, chì diventa essenziale per i nostri cumpagni pelosi chì ùn seranu micca pusati fermi cù a bocca aperta è cusì evitanu dannu pussibuli è paure cumpletamente inutili.
  • Prufittate di anestesia generale. Cum'è ovviamente ùn ci piace mai sottumette i nostri cumpagni pelosi à anestesia generale chì pò parè micca necessariu per noi, ricumandemu chì e pulizie prufessiunali sianu pruvate à tempu à qualsiasi chirurgia necessaria. Per esempiu, ogni volta chì u veterinariu ùn vede micca contraindicazioni gravi, se pensemu à sterilizà u nostru cane, pudemu aduprà a stessa anestesia per piglià cura di l'igiene dentale.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.