Diamante mandarinu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Zebra Finch song | Zebra Finch singing
Video: Zebra Finch song | Zebra Finch singing

Cuntenutu

O diamante mandarinu o solu mandarinu, hè ancu cunnisciutu cum'è Zinguettu Finch è hè d'Australia. In l'ultimi 5 anni, a tendenza di st'acellu hè diventata pupulare per via di a so facilità di manutenzione è di a gioia ch'ellu trasmette à l'internu. Hè ancu cumunu di razza issi acelli perchè a so ripruduzzione hè assai sèmplice.

Sicondu a zona induve vive, a dimensione di questu acellu pò esse più grande o più chjucu è si trova praticamente in tuttu u mondu per via di u numeru numeru di seguitori di sta meravigliosa specie d'uccelli. Continuate à leghje à PeritoAnimal per sapè tuttu di l'acelli i più adorabili.

Surghjente
  • Oceania
  • Australia

Aspettu fisicu

Hè un acellu di dimensione assai chjuca chì di solitu misura trà 10 è 12 centimetri di lunghezza è ghjunghje à 12 grammi di pesu apprussimatu. U beccu di u diamante mandarinu hè cortu è compactu, adattatu per manghjà più semi.


U dimorfisimu sessuale hè evidenti in sta spezia d'acelli, chì i masci anu e guance culurite mentre chì e femine anu un piumaghju più simplice. Praticamente tutte e variazioni di culore mostranu stu diformismu eccettu i diamanti bianchi mandarini.

A causa di u grande numeru di allevatori dilettanti, ci sò parechje varietà di mutazioni chì danu origine à spezie assai belle è uniche. Hè impussibile di classificalli tutti, ma simu stati capaci di riassume i più cunnisciuti:

  • grisgiu cumunu: A maiò parte di u corpu hè di culore grisgiu ancu se u collu è a coda anu strisce nere caratteristiche, da induve u nome Zebra Finch. À a fine di l'ale hà un piumaghju marrone, maculatu. A panza hè tutta bianca.A femina grisgia cumuna hè cumplitamente grisgia cù u ventre biancu. Hà solu a coda maculata è una lacrima nera sottu à l'ochju.
  • guance nere: Cum'è u so nome indica, stu campione si distingue per e so guance nere. Solu i masci mostranu stu fenomenu, ancu se ci sò rapporti di femine chì anu ancu sta caratteristica.
  • biancu è marrone: Hè una varietà di mandarinu chì hà un piumaghju biancu è marrone. E zone maculate ponu variare nantu à l'ale, a parte superiore di u corpu o a testa. E strisce nantu à a coda sò ancu di solitu brune, ancu se si ponu truvà ancu di culore neru. Sti esemplari ponu esse assai variati è unichi, cù o senza i punti abituali nantu à e piume di l'ale.
  • biancu: Ci sò diamanti mandarini cumpletamente bianchi. In questu casu hè assai difficiule di determinà u sessu è, per quessa, duvemu esse guidati da u culore di u beccu, più rossu in i masci è più aranciu in u casu di e femine.

Cumportamentu

I diamanti mandarini sò acelli assai sucievuli chì campanu in grandi culunie chì favurizeghjanu a so sopravvivenza. Li piaci à cuntattà è cumunicà, per questa ragione, avè solu un diamante mandarinu hè una tristezza per elli, chì ùn ponu micca gode di quelli di a listessa spezia.


Se vulete avè parechji mandarini in una grande gabbia o in una barca volante, vi ricumandemu di mischjà parechje femine postu chì averanu un cumpurtamentu pusitivu è amichevule trà di elli. Se vulete gode di a presenza di unu o dui masci, vi cunsigliemu d'avè parechje femine per ogni maschile, altrimenti ci ponu esse attitudini di rivalità. Hè impurtante di nutà chì simpliciamente avè un coppiu pò esaurisce a femina, chì serà costantemente custretta da u maschile à ripruducesi.

acelli assai chjachjarati, sopratuttu masci, chì passeranu a ghjurnata sana cantendu è relatendu à i so cumpagni è ancu voi stessu. Ancu s’elli sò un pocu acelli spaventati, s’ellu si adopra da adulte, i diamanti mandarini cù u tempu si abituanu à quelli chì li manghjanu è ne curanu. Risponderanu à i vostri fischi senza esitazione.

Cumu l'anu dettu, u diamante mandarinu riproduce abbastanza facilmente è rigularità. Ci sò parechje persone chì li allevanu per piacè postu chì hè un rituale per osservà cumu si facenu u nidu è po u piglianu inseme. In generale, parlemu di una spezia chì hè abbastanza leale à u so cumpagnu.


cura

U diamante mandarinu hè un acellu chì, ben ch'ellu abbia una taglia chjuca, li piace vulà è bisognu di spaziu. Assicuratevi di avè una grande gabbia, di preferenza orizontale: 1 metru x 70 centimetri hè tutalmente accettabile.

In a gabbia deve avè vari utensili cum'è bastoni o rami, chì truverete in i magazini regulari, ci sò assai belli rami d'arburi fruttiferi chì, in più di decurà a to gabbia, ne faranu un locu unicu per i to mandarini. L'ossu di a costula ùn pò mancà, postu chì hà un altu cuntenutu di calciu, chì hè assai necessariu.

Duvete ancu avè contenitori per alimenti è bevande, chì sò sempre freschi è puliti.

In più di i vostri bisogni di basa, hè impurtante chì avete u vostru tempi divertenti, dunque, pudete lascià ghjoculi è specchi à a so portata. L'acqua hè un'altra fonte di divertimentu, chì u diamante mandarinu li piace à pulì si. Forniteli cù una piscina o un picculu cuntainer, si bagnaranu è li piaceranu, è impedirete ancu l'apparizione di acari è pidocchi.

U manghjà U diamante mandarinu hè assai sèmplice, serà abbastanza sè avete a vostra dispusizione sementi speciali, chì truverete in ogni magazinu d'animali. Deve cuntene circa 60% di semi di acelli, 30% di migliu è circa 10% di semi di lino, canola, canapa è niger. Inclusi i tuorli d'oghje di tantu in tantu li daranu energia è vitalità in più in u piumaghju, ricordati di caccialli quandu si passa. Pudete dà li lucerna, qualcosa chì amanu assai è li manghjaranu in un batter d'ochju.

Dà li frutti hè assai impurtante, per questu, pruvate prima denduli picculi pezzi di diversi tippi cum'è aranciu, mela o pera, scopri ciò chì li piace u to diamante mandarinu. Infine, cum'è premiu, pudete ancu lascià parechji insetti à a vostra portata, una volta ogni tantu.

Interagisce cù u vostru diamante mandarinu per ellu cunnosce è gode cun voi. Parlate cun ellu, mettite musica o fischiate è gode di fighjulallu ogni ghjornu, postu chì anu un altu livellu di energia chì li rende adorabili per l'amatori di l'acelli.

Salute

Hè impurtante chì andate à guardà u vostru diamante mandarinu per scopre se avete prublemi di salute, quì sottu sò i prublemi più cumuni:

  • ovu intrappulatu: Se create diamanti mandarini, pò accadere è hè un prublema seriu, chì a femina pò more. Puderete vede chì hè un ovu intrappulatu perchè hà un addome gonfiu è produce soni debuli è dolorosi. Pigliate cù cura è dalli un picculu massaghju in a zona di l'ovu in modu da pudè espellelu. S'ellu ùn accade micca, portatela immediatamente à u veterinariu.
  • Frattura di Paw: Sì avete rimarcatu chì u vostru diamante hà una gamba fratturata, duvete piglià è immobilizà cù duie verge è una garza, in duie settimane duverebbe guarì senza prublema. Pruvate à capì perchè hè accadutu è se hè un prublema cù a gabbia, cambialu.
  • Anemia: E carenze alimentarie si traducenu in sta malatia. Pudete identificà cù una decolorazione di u beccu o di e zampe. Varieghja a vostra dieta è offre diversi alimenti.
  • Chloacite: Cunsiste in una infiammazione di a cloaca, più cumuna in e femine chì ponenu ova. Pulisci a zona è applica un unguentu à base d'ossidu è di zincu, in più di offre li una dieta più variata.
  • acariasis: Hè l'apparizione di acari è pidochji. Evite stu prublema mettendu una piscina in a gabbia di u vostru diamante per piglià un bagnu, è in i magazini d'animali truverete spray antiparassitariu per risolve u prublema.
  • Crescita anormale di u beccu: In questu casu parlemu di una cunsequenza di a mancanza di costu. Pò causà carenze in i vostri alimenti. Rompite l'ossu è lasciate à a vostra portata in modo da pudè risolve gradualmente u prublema.

Evite e malatie cum'è bronchite è acariasis in e zampe, mantenendu u vostru diamante mandarinu in un ambiente pulitu è ​​asciuttu, senza umidità nè correnti d'aria, ùn hè ancu cunsigliatu d'avè un cuntattu direttu cù u sole.

Curiosità

  • I diamanti mandarini amparanu à cantà imitendu u sonu chì facenu i so parenti o cumpagni adulti, ripruducenu un sonu assai identicu à ciò ch'elli sentenu, per questa ragione, u cantu di u diamante mandarinu hà millaie di pussibilità.